19. kapitola

1.1K 25 0
                                    

Se Sárou jsme si domluvily, že se sejdeme u jedné kavárny kolem třetí hodiny, abychom se stihly obě připravit. Já jsem teda měla v plánu něco uvařit, ale zjistila jsem, že na ten den mamka už něco připravila. Pravděpodobně protože den předem jsem mámě oznámila, že tam moje přítelkyně přespí. Vzhledem k tomu, že bylo tedy všechno zařízeno, tak jsem šla na místo setkání napřed.

Přišla jsem docela brzo, ale ani jsem moc dlouho nemusela čekat. Sára se tam objevila chvilku po mně, i když to bylo stále před naším oficiálně domluveným časem setkání „Oh Jack, nečekala jsem, že tady budeš tak brzo..." usmála se.

„Já... všechno už je připravený takže..."

„Anebo ses na mě těšila co?" ušklíbnula se a přiblížila svoji tvář k mé. Polknula jsem a dala ji letmou pusu „Jenom to?"

„Jsme na veřejnosti..."

„Tak to si svoji odměnu užiju u tebe doma pořádně," ušklíbnula se. Odměna... úplně jsem na to zapomněla. Nevěděla jsem, co bych od ní mohla čekat a už vůbec ne, co měla vymyšleného, když to chtěla dělat u mě doma. Sára mě ale vyrušila z mých myšlenek, když mě chytila za ruku „Tak jdeme ne?"

Vešly jsme ke mně domů s tím, že tam nikdo nebyl ostatně jako vždy. Řekla jsem dívce, ať si dá věci ke mně do pokoje „Co chceš dělat?" zeptala jsem se a posadila se na postel „Tady se toho nedá moc dělat..."

„Já bych řekla, že ano..." stoupnula si nade mnou a olíznula si rty „Moje odměna..."

„Ah..." vydala jsem ze sebe a polknula jsem hledíc ji do jejích modrých hypnotických očí.

„Svlékni se..." přikázala mi. Přikývnula jsem a svléknula ze sebe úplně všechno, už jsem se ani nestyděla „Hodná holka..." pošeptala mi do ucha a náhle začala šmátrat v tašce. Leknula jsem se, snad se najednou nerozhodla mě natáčet, nebo tak něco. Z tašky ale vyndala provazy, absolutně jsem nechápala na co to je „Tak se ke mně otoč zády."

„Otočit zády?" vydala jsem ze sebe nechápavě, ale udělala jsem, co řekla. Dívka mi začala vázat ruce za záda. Nemohla jsem jimi ani pohnout „Co to děláš?" zeptala jsem se ji nejistě.

„Beru si svoji odměnu..." řekla a zavázala mi oči „Pokud budeš křičet, budu ti muset zavázat i pusu..." pronesla klidně a políbila mě „Otevře pusu..." pošeptala. Udělala jsem, co řekla. Očekávala jsem, že si vychutná každý můj kout svým jazykem, jako to dělávala vždycky. Místo toho mi ale strčila něco do pusy, pravděpodobně prsty, a donutila mě otevřít ústa ještě víc. Během toho jsem ucítila něco na svém krku, její rty... myslím. Momentálně jsem si nebyla absolutně ničím jistá.

Konečně mě nechala si zavřít pusu, ale rukama začala přejíždět po mém nahém těle. Prvně mě se dotýkala mých ramen a jela až k mému předloktí. Cítila jsem, jak mě její něžné pohyby vzrušovaly, jako kdyby se mě dotýkala na citlivých místech. Aniž bych o tom mohla víc přemýšlet, tak mi pomalu jela rukama po bocích. Myslím, že mi dala pusu na pupík „Ah!" vydala jsem ze sebe překvapeně.

Dívka se náhle přesunula k mému uchu a tiše ze sebe vydala „Pšššt..." Z nějakého důvodu jsem zvlhnula už jen cítíc její dech „Kde jsme to skončily?" šeptala něžně a dala mi pusu na krk, který mi následně olíznula

„Ah... mmm," vydala jsem ze sebe snažíc se udržet steny a zároveň jsem myslela, na její šepot.

„Líbí se ti to? Jsi vlhká, aniž bych začala..."

Zrudnula jsem, ale vydala jsem ze sebe „Ano..." poté jsem ale dodala „Chci... chci víc..." z nějakého důvodu jsem cítila zoufalství a chtíč. Chtěla jsem, aby už mě začala dělat, ne, potřebovala jsem to.

„Postupně," šeptala se smíchem a začala mi hladit stehna. Následně chytila jednu moji nohu, od nártu mi ji olízla až k mému rozkroku „Jsi dost vlhká..." pravděpodobně mi po něm přejela prstem. Cuknula jsem, očekávajíc, že bude pokračovat, ale nic se nestalo „Otevři pusu..."

Asi mi chtěla nechat dát ochutnat moje šťávy, myslela jsem si, jenže mě objet překvapila. Do mých úst pronikl její jazyk a začala si hrát s mým. Pokaždé, když jsem od ní něco očekávala, tak jako naschvál udělala něco úplně jiného „Proč..." pošeptala jsem.

„Copak?" zasmála se a olíznula mi krk.

„Děláš všechno..."

„Jak?" dotknula se mých prsou, ale poté rukama zajela pod ně, jako kdyby si je chtěla potěžkat.

„Prosím... prosím udělej mě, už to nevydržím..." skoro jsem vykřikla ze zoufalství.

„Hmmm..." vydala ze sebe, ale splnila moje přání. Rukou mi začala přejíždět po rozkroku, i když do mě ničím nepronikla. Stejně jsem se cítila spokojeně, dokud ale nepřestala. Zaslechla jsem šustot a následně další příkaz „Otevře pusu..." udělala jsem, jak řekla. V ústech jsem ale ucítila nějaký výběžek, netušila jsem, o co jde. Nebyly to prsty a rozhodně ne jazyk. Bylo to ale příjemný, takový hebký, začala jsem to olizovat „Mmmmm..." zaslechla jsem. Líbilo se jí to? Pokračovala jsem tedy, dokud mi hlavu rukou neodstrčila „To stačí... lehni si..." Uposlechla jsem její rozkaz a položila se. Bylo to trochu nepohodlný vzhledem k tomu, že jsem měla za zády svázané ruce „Otevři pusu."

Samozřejmě, že jsem jí neodporovala. Na což jsem ucítila určitý tlak na mé tváři a trochu vlhkosti kolem mých úst. Přejela jsem jazykem po tom místě, ale potom jsem se zarazila. Došlo mi, že se jednalo o Sářin rozkrok. Zarazila jsem se, já jsem ji olíznula bez jejího svolení jen tak. Chtěla jsem se ji omluvit, ale ani jsem nemusela „Pokračuj..." dala mi souhlas. Začala jsem si ji znova vychutnávat, byla sladká a okamžitě jsem se do té chuti zamilovala. U toho jsem poslouchala, jak se snažila zadržovat její sténaní, které by určitě znělo stejně líbezně. Časem se začala ale trochu klepat a zvedla svůj zadek z mého obličeje se slovy „To stačí..."

Přikývnula jsem a zavřela pusu. Trochu jsem očekávala, že mě teď rozváže, ale místo toho jsem ucítila, jak mě olíznula na bradě. Mírně jsem pootevřela ústa myslíc si, že mě chce vlastně políbit, jenže její jazyk zamířil dolů k mému krku „Aaaah..." vydala jsem ze sebe tiše. Sára do mě náhle pronikla prsty, v tu dobu ze mě vyšel teprve hlasitý sten. Nečekala jsem to, ale líbilo se mi to. Její pohyby byly pravděpodobně stejné, ale zároveň něčím jiné. Užívala jsem si to mnohem víc, než normálně a to vedlo k tomu, že jsem se udělala taky rychleji.

Nahlas jsem dýchala a cítila jsem, jak mi po koutcích úst tečou sliny „Ještě jsme neskončili..." náhle řekla Sára. Chytila mě za stehna a trochu mě nadzvedla a začala mě olizovat.

„Poč... mmmmmm" kousnula jsem se do rtu snažíc se zadržet veškeré steny. Chtěla jsem, aby přestala, ale zároveň jsem chtěla, aby pokračovala. Když už jsem se po druhé udělala, tak mě ještě párkrát olíznula, ale poté mě pustila a nechala mě chvíli jen tak ležet.

Lapala jsem po dechu, než jsem ucítila Sářiny rty na mých. Spolu jsme se začaly líbat, zatímco mi za zády rozvazovala ruce, a když jsme přestaly, tak jsem je měla úplně volné. Nakonec mi ještě sundala pásku z očí s úsměvem „Spokojená?"

„Mmmm..." pousmála jsem.

„Beru to jako ano," zasmála se a lehnula si vedle mne „Pojď sem..." roztáhla ruce. Posunula jsem se do její náruče a dala ruce kolem jejích zad. Přítelkyně mě začala hladit po hlavě, na což jsem nevědomky usnula.

Její pesKde žijí příběhy. Začni objevovat