"Şşt fıstık bu akşam boş musun?" Seungmin her zamanki gibi kendisine yılışan Chris'e kıkırdayıp cevap verdi. "Maalesef erkek arkadaşımla randevum var."
"Hmm erkek arkadaşın çok yakışıklı biri olmalı." Seungmin gülümseyip gözlerini Chris'in gözlerine dikti. "Evet öyle."
Chris tam Seungminin dudaklarına yapışacağı sırada Minho öğürme sesleri çıkartmaya başladı. "Biraz daha devam ederseniz kusacağım."
Gerçekten Hyunjin ve ben yapınca neyse de başkaları karşımda birbirine yılışınca içime kusma isteği doğuyordu.
"Siz ne anlarsınız aşktan."
Daha düne kadar hiçbir şey anlamıyordum ama şu an en iyi ben anlıyorum desem yeridir.
Hyunjin başını omuzuma yaslayıp gözlerini yüzümde dikti "Bunu bizim yanımızda söylemesi çok saçma en iyi biz anlarız."
Gülümseyerek aşık olduğum yüze gözlerimi diktim. Sahilin hafif serin rüzgarı yüzüne çarptığı için gözlerini kısmıştı.
Kumsala uzanmış, Changbinin bacağına yatan Jeongin gülümseyerek doğruldu. "Hadi sesi güzel olan biri şarkı söylesin."
"Bildiğim kadarıyla buradaki herkesin sesi güzel."
"Ama bilmenizi isterim ki benim manitanın sesi bir ayrı güzeldir o söylesin." Chris'in söylediği şeyle kızaran Seungmin'e kıkırdadım. Ne kadar utangaçtı.
"İstek parçaları alalım gençler."
Hyunjin direkt "Crazy in love' ı söyle." Dediğinde istemsizce ona baktım. O da bana dönerek göz kırıp dudaklarıma bir öpücük kondurdu. Serin olduğu için mi içim kıpır kıpırdı yoksa başka bir sebebi mi vardı? Bence serin olduğu için.
"Pekii."
Seungmin şarkıyı söylemeye başlayınca herkes ona, şarkının sözlerine ve sesine dikkat kesilmeye başladı.
I look and stare so deep in your eyes
I touch on you more and more every time
When you leave I'm beggin you not to go
Call your name two, three times in a rowHyunjin yavaşça kolumu okşamaya başladı. Göğüsüne yaslandığım için yüzünü göremiyordum ama böylesi daha iyiydi çünkü şu anda saçıma kondurduğu sayısız öpücükler daha fazla hoşuma gidiyordu.
Such a funny thing for me to try to explain
How I'm feeling and my pride is the one to blame, yeah
Cause I know I don't understand
Just how your love can do what no one else can"Gerçekten.. Kimsenin yapamadığını, hiçbir şeyin yapamadığını senin aşkın nasıl yapabiliyor?" Hyunjin kulağıma fısıldamıştı bu sözleri. Ben bu çocuğa o kadar aşıktım ki nasıl tarif edeceğimi bile bilmiyorum.
Got me lookin so crazy right now
Your love's got me lookin so crazy right now
Got me lookin so crazy right now
Your touch's got me lookin' so crazy right now
Got me hoping you page me right nowYour kiss's got me hoping you save me right now
Lookin' so crazy, your love's got me lookin'
Got me lookin' so crazy in love"Yaptığın her hareket beni çılgına çevirmeye yetiyor." Bu sefer konuşan ben olmuştum. Hyunjin yüzünü boynuma gömüp arkadan gövdeme sıkıca sarıldı ve şarkının ritmine uygun, hafif bir şekilde sallanmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doctor | Hyunlix
Romantik"Ağlarken öpüşmek gibi bizimkisi. Kalbini çok sızlatıyor ama çölün ortasında suya muhtaç olduğun kadar muhtaçsın o dudaklara."