15

25 2 0
                                    

Ma uitam de jur imprejur si nu stiam ce sa fac. Aveam un cadavru in pat, camera si cu mine, pline de sange. Se facuse 1 noaptea.
Am intrat in dus si m-am curatat iar cand am iesit se auzi o bataie in usa.
Nu era posibil. Eram infasurata toata in prosop si cu sangele imprastiat in jurul meu.
Se mai auzi odata bataia in usa.
Am intredeschis sa vad cine e si am dat de Athor. I-am sarit in brate si am inceput sa plang. Ma conduse in camera uitandu-se la dezastru.
- Anne...
- Unde ai fost? l-am intrebat printre sughituri.
- M-au legat in lanturi.
- Cine?!
- Aliona..
- Si el cine e? am intrebat aratand spre pat
- Era, cum ar veni, aliatul ei. E unul dintre cei mai vechi vampiri si tu l-ai omorat, zise amuzat, insa redeveni serios .
Ma stranse in brate si ma tinu asa.
- Imi pare atat de rau! Ti-am promis sa am grija de tine...
L-am sarutat si mi-am bagat mana in parul lui.
- M-am descurcat.. am spus intr-un final, trista. Acum trebuie sa ma ajuti sa fac curat. Uite ce e aici.
- Lasa-ma sa chem pe cineva. Trebuie sa faca ceva cu corpul lui Alexander. Vor sti acum pe cine sa urmareasca atent.
- Cum adica?
- Adica, ti-am spus. Aliona a pus ochii pe tine.
- Dar Alexander nu m-a luat de aici.
- Se juca cu tine. Cel mai probabil daca mai trecea o noapte, dispareai din campus.
- Cineva a incercat sa iti intre in apartament, in prima noapte cand ai plecat. Am dormit acolo. Crezi ca era Alexander?
Paru sa se gandeasca cateva secunde.
- Nu imi dau seama. Este probabil. Va trebui sa fiu cu ochii pe tine. Nu cred ca mai esti in siguranta, zise pe un ton grav.
Am incuviintat, desi incepusem sa tremur.
M-am dus in apartamentul lui cat au stat sa curete camera mea, apoi l-am asteptat in pat.
In noaptea aia am adormit linistita.

Mostenirea Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum