26

14 3 0
                                    

Ajunsa in apartamentul regelui nu am reusit sa vad mare lucru in afara de cateva sfesnice aprinse. Imi puteam da seama ca incaperile erau foarte inalte. Dupa ce se inchise usa in urma mea, Dimitri aparu din dreapta si o incuie cu o cheie. Era imbracat intr-un halat negru. Nu zise nimic si imi lua mana, ducandu-ma in dormitor. Imi deschise rochia la spate, dadu jos colierul si ma lasa dezbracata. Se uita atent, dupa care se apropie, sarutandu-mi umarul. Prinzandu-ma de mijloc ma ridica, si imi puse picioarele de jur imprejurul lui.
Ma saruta pe buze dar m-am desprins de el.
- As vrea sa imi fac dus, am zis precauta.
Zambi si ma duse in baie. In interior lumina era la fel de difuza, imprastiata doar de cateva lumanari asezate in doua sfesnice. In mijlocul baii era o cada mare cu o apa neagra datorita intunericului. Totul arata sumbru si romantic incat mi se facuse putin teama.
Pe Dimitri puteam sa il disting printre razele slabe de lumina. Se uita la mine si stiam ca pe intuneric putea vedea la fel de bine ca si pe lumina.
Ma aseza in cada cu apa calduta si ma lasa sa ma spal. Cand am terminat am iesit din baie intr-un halat lung din matase.
Dimitri era cu spatele si se uita pe fereastra. De cand venisem in camera nu scosese un cuvant. Se intoarse si veni mai aproape, imi desfacu halatul si ma impinse usor spre pat. Ma uitam in ochii lui, nu indrazneam sa zic nimic. Nu mai parea dragut si intelegator ca inainte. Parea salbatic si infometat.
Am dat sa zic ceva si imi astupa gura cu o mana. Isi scoase coltii, imi prinse un san in palma jucandu-se cu el. Am mormait ceva miscandu-ma sub el, incercand sa il dau la o parte, dar era mult prea greu. Imi prinse mainile sub propriul corp si am inceput sa ma lupt cu el.
- Shh... nu face zgomot! zise cu o voce mult mai groasa pe care nu o mai auzisem la el. Vedeam ca se transforma in vampirul care era cu adevarat si incepea sa mi se faca frica pentru ca parea incontrolabil.
- Te rog, nu imi face rau... am incercat sa zic printre degetele care imi astupau gura.
Nu a zis nimic, in schimb si-a luat mana de la gura mea si ma saruta. Era un sarut agresiv. Imi mangaie sfarcurile si ma facu sa gem, cand ma ciupi de unul. Se lasa in jos pe trup, sarutandu-l, apoi ma intoarse si ma puse deasupra, patrunzandu-ma. Am inceput sa fac dragoste cu el. Se ridica in sezut si ma cuprinse cu ambele brate, stranagandu-mi parul la spate si ma musca de clavicula. Am tipat, pentru ca desi simteam placere si il doream, nu il iubeam. Ma duruse atat de tare, incat mi-am lasat capul pe umarul lui, lasand lacrimile sa-mi curga.
Stiam ca Athor simtise tot. Ma intrebam eu de ce nu simtisem nimic din partea lui. Oare ce facea cu Alessia?

Dimitri asteptã sa adorm, tinandu-ma in brate. De cand intrasem in apartamentul lui, nu scosese aproape niciun cuvant. In timp ce visam ca eram la mare pe o plaja, m-am trezit speriata de un bubuit puternic din apartamentul de langa.
Eram singura si nu intelegeam de ce. Bubuitul se auzise din camera in care ar fi trebuit sa dorm eu. Am incercat sa ies dar usile erau toate incuiate. I-am strigat pe Athor, Dimitri, Valeria. Nu raspundea nimeni. Telefonul ramasese in vechiul apartament si ma simteam in pericol. Am incercat sa caut o modalitate de iesire dar nu exista. Intr-un final, am auzit un click si usa de la intrare s-a deschis, dupa care s-a inchis la loc si iar acel click. Eram sub patura si imi era frica sa ies. Cineva se apropie de mine asezandu-se pe pat. Trase patura lasandu-ma sa ii vad fata Alessiei. Am inceput sa tip cat am putut de tare, dar imi dadu o palma peste fata.
- Micuta Anne, frumoasa mea... credeai ca ai sa scapi cu un dans?
Se puse peste mine si incepu sa se joace cu sanii mei. Incepusem sa ma foiesc sub ea asa ca  rupse cearceaful facand o sfoara cu care imi lega mainile la spate.
- Te rog, Alessia...incepusem sa o implor si ma intrebam ce facea Athor de nu venea dupa mine si unde era toata lumea. Trebuia sa gasesc o modalitate de a scapa de ea si de a trage de timp cat mai mult.
- Noi doua ne vom juca putin. Avem timp destul. Ceilalti sunt ocupati.
Incepu sa isi plimbe mainile pe fata mea, dandu-mi parul intr-o parte, apoi cu unghiile ma zgarie pe corp de la sold in sus facandu-mi urme de sange. Tipam in timp ce ea ma lingea.
- Hmm... gemu. Esti incredibila....
Imi intoarse capul si ma musca de gat printre sughiturile de plans. Probabil la un moment dat am lesinat pentru ca nu mai aveam putere nici sa tin ochii deschisi.

Mostenirea Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum