23

23 3 0
                                    

Christopher statuse cu mine toata ziua. Se dovedise ca puteam avea incredere in el si eram aproape sigura ca il proteja pe Dimitri si nu ma mintise. Nu incercase nimic mai mult  cu mine si chiar simteam ca era un vampir intelept.
Se facuse seara si ma conduse la usa apartamentului lui Athor. L-am lasat sa plece si am intrat. Nu stiusem la ce sa ma astept, dar era cu adevarat un apartament regal. Era de trei ori cat al meu, avea 4 camere, un dormitor imens cu un baldachin sculptat, o camera de relaxare, o mini bucatarie, un dressing si o alta camera cu un pat mare. Ma intrebam de ce avea doua dormitoare in apartament.
Ida imi mutase hainele in acel dressing si mi-am luat rochita de noapte cu mine in baie. Baia era total diferita de prima. Era luxoasa si moderna. Nu mai parea din arhitectura acelui castel, in schimb, era toata din marmura roz pal si stralucea. Parea ca in loc de baie, te aflai in rai. Nu avea dus, dar avea un jaccuzi in mijloc. Am dat drumu la apa si am sarit direct in el. Inca ma balaceam cand pe usa a intrat Athor. Se uita la mine si incepu sa rada.
- Arati ca un copil care tocmai a descoperit un parc de distractii.
- Nu mai rade! Pe bune, tu aveai asemenea jaccuzi in baie si pe mine m-ai trimis in apartamentul ala?
- Imi pare rau, nu aveam de unde sa stiu ca iti place in jaccuzi.
- Dar cui nu-i place?
- Pai, nu ma da pe spate, raspunse ridicand din umeri. Dar, acum ca tu esti in el, s-ar putea sa imi placa.
Se dezbraca si sari langa mine in apa involburata. Ne-am jucat o jumatate de ora  stropind toata baia, dupa care ma lua in brate si ma tranti pe pat.
- Unde ai fost? l-am intrebat curioasa
- A trebuit sa rezolv cateva probleme.
- Ce probleme?
- Conteaza sa stii atat de mult?
M-am uitat la el urat.
- Dar de ce nu poti sa imi zici? Sau nu vrei? Mi-ai zis atatea si acum incepi cu d astea?
- Anne... mai sunt lucruri pe care trebuie sa le descoperi despre mine..cu timpul...
M-am ridicat de pe pat nervoasa.
- Nu! Daca trebuie sa stiu ceva, imi vei spune acum! Viata mea este in pericol din cauza ta si acum incepi cu asa ceva? Daca ai de gand sa tii secrete fata de mine, atunci o sa plec inapoi in campus!
- Calmeaza-te, te rog...
M-am uitat la el fara sa zic nimic. Nu mai voiam sa zic nimic pana nu termina cu secretele.
In final ofta exasperat. Lasa privirea in jos si incepu sa vorbeasca.
- Uite, nu o sa-ti placa, dar probabil te ai gandit si tu ca in toti anii mei am avut si .. partenere.
Deja incepuse prost, iar eu incepeam sa imi fac tot felul de filme. Dar nu am zis nimic, l am lasat sa vorbeasca.
- Eu am o sotie. Care este vampir. Este mai batrana decat mine si este si ea la randul ei regina. De asta nu sta aici la palat. Este sotia mea de 150 de ani.
- Pf.. am pufnit ironic.
- Te rog, lasa-ma sa termin. O cheama Alessia. Nu locuieste in Anglia, dar vine frecvent sa ma vada. Este foarte.. posesiva. Teritoriul ei este in Rusia. Astazi am fost sa ma vad cu ea.
- Este aici?! am tipat eu
- Este, dar nu este la castel. Are putina treaba in Anglia, dar dupa ce termina are de gand sa vina aici pentru o saptamana.
- Pai tocmai bine, ca eu ma intorc in campus, iar tu poti sa stai linistit cu sotia ta, am zis intepat.
- Anne, termina. Iti poti da seama ca nu o iubesc. Este o casatorie pentru alianta. Problema e ca ea chiar ma iubeste si incearca sa ma tina din scurt. Am avut grija sa nu afle nimic de tine, pentru ca altfel...
- Altfel ce? Vine dupa mine sau isi trimite armata sa ma captureze si fie ma scurge de sange pana mor, fie ma tine ostatica pana la batranete. Asa-i?!
- Te rog, termina. Stii ca voi avea grija de tine. Si nu doar eu. Vor fi si Dimitri si toti cei din castel. Alessia nu va putea sa iti faca nimic aici.
- Dar stii foarte bine ca nu voi locui aici.
- Vei avea vampiri care te vor apara. Te rog sa nu iti faci griji pentru asta, ok?
Ma lua in brate dar m-am smuls si m-am bagat sub patura. Nu aveam chef. Deja era prea mult. O aveam pe cap pe Aliona, duhneam a esenta vietii si acum Alessia. Imi doream sa inchid ochii si sa dispar. Imi doream sa fie un cosmar prost.
Athor nu mai zise nimic si ma lasa sa adorm, visand numai monstri. Am simtit in somn cum isi trecu mana peste mijlocul meu si ma intoarse pe spate. Incepu sa ma sarute pe gat, coborand pe abdomen. Apoi, brusc am deschis ochii. Simteam mai mult de doua maini si doua buze. Am inceput sa ma zvarcolesc, dar ma prinse de brate si mi le tintui deasupra capului.
- Nu te speria, sunt Athor.
- Athor si mai cine?! am tipat eu.
- Dimitri, raspunse din dreapta mea.
Inlemnisem.
- Ce aveti de gand?! Sunteti nebuni?!
- Shh! Dimitri imi puse un deget pe buze si incepu sa ma sarute. O raza de lumina se strecura prin perdeaua baldachinului si le puteam vedea siluetele celor doi vampiri cum ma sarutau.

Aveau de gand sa faca dragoste amandoi cu mine. Imi venea sa ii plesnesc dar  ii si doream. Nu mai facusem niciodata o asemenea nebunie. Ma simteam folosita, pe Athor il iubeam, iar de Dimitri eram atrasa.
Ma ridicara in brate. Ma sarutau pe gat in timp ce Athor ma patrunse, lasandu-l si pe Dimitri sa isi faca loc. Am tipat de durere. Probabil imi daduse sangele. Athor se intinse pe spate si ma aseza deasupra lui. Dimitri se aseza peste mine si continuara acel du-te vino pana am inceput sa plang. Ma durea si imi ofereau placere in acelasi timp. Cand simteam ca nu mai rezist, m-au muscat de gat in acelasi timp, facandu-ma sa lesin in bratele lor. Probabil adormisem pentru ca pana a doua zi la 11:00 nu mai stiam ce se intamplase, decat franturi. Ma simteam ametita si obosita.

Mostenirea Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum