Adormisem la loc iar cand m-am trezit eram imbracata si legata la o masa la fel de prafuita ca si camera. Un vampir se apropie de mine cu ceva in mana. Era un castron cu mancare. Nu stiam ce era acolo, dar avea de gand sa ma faca sa manac. Incerca sa imi indese lingura in gura, dar am scuipat o pe jos. Se mai chinui de cateva ori si aceeasi poveste. Vampirul lasa castronul pe masa si o chema pe Alessia.
- Regina, nu vrea sa manance nimic.
Aceasta se apropie de mine:
- Daca nu vrei sa mananci vei muri. Ai pierdut mult sange.
- Mai bine mor decat sa te las pe tine sa mai iei din sangele meu, am raspuns razand.
Imi dadu o palma peste fata si am putut simti obrazul inrosindu-se. I-am intors si celalalt obraz.
Nu imi mai dadu o alta palma. Isi chema doi vampiri cu care purta o discutie aprinsa. Vorbeau in rusa si nu intelegeam nimic. M-am uitat in jurul meu si mi-am putut da seama ca ne aflam in padure, intr-o casa parasita ceea ce insemna ca nu reusisera inca sa ma duca unde doreau.
Alessia dadu un telefon si vorbi cu cineva in engleza.
- O am pe Anne. Vrem sa iesim din tara, dar armata lui Dimtri este pe urmele noastre. Avem nevoie de un ajutor, spuse si facu o pauza cat timp interlocutorul ii raspunse ceva.
- Nu! se rasti Alessia. Asta nu este posibil. Nu o poti avea. Este a noastra acum.
Se mai certa putin la telefon si nu cazura la niciun acord. Dupa ce inchise vorbi ceva in rusa cu ceilalti vampiri, dar am putut auzi numele Alionei. Deci cu ea discutase la telefon.
Alessia incepu sa devina din ce in ce mai agitata. Se invartea prin cabana innebunita ca nu avea o cale sigura de scapare. Se apropie de mine.
- Va trebui sa mananci. Tu esti deocamdata singura noastra sursa de hrana. Te vom goli de sange pana vei muri.
- Ti-am zis deja. Mai bine mor decat sa va hraniti toti din mine.
Mai avea putin sa ia foc de nervi. Nu gasea variante prin care sa isi hraneasca vampirii, iar eu ma inacapatanam sa nu mananc.
- Uite ce e, Anne. Asculta-ma bine! Daca nu vei manca voi pune toti vampirii de aici sa te violeze! In grup, pe rand, nu ii voi lasa sa se hraneasca cu tine dar ii voi lasa sa te violeze pana nu vei mai putea. Este singura varianta.
Ramasesem tacuta. Nu stiam ce plan sa mai nascocesc.
Facusem ochii mari cand imi veni o idee total nebuneasca. Daca Alessia avea de gand sa ii puna sa ma violeze, nu numai ca Athor va putea sa vada unde ma aflam, dar si Dimitri.
Era cea mai teribila decizie la care ma puteam gandi, dar mi-am luat inima in dinti. Riscam sa mor, dar riscam si sa ma scoata Alessia din tara si sa ma transforme in sclava ei.
- Poti sa iti bagi castronul ala undeva. Nu voi manca nimic, scarba ordinara ce esti! I-am raspuns cu tot curajul pe care il mai aveam
Alessia mi-a zambit ironic dintr-un colt al gurii.
- Asa deci, micuta Anne este curajoasa. Mai vedem noi...
Isi striga trei vampiri.
- Deocamdata vei incepe cu ei. Bafta. Urmeaza si tura doi.
Cei trei ma ridicara de pe scaun si cu cateva sfori ma legasera de o bara metalica agatata in perete. Stateam atarnata cu bratele ridicate, in fata tuturor din incapere. Alessia se uita ca la spectacol in timp ce cei trei jupuira hainele de pe mine. Cu o alta sfoara incepura sa ma loveasca, fiind atenti sa nu imi dea sangele si sa pierd mai mult decat pierdusem deja. Cel din spatele meu nu pierdu timpul si incepu sa ma violeze, urmat de al doilea din fata si facand cu schimbul cu al treilea. Tipam si intrasem intr-o transa a terorii rugandu-ma sa mor. In gand il strigam pe Athor si imi doream sa reuseasca sa ajunga la mine. Ma fortam sa raman cu ochii deschisi sa poata vedea mai bine incaperile. Lacrimile mi se rostogoleau pe fata, nu mai aveam glas, corpul imi devenise moale si muschii renuntasera sa ma mai sustina asa ca m am lasat in bratele lor fara sa mai lupt.•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Dimitri si Athor erau in padure si incercau sa dea de urmele vampirilor Alessiei cand dintr-odata se oprira amandoi hipnotizati.
Athor incepu sa urle monstruos facand pasarile din copaci sa isi ia zborul. Ochii i se facura rosii de sangele care ii inunda vederea. Fata i se schimonosi si incepu sa rupa copacii in calea lui.
- Nu! Nu! Nu! urla neputincios de durerea care ii rupea sufletul.
Dimitri vazu si el ce ii faceau Annei. Ii simti durerea odata cu Athor, dar incerca sa se stapaneasca. Se uita in cabana, la toti care erau in camera cu ea, incercand sa gaseasca un semn care l-ar ajuta sa descopere unde erau. S-a uitat pe pereti, erau cateva tablouri imprastiate. Dadu de o sigla agatata undeva intr-un colt cu un cerb. O recunoscu de la vanatoare. Era o fosta cabana a unui vanator pe care il cunoscuse inainte sa moara. Isi cunostea teriroriul mai bine ca oricine si isi dadu seama ca se aflau intr-o padure din Charlbury.
Il scoase pe Athor din viziunea dureroasa si le trimise un mesaj tuturor vampirilor din zona aceea sa mearga si sa incercuiasca cabana. In mai putin de jumatate de ora zburara pana in Charlbury. In fata cabanei vazura mai multi vampiri pazind-o. Nu isi puteau da seama cati erau dar aveau nevoie de un plan. Daca Alessia afla ca erau acolo o putea lua pe Anne drept scut si sa fuga in alta parte. Trebuia luata prin surprindere si asta insemna sa ii omoare pe toti in liniste.••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Anne lesina. Cei trei se oprira iar Alessia veni si ii turna o cana cu apa rece pe fata, dar nu isi reveni. O mirosi sa vada daca mai era vie. Avea pulsul scazut si risca oricand sa moara daca ii mai faceau ceva.
- Lasati-o sa isi revina. Va trebui sa manance in final sau moare si noi ramanem prinsi in vagauna asta degeaba.
Ii dadu o palma sperand sa se trezeasca dar capul ii atarna intr-o parte, moale.
- Dezlegati-o si puneti-o in pat! le ordona vampirilor.
Unul dintre ei o dezlega si o cara pe brate pana in dormitor, lasand-o pe pat sa isi revina. Ramase cu ea sa o pazeasca.••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Athor surprinse la etaj miscari si se sui intr-un copac sa vada ce se intampla. Nu mai putea sa simta nimic de la Anne ceea ce insemna ca se oprisera. Vazu miscare intr-o camera si pe vampir plimbandu-se dintr-o parte in alta. Se catara in alt copac mai aproape si reusi sa ii distinga silueta lesinata pe pat.
- Trebuie sa intru si sa o iau de acolo, ii spuse lui Dimitri.
Acesta incuviinta si pusera la cale un plan.
Il ajutara pe Athor sa ajunga fara zgomot pana la cabana si au asteptat sa se catere la una dintre ferestrele deschise a unei camere pustii. Dupa ce reusi sa patrunda, Dimitri le dadu semnalul vampirilor sa ii atace pe toti.
Zarva de afara il facu pe cel care o pazea pe Anne sa plece din camera, astfel Athor reusi sa ajunga la ea si sa o scoata fara sa il vada nimeni. Era aproape moarta si o privi incercand sa isi dea seama ce sa ii faca. Ii era teama sa nu fie atat de aproape de moarte incat sa o transforme daca ii da din sangele lui, dar alta varianta nu gasea.
O aseza pe un pat de frunze cazute, departe de cabana si isi facu o taietura la incheietura mainii, lasand picaturile sa se scurga printre buzele ei.
CITEȘTI
Mostenirea
RomancePovestea Annei incepe intr-un campus din Oxford, cand il cunoaste pe Athor, profesorul ei, alaturi de care are sa descopere ca lumea in care traieste nu este deloc ceea ce pare si este in pericol de moarte. Secretele incep sa apara pe parcursul pov...