36

19 3 0
                                    

Urmatoarea zi ne-am pregatit de ore. Valeria veni alaturi de mine in sala de curs unde ne astepta Tanya. Cat lipsisem se parea ca sala se schimbase cu una ceva mai mare pentru noii veniti. Lydia era incadrata de doua fete destul de dubioase. Pe una o chema Cristina, iar pe cealalta Ivona. Aveau in jur de 20 de ani si ma fixara cu privirea de cand intrasem in sala. Valeria le analiza pe rand. Ilaia venise ca profesor de sport in scoala, asa ca era pe undeva prin zona monitorizand campusul, alaturi de Athor.
Toate orele de curs, cele doua fete de langa Lydia s-au uitat la mine si la Valeria. Imi puteam da seama ca sunt vampirite pentru ca le puteam mirosi. Nu aveau un miros uman, care oricum ma acaparase de cand intrasem in sala. Abia ma abtineam si uneori simteam ca o iau razna sa stau atata timp pe langa toti colegii. Trebuia sa ma stapanesc si nu ma puteam gandi la nimic in afara de .. hrana. Athor imi explicase ca era mai greu la inceput, dar cu timpul, aceasta dorinta se va tempera. Ma intrebam ce insemna la el acel timp.
Lydia ma privea atat de urat ca aveam impresia ca se pregatea sa sara pe mine, pana cand intra Athor pe usa. Ochii ii sclipira la vederea lui si eu devenisem ca si inexistenta. Cele doua vampirite clipira speriate, nestiind ca vor fi prezenti atatia vampiri in campus.
Dupa ce se terminara cursurile, ne-am indreptat spre cafenea.
Valeria lua urma celor doua si ma informa ca erau destul de recent transformate si fara experienta.
Il ruga pe Ilaia sa se ocupe de ele discret si sa le elimine, ceea ce facu destul de rapid, colegii fiind anuntati ca s-au retras de la scoala.
Treptat, Lydia incepu sa-si recapete culoarea in obraji si cheful de viata, de cand Athor se intoarse la cursuri.

Pe parcurs, aveam sa descopar ca locul era impanzit de vampiri noi veniti, iar Cristina si Ivona au fost doar doua dintre ei. La celelalte grupe erau colegi vampir.
Intr-o zi, inevitabilul s-a intamplat. Directorul scolii ne chema pe toti intr-o sala mare sa ne aduca la cunostina un incident in urma caruia unul dintre elevi a fost gasit mort in piscina campusului. Mai multe detalii nu a dat, dar Athor l-a vazut pe baiat si mi-a confirmat ca fusese muscat si golit de sange. Au reusit sa acopere urmele astfel incat sa para un accident, dar incepeam sa-mi pierd cumpatul stiindu-i pe toti in pericol.
- Trebuie sa facem ceva! am tipat la Athor. Nu putem lasa vampirii sa umble nestingheriti. Toti sunt in pericol!
Stiam ca pe mine ma cautau si atata timp cat mai stateam in scoala aveau sa apara si mai multi. Singura varianta era sa-i ademenesc undeva departe, sa imi ia urma. I-am propus asta lui Athor.
- Nu! E prea riscant! Iti imaginezi ce inseamna asta? se rasti el la mine
- Inseamna ca Dimitri trebuie sa trimita armata sa lupte cu cea a Alessiei si Alionei. Nu am cum sa raman in campus unde sunt toti.
- Anne, trebuie un plan pentru asta. Nu poti sa-i ademenesti cu firimituri ca in Hansel si Gretel si au sa vina dupa tine, raspunse sarcastic.
- Nu, dar pot sa le dau informatii discrete unde ma aflu. Acum stiu ca m-am intors in campus, dar trebuie sa afle ca voi pleca undeva. Informatia trebuie sa ajunga la Aliona la urechi si sa se pregateasca sa vina dupa mine.
Athor se gandi cateva clipe. Stia ca am dreptate. Il apela pe Dimitri si incercara sa gaseasca un plan. Acum ca Aliona stia ca m-am intors, mai avea doar sa ma urmeze pe unde ma duceam pana reusea sa puna mana pe mine.
Athor impreuna cu profesorii organizara un concurs de sport in care puteau exista doi castigatori. Concursul consta intr-o proba de viteza, o proba de forta, o proba de inot si una de rezistenta. Cine castiga, pleca intr-o excursie de doua zile intr-o vila superba din munti. Se putea inscrie oricine. M-am inscris alaturi de Valeria. Stiau ca aveam sa ma descurc gratie abilitatilor recent dobandite de vampir. Valeria nici nu avea de ce sa-si faca griiji. Locurile limita erau de 20 de persoane, prin eliminare.
Tanya ramase inmarmurita cand i-am zis ca am de gand sa particip, dar m-a felicitat. Nu ma vazuse niciodata, nici macar mergand mai repede. In sinea ei nu imi dadea nicio sansa, dar am apreciat ca nu a verbalizat.
M-am pregatit psihic pentru ca desi stiam ca pot, tot aveam emotii. Concursul s-a desfasurat pe parcursul a doua zile. La final bineinteles, eu si Valeria am iesit castigatoare pentru ca am avut noroc si nu s-a inscris niciun alt vampir.
Premiul s-a anuntat prin microfon, impreuna cu adresa de destinatie si numarul de zile. Acum informatia, garantat ajunsese la toti vampirii care se aflau in campus impreuna cu numele meu si al Valeriei. Cand ni s-au inmanat biletele castigatoare ne-au invitat pe amandoua pe scena pentru felicitari. Eram in vazul tututor, expusa.
Aliona cu siguranta avea sa se pregateasca intens.

Intre timp Dimitri isi aduna vampirii si ii pozitiona in puncte cheie, de jur imprejurul vilei, unde aveau sa plece Anne si Valeria. Alesese vila cu grija, astfel incat sa nu existe picior de om in zona, era undeva la cota 2600 in munti, cu un peisaj de iti taia rasuflarea. Era construita pe doua etaje, aproape numai din sticla. Era vila lui de vacanta. Cu parere de rau renunta la ea, pentru a o putea ajuta pe Anne. Acolo obisnuia sa se retraga cand avea nevoie si nimeni nu stia, in afara de Athor. Drumul pana la vila era destul de greoi, mergand prin rape si fiind foarte ingust. Era special conceput sa se ajunga greu la ea. Sa nu fie descoperita de oameni.
Avea in planul de constructie cateva puncte speciale de aparare. Erau ascunse bine astfel incat sa nu fie observate. Alionei ii va fi greu oricum sa vina cu un numar prea mare din armata. Dupa ce s-a asigurat ca locul era bine pazit, ii dadu semnalul lui Athor sa vina impreuna cu Anne si Valeria.

Imi facusem bagajul la repezeala si am plecat spre locatia castigatoare. Cautasem pe internet ce ar putea fi si bineinteles ca nu am gasit absolut nimic. Cand se anuntase premiul, s-a oferit doar o adresa. Totul era pus la cale astfel incat Aliona sa descopere singura unde avea de mers.
Durase aproape o zi sa urcam prin munti si inlemnisem pe bancheta din spate a masinii. Cand am ajuns, am ramas uluita de peisajul si de zona in care ma aflam. Nu imi venea sa cred ca acolo aveau sa se lupte. Probabil constructia costase o avere. Totul era tehnologizat si modern. Ma simteam ca in vilele de lux din filme.
- Doar nu vorbesti serios ca aici aveti sa va luptati? I-am spus lui Athor.
- Era cea mai sigura zona in care oamenii sa nu ne descopere, imi raspunse obosit.
Imi parea rau ca toate se intamplau din vina mea. Le dadusem vietile peste cap de cand aparusem. Ma intristasem si Athor ma vazu. Veni si ma imbratisa.
- Nu iti mai face griji pentru noi, ok? Suntem batrani, am mai trecut prin asa ceva. Scopul e sa te protejam. Stii cat te iubesc, Anne. Si daca ai sa patesti ceva nu o sa mi-o iert niciodata, spuse cu sinceritate.
I-am zambit cu o grimasa si l-am luat in brate.
Ne-a condus pe mine si pe Valeria in interiorul vilei. Aveam pregatit sange pentru hrana. Imi luasem la mine haine comode de lupta, desi nu ma luptasem in viata mea. Acum aveam doar sa asteptam, sa vedem daca Aliona urma sa apara.

Mostenirea Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum