Simteam ca am nevoie de o pauza de la tot ce se intampla in viata mea.
- Mi-as dori sa merg intr-un weekend sa ma plimb, i-am zis lui Athor.
- Anne, stii ca este prea periculos. Te au in vizor si la cea mai mica urma de slabiciune vor pune mana pe tine. Nu iti permit sa iesi din campus momentan.
Am oftat resemnata. Trecusem prin niste situatii traumatizante si stiam ca are dreptate. Nu imi permiteam sa plec. Vazusem cu ochii mei felul in care se puteau folosi de mine.
Athor imi ridica barbia si imi zambi optimist.
- Asta nu inseamna ca nu putem gasi activitati aici, in campus. Ce zici de piscina interioara?
- Avem asa ceva? am intrebat mirata
- Nu stiai? Ai costum de baie la tine?
- Am unul, da.
- Atunci mergi si schimba-te.
Am fugit in camera sa ma schimb pentru ca era weekend. Am tras pe mine costumul de baie si mi-am luat o rochita groasa pe drasupra sa nu imi fie frig.
Athor ma astepta la intrare in cladirea caminului.
Piscina era intr-o cladire cumva ascunsa in pamant si acoperita la exterior cu gazon, la care daca te uitai din spate aveai impresia ca este un deal, cand, in realitatea, ala era acoperisul. Nu-mi venea sa cred ca aici era piscina. Trecusem de atatea ori prin zona si nu vazusem intrarea din partea cealalta.
In interior era foarte spatios si avea mai multe incaperi, printre care una era salina, una jacuzzi, in alta era o sala mare de sport, aveam o camera pentru masaj, dar nu lucrau zilnic maseuzele. Am cascat ochii ca abia acum descoperisem locul asta. O incapere mai mica avea o piscina retrasa sa te relaxezi in ea, cu apa aromata si culori de lumina calda in interior. Am mers cu Athor acolo si am incuiat usa dupa noi, pentru ca avea cheile. Am intrat amandoi in apa calda si ne-am tinut in brate pana am inceput sa facem dragoste. Era atat de romantic locul incat nu mai voiam sa plec. Ne-am jucat unul cu celalalt asa aproape doua ore si nici nu simtisem cand trecuse timpul. Pielea mea de la maini se ridase de la apa dar a lui era perfecta. Aflasem ca putea sta sub apa cat voia. Ma musca pe sub apa si ma gadila si eu incercam sa il trag la suprafata. Isi infipse coltii in clavicula mea si se hrani. Nu ma durea niciodata cand o facea pentru ca aveam sentimente pentru el. Imi explica faptul ca daca nu am niciun sentiment pentru un vampir care ma musca, atunci o sa ma doara foarte tare. Insemna, intr-adevar, ca aveam sentimente reale pentru Athor.
Cand am plecat din piscina am mers in apartament la el, sa imi fac dus si sa ma schimb. Deja ma obisnuisem sa stam numai impreuna. Ceilalti nu suspectau nimic legat de noi doi in afara de Tanya, care nu intelegea ce tot fac de dispar mereu si Lydia care isi daduse seama si ma ura din tot sufletul.
La ore ne purtam normal unul cu altul, dar mai ramaneam uneori in sala de curs si ne mai furam cateva saruturi. Stiam ca si el ma iubea in felul lui vampiresc.Intr-o zi veni sa imi zica ceva si era negru la fata. Imi dadeam seama ca era de rau.
- Anne, avem o problema...
- Ce s-a intamplat? am intrebat precauta
- Regele nostru, vrea sa te cunoasca.
- Si daca nu vreau sa merg?
- Nu ai de ales. Ma vor lua cu forta si pe mine si pe tine.
Lasa capul in jos suparat. Stiam ca vorbeste serios si nu voiam sa ii creez probleme.
- Ok, atunci mergem, am zis hotarata.
- Trebuie sa fim atenti. Poate deveni periculos. Nu as putea sa le fac fata tuturor daca nu avem grija..
- Tuturor? Dar unde mergem?
- Mergem la palat.
- Aveti un palat?
- Da..Ma învoi de la cursuri pentru 3 zile. Aveam sa stau acolo doua nopti si incepea sa imi fie putin teama.
Lua din campus o masina a profesorilor si am mers pe un drum lung de tara, printr-o padure, am ocolit un deal si in final am urcat spre o zona muntoasa. Cred ca durase jumatate de zi sa ajungem.
Cand am ajuns am dat de un castel construit in secolul al XIV-lea cu o multime de turnuri de piatra si creneluri care aratau ca o fortareata medievala, cu o structura masiva si un intimidant turn cu zece fete, castelul avea o arhitectura impunatoare.
Intelegeam la ce se referea Athor ca nu ar putea sa ma scoata vie de acolo.
Imi explica rapid un protocol de intalnire cu regele si ma ruga sa raman relaxata.
Incercam in sinea mea sa cred ca merg doar in vizita la un prieten de familie, dar parca traiam in alta lume.
Cand am intrat pe portile din fier automate, m-am simtit ca in evul mediu. Desi totul functiona tehnologic pentru secolul actual, arhitectura locului te transporta in trecut.
Nu era nimeni in curtea castelului in afara de cativa paznici. Parca masina intr-un garaj luxos, care probabil, in trecut, fusese un grajd si veni sa imi deschida usa. Imi lua mana intr-a lui si ma conduse spre intrare. Se pare ca era de-al casei si obisnuit cu locul.
- Stii locul asta bine, din cate vad.
- Anne, aici locuiesc cand nu merg sa mai lucrez cate ceva.
- Cum adica cate ceva?
- Adica, am multe meserii. In atatia ani iti imaginezi ca am reusit sa invat mai multe lucruri decat tine, zise amuzat.
- Cum s-ar spune, esti multitasking, am ras de el.
- Ma ciupi de mana in gluma si ma stranse, cand un majordom al secolului nostru isi facu aparitia in fata noastra.
- Sergej, bine ai revenit! spuse el.
- Buna, Isak! Ea este Anne.
Am dat mana cu Isak care arata dubios. Era roscat cu niste ochi atat de negri ca aproape m-am speriat. Imi zambi calduros si ne conduse intr-un salon al castelului.
- O doamna va veni imediat si va va conduce la camera dumneavoastra, domnisoara, mi se adresa Isak.
Pentru niste vampiri erau chiar educati, am zis in sinea mea.
"Anne, apartamentul meu va fi la 2 camere distanta de tine. Am stabilit sa fii langa mine." imi sopti Athor in minte. Era frustrant ca nu mergea si invers. M-am uitat la el si am incuviintat subtil ca am inteles.
Intre timp aparu si doamna care avea sa ma conduca la camera mea. Era o doamna de aproximativ 37 de ani, nu puteam spune cat avea in realitate, dar probabil transformarea ei s-a produs in jurul acelei varste. De statura medie, purta o rochita neagra creion cu un ecuson in piept pe care scria Ida. Avea parul prins intr-un coc blond si ochii verzi, migdalati. Buzele pline imi zambira asteptand sa merg dupa ea.
Imi lasau impresia de oameni normali dar stiam in realitate ce erau si imi era teama sa merg de una singura cu ea.
"Este ok, nu iti va face nimic. Mergi." ma indemna Athor cand vazu ca nu voiam sa ma misc din loc.
Am urmat-o pe Ida pe cateva culoare de uitasem pe unde am intrat. Castelul era un labirint imens de coridoare, camere si sali de toate felurile. Pe pereti erau atat de multe portrete de vampiri insirate ca m-am gandit ca nici in religia islamica nu isi mai tineau minte atatea neamuri din spate. M-am gandit ca portretele reprezentau toti conducatorii si urmasii lor, daca era posibil asa ceva.
Erau portrete de copii, de femei, barbati, batrani si batrane care aratau ca niste bunici. Ma intrebam daca toti au fost vampiri sau doar au pus stapanire pe un castel la intamplare.
Dupa ce incepusera sa ma doara picioarele de la atata mers, am ajuns in final la camera mea. Era un fel de camera apartament, cu un mic salon pentru cafea, o baie spatioasa din piatra naturala si un dormitor cu baldachin.
Chiar ma simteam in secolul XIV. Pe tavan aveam un candelabru voluminos si sfesnice cat mine de inalte langa pat, la intrare si in baie. Imi dadeau fiori dar am incercat sa le ignor. Mobila era din lemn masiv inchis la culoare, in rest aveam televizor, aer conditionat, internet, buton pentru servire si tot ce trebuie. Era inclusiv un pliant in care era prezentata proprietatea. Era uimitor. Ma simteam ca la un hotel de lux. Aveam un meniu care mi-a pus un semn de intrebare. Daca erau grupe de sange in el sau mancare? M-am amuzat in sinea mea la gandul asta. Poate aveau ceai grupa 0 si supa crema grupa B. Îh, mi se intorsese stomacul pe dos.
Ida ma astepta sa ma instalez cu bagajelul mic pe care il aveam si m-a condus la un dressing ascuns in perete unde mi-a aratat cateva tinute pe care aveam sa le port cat stateam acolo. In mare parte erau rochii si pantofi.
Prima data urma sa ma imbrac intr-o rochie neagra din matase cu bretele, lunga pana in pamant si crapata putin pe picior. Pe deasupra aveam o haina din blana scurta si in picioare niste sandale cu toc cu pietre stralucitoare.
Nu ma mai urcasem pe tocuri de atata timp si chair aveam emotii. Am presupus ca marimile le-au luat de la Athor.
Ida ma lasa sa ma pregatesc pentru cina. Nu aveam din pacate sutien la mine si m-am vazut nevoita sa iau rochia fara. Matasea era atat de fina si de subtire ca imi era teama sa ies asa in fata vampirilor.
"Anne, la 8 va veni cineva sa te ia din camera. Sa fii gata." l-am auzit pe Athor in minte. As fi vrut sa pot sa il intreb unde este si ce face. Ma frustra maxim telepatia asta intr-o singura directie.
Am luat un plic mic in loc de geanta, care era pus in dressing alaturi de rochie si am incercat sa indes telefonul acolo dar nu incapea. Pacat, as fi vrut sa fac si cateva poze daca aveam ocazia.
La 8:00 cineva batu in usa. Era Ida si veni sa ma conduca la cina.
Salonul avea inaltimea de 3 etaje, iar in mijloc era o masa lunga de ... nu am apucat sa numar cate locuri. Peste tot in jur erau sfesnice imense, arme atarnate pe pereti, coarne de cerbi, un candelabru cat o masina de mare care arunca o lumina calda relaxantã. Era amenajat cu gust si luxos. Pe pereti stateau aplice, care imprastiau lumina in toate colturile. Cred ca ma asteptam sa gasesc un castel intunecat si panze de paianjan peste tot, nu asemenea poveste.
Pe usa pe care intrasem eu sosi si Athor. Era imbracat intr-un costum negru superb si o camasa alba. Ramasesem cu ochii la el, nu ma asteptasem sa il vad vreodata atat de frumos. Arata ca un print in adevaratul sens al cuvantului. In timp ce il analizam imi atrase atentia un inel gros de pe degetul lui pe care nu il mai vazusem pana atunci. Era un inel din aur cu un W inscriptionat, in forma de aripi. Oare de la ce venea?
La 8:30 suna un ceas atat de puternic ca era sa tip. Apoi incepura sa intre pe rand in salonul imens, vampirii.
CITEȘTI
Mostenirea
RomansaPovestea Annei incepe intr-un campus din Oxford, cand il cunoaste pe Athor, profesorul ei, alaturi de care are sa descopere ca lumea in care traieste nu este deloc ceea ce pare si este in pericol de moarte. Secretele incep sa apara pe parcursul pov...