18 "Frati de sange"

27 3 0
                                    

Dupa cina, toti s-au mutat intr-o sala de bal. Se formasera grupulete de vampiri care discutau diferite afaceri si probleme. Imi imaginam sa dau de niste fiinte primitive, salbatice, dar din contra, erau ca acei oameni care formeaza elita, pareau intelepti, educati, respectuosi, eleganti. Ma tratau cu deosebit respect chiar daca stiam ca ma vedeau ca pe o masa delicioasa. In atatia ani pe pamant devenisera niste actori desavarsiti. Puteau fi oricine doreau. Cum imi zisese si Athor ca invatase multe meserii, la fel ca el erau majoritatea.
Dimitri cu Sofia ne invitara pe mine si pe Athor sa ne asezam langa ei la o masa. Am fost servita cu prajiturele si diferite categorii de desert. Nu am gustat nimic pentru ca imi era sila.
Il vedeam pe rege ca ma analiza si il puteam simti pe Athor putin incordat, alaturi. As fi vrut sa il strang de mana.
Ma invita la dans Dimitri.
Am aruncat o privire spre fratele lui, pentru ca nu stiam ce sa fac.
"Mergi, nu iti va face nimic" imi zise in minte.
I-am oferit mana si ma conduse spre centrul salonului, departe de masa. Mi-as fi dorit sa raman mai aproape.
Dimitri isi aseza un brat la jumatatea spatelui meu, iar cu celalalt imi tinea palma ridicata.
Ma misca usor dintr-o parte in alta intr-un dans elegant pe care nu il stiam.
- Relaxeaza-te in bratele mele. Doar urmeaza-mi pasii.
Ma impiedicam mai mult decat dansam si m-a pufnit rasul pentru ca paream penibila.
- Iarta-ma dar habar nu am sa dansez, i-am zis sincer dupa ce l-am calcat de nu stiu cate ori. Probabil ii facusem incaltamintea varza.
Imi zambi si ma lipi de pieptul lui, ridicandu-ma in aer si facand singur pasii. Ii simteam parfumul in nari cand imi lipi capul de gatul lui. Eram atat de lipiti incat il puteam simti cu totul. Era puternic, probabil cu mult mai puternic decat Athor. Nu le stiam povestea dar se vedea cu ochiul liber diferenta.
Melodia se schimba si ma lasa jos, incepand un dans mai lent. Ma apropie din nou si ma lua in brate privindu-ma in ochi. Avea aceiasi ochi negri ca ai lui Athor, cu riduri fine in jurul lor, acelasi par negru si aceleasi trasaturi frumoase. Ma simteam ciudat pentru ca aratau ca doi gemeni. Dansand cu el ma simteam ca si cum as fi dansat cu Athor.
M-am mai relaxat pe parcurs si miscarile mele incepeau sa fie mai lejere. Isi apleca usor capul si ma saruta pe gat. Am simtit un fior de teama si.. placere, neasteptata. Imi venea sa imi dau palme sa ma trezesc la realitate si sa fiu mai atenta. Isi plimba mana pe spatele meu, in sus si in jos. Imi atinse sanul in lateral, intentionat. Mi se stranse stomacul si nu stiam cum sa reactionez. M-am prefacut ca nu bag de seama si am continuat dansul, apoi imi ridica barbia sa il privesc in ochi.
"Nu iti fie teama de mine. Nu o sa iti fac nimic rau" imi sopti in minte.
Nu ma gandisem ca poate face acelasi lucru ca si fratele lui si ramasesem inmarmurita. Ma uitam in continuare fara sa zic nimic.
Cand se termina melodia, ma lasa jos si imi mangaie obrazul, dandu-mi o suvita la o parte. Nu am mai scos un cuvant si ne-am intors la masa, iar Athor se uita atent la mine sa descifreze ceva dar fata mea era impasibila. Sofia, era si ea atenta, la fel ca el.
Seara continua cu un spectacol de dans tinut de opt femei vampir. Aratau fara cusur. Toti din acel loc aratau astfel. Nu stiam la cine sa ma mai uit. Cand se termina spectacolul Dimtri ma invita la o plimbare in curtea imensa. M-am uitat spre Athor si imi incuviinta ca este ok, nu se va intampla nimic.
Ma conduse spre o iesire eleganta care dadea intr-o terasa spatioasa, cu scari in spirala ce coborau in parcul din spate al castelului.
Isi puse bratul in jurul taliei mele si merseram o perioada asa, fara sa zica nimic.
- Imi pare rau ca esti speriata, zise in final.
- Si cum te asteptai sa fiu? am intrebat sarcastic.
- Esti si suparata, bag de seama...
- Dimitri sau cum te cheama, m-am intors spre el enervata, uite ce e, inteleg ca esti regele lor si ce mai esti, dar mie nu imi esti rege si nu imi reprezinti nimic, asa ca sa nu te astepti sa te tratez ca pe unul. Iti multumesc ca m-ai adus sa o cunosc pe Valeria, este impresionant si de necrezut, dar sunt convinsa ca pentru ea familia mea umana, in momentul de fata, inseamna zero si are o familie aici, la fel ca ea. Poate a miscat-o putin ca m-a cunoscut, dar STIU ca pentru oricare dintre voi eu nu reprezint mai mult decat o masa atractiva!
- Asta crezi si despre Athor? Ca nu te vede mai mult decat o masa? intreba curios, blocandu-ma
- Nu, Athor nu este asa si mi-a demonstrat.
- Atunci, de ce nu ma lasi sa iti demonstrez acelasi lucru inainte sa tragi concluzii pripite?
- Pentru ca pentru tine, eu insemn putere. Un avantaj in mentinerea puterii tale.
- Anne, priveste-ma putin te rog, tu chiar crezi ca eu am nevoie de tine, sa imi dai putere? Imi pare rau, dar te supraestimezi. Nu am nevoie de nimeni sa mentin ordinea in regatul meu. O am de 200 de ani. Toti stiu cine este si cine va ramane regele. Tu esti o valoare de alta natura pentru mine. Esti tot ce insemnam noi. Imagineaza-ti totul ca o piesa de arta valoroasa. Ca si cum eu sunt un colectionar de arta si tocmai am descoperit cea mai valoroasa creatie. Tu esti aceea. Si am obligatia sa te protejez. Daca altii pun mana pe tine ar fi o mare greseala. Si da, altii s-ar folosi de tine in acel scop la care te gandesti. In acest palat nimeni nu va indrazni sa te atinga cat timp familia Wolkon il va conduce.
- De aici provine initiala de pe inelul tau? am intrebat curioasa. Te cheama Wolkon?
- Da, cred ca ai observat ca suntem doar 3. Eu, Athor si Sofia.
- Da...
- Te rog sa ai incredere in mine.. si daca nu ai in mine, sa ai in Athor. Nu te-ar fi adus niciodata aici daca nu iti garantam protectie. Valeria va avea grija de siguranta ta ca de propriul copil. Ii e teama pentru tine. Cand a aflat unde esti, in campus, s-a speriat si m-a rugat sa te aduc imediat. A aflat de cei doi pe care Athor i-a omorat, de Alexander... de Aliona si planul ei de a pune mana pe tine. Trebuie sa intelegi ca nu mai esti in siguranta in lume de una singura.
- Si ce insinuezi, ca ar trebui sa raman la palat permanent?
- Cam asta ar fi singura varianta daca vrei sa fii in siguranta.
- Si ce crezi? Ca am sa imbatranesc pe langa voi, in timp ce ma veti pazi? Nu cred ca vorbesti serios. Iti imaginezi ca nu am de gand sa ma mut aici, am raspuns.
- Ok, vom mai discuta subiectul asta.
- Dimitri, intelege ca nu am de gand sa traiesc printre voi. Ma speriati si nu am incredere in nimeni de aici. Nu stii cand se trezeste unu ca vrea sa ma deguste la cina.
- Anne, disciplina aici nu a fost incalcata niciodata de nimeni. Pentru ca la prima si singura abatere au fost omorati. Astea sunt regulile. Nimeni nu le incalca. Te rog, ai incredere in mine.
Se apropie si se juca cu o bucla din parul meu. Imi saruta obrazul si ramase acolo cateva secunde. Simteam furnicaturi in tot corpul. Imi prinse incet gatul in palma si ma trase spre el, lipindu-mi pieptul de al lui. Simteam dorinta si nu intelegeam ce e cu mine.
- Anne, stiu ca simti. Stiu, pentru ca stiu ce este intre tine si Athor. Oricine e atras de el, va fi si de mine si invers. Asta se intampla cand doi frati devin vampiri. Legatura de sange.
M-am tras din bratele lui. Oare Athor era constient de asta?
- Nu vei pune mana pe mine, m-am rastit la el
- Dar iti doresti, imi zise calm
- Sa crezi tu! am mintit eu, pentru ca avea dreptate
Vrei sa spui ca Sofia este atrasa de Athor? Incepeam sa simt putina gelozie.
- Nu, asta se intampla numai in cazul oamenilor. Sofia nu are treaba cu Athor.
Se furisa in spatele meu si imi dadu parul la o parte sa ma sarute pe ceafa. Ma imbratisa din spate si imi cuprinse sanii in palme. Simteam ca il doream dar nu puteam face asa ceva. Continua si se lipi de mine intr-o imbratisare, intorcandu-ma cu fata spre el si ma saruta pe buze incet.
M -am desprins brusc si i-am dat o palma cu toata puterea.
Incepu sa rada.
- Asa crezi ca imi castigi increderea?! am tipat la el.
- Anne, cat crezi ca te poti lupta cu tine? Te simt atat de intens incat nu poti sa ma minti. Putem simti dorinta ta. Si eu si Athor. Sa nu crezi ca el nu te simte.
Am ramas inmarmurita. Imi era rusine si probabil eram rosie in obraji.
- Nu iti face griji, imi zise. Stia de cand te-a adus ca asa va fi. Nu il deranjeaza.
Dar pe mine ma deranja. Cum a putut sa nu imi zica asa ceva.
- Nu o sa se mai atinga nimeni de mine! am zis. Nici Athor, nimeni.
- Si cat crezi ca vei rezista?
- Cat vreau!
Am alergat spre scari, dar imi bloca drumul.
- Te rog. Asteapta putin, imi zise serios.
- Ce vrei?
- Vreau, repet, sa ai incredere ca aici esti in siguranta. Orice iti doresti o sa iti aducem, orice vrei sa faci, poti face, nu iti va sta nimeni in cale. Gandeste-te doar la siguranta si viata ta. Daca vei iesi iar in lume vei fi vanata pana cand unul va reusi sa te prinda si sa te transforme intr-o sclava din care se va hrani. Eu nu am puterea sa te apar cum trebuie in afara palatului. Asa ca nu ai decat sa iti cantaresti bine optiunile. Acum, hai inapoi in salon.
Imi lua mana si ne -am intors la masa. Eram cu gandurile amestecate si nu puteam sa ma concentrez la nimic. Stiam ca vorbeste serios, mai ales dupa ce patisem in campus.
- As vrea sa merg in camera, i-am spus lui Athor.
Vorbi ceva cu Dimitri si ma lua de mana sa ma conduca. Intra odata cu mine si incuie usa.
- Esti ok? ma intreba
- De ce nu mi-ai zis de prostia asta cu fratii vampir? l-am intrebat furioasa
- Si ce puteam sa iti zic? Nu m-ai fi crezut oricum.
- Adica tu accepti asa ceva?!
- Anne si daca accept si daca nu, sper ca intelegi ca nu am ce face..
- Atunci de ce m-ai adus aici?! Ce imi mai ascunzi?
- Te-am adus aici pentru siguranta ta si stii foarte bine asta, imi zise incruntat. De-a lungul anilor m-am obisnuit cu situatia asta cu fratele meu, si el cu mine. Numai impreuna, amandoi, putem mentine ordinea intre vampiri. Separati, puterea ne scade.
- Vrei sa spui ca tie daca iti creste puterea e ca si cum ii creste si lui? am intrebat socata
- Da..
- Deci, lasa-ma sa inteleg: tu te hranesti cu sangele meu care iti da mai multa forta si te intinereste si pentru ca Dimitri e fratele tau de sange de cand erati in viata, ii creste si lui forta odata cu tine? Eram de-a dreptul incurcata.
- Mai mult sau mai putin, da. Daca nu as fi aproape de el si as fi la capatul opus al globului, nu i-ar mai creste. Deci cumva trebuie sa ii fiu alaturi, sa poata conduce regatul. Forta mea e si forta lui si invers...
- Daca stiai ca ma va atrage, de ce nu mi-ai zis nimic? Mi-am pus mainile la ochi si m-am asezat pe pat.
- Pentru ca nu am ce sa zic legat de asta. Asta este mersul lucrurilor intre noi doi si trebuie sa acceptam amandoi daca vrem sa ramanem unde suntem.
Acum intelegeam de ce Athor avea atata incredere in Dimitri. Si invers. Nu se punea problema de planuri diabolice.
L-am rugat pe Athor sa ma lase sa ma odinesc pentru ca eram franta.

Mostenirea Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum