24

23 3 0
                                    

Cand m-am trezit intr-un final, Athor era langa mine. M-am uitat la el si nu am zis nimic o vreme. Inca eram socata de ce se intamplase cu o seara inainte. Voiam o explicatie. De ce mi-au facut asta? De ce nu au vorbit cu mine inainte?
- De ce ati facut asa ceva? am zis cu jumatate de glas.
- Pentru ca altfel nu ai fi acceptat niciodata, zise Athor.
- Dar, DE CE? De ce ar fi trebuit sa accept?
- Alessia vine astazi la castel. In felul acesta, Dimitri va spune ca esti a lui.
- Si nu putea sa minta pur si simplu?!
- Nu ai cum sa intelegi. Noi...stim cand unul dintre noi spune ca esti.. a lui.
- Dar nu sunt a nimanui! Inceteaza cu asta.
- Acum vei fi, daca vrei ca Alessia sa creada. Daca va sti ca esti a lui nu va indrazni sa se atinga de tine.
- Dar pe tine nu te va simti? Adica ea nu stie problema fratilor vampir? Nu isi va pune un semn de intrebare legat de tine?
- Oh, ba da. Isi va pune cu siguranta, dar nu va indrazni sa conteste faptul ca esti a lui Dimitri. Va trebui sa accepte ca eu sunt fratele lui si exista aceasta legatura.
Ramasesem inmarmurita. Nu mai intelegeam nimic.
- Si, daca vine, eu ce voi face?
- Pai, in primul rand si stii ca nu am alta varianta, va trebui sa te muti din nou intr-un alt apartament. Si nu aproape de acesta. Te vom muta langa apartamentul regelui, pentru a fi siguri ca paza este cea mai crescuta. Nu putem fi siguri ca Alessia nu va incerca nimic pe ascuns.
- Si cand soseste?
- In aceasta seara.
Imi cazuse fata.
- Dar, ai zis ca nu vine asa repede.
- Planurile ei s-au schimbat. Va veni si va veni insotita cu un grup personal de vampiri. Dimitri deja face pregatirile pentru sosirea ei de la ora 12 la noapte.
- Asa tarziu?
- Da, va fi un bal pentru primirea ei. Toti vampirii din castel vor lua parte. Plus altii din zona aceasta. Valeria va fi cu ochii pe tine. Va sta langa tine. Va trebui sa fii prezenta si tu, din pacate. Vom sta toti cu ochii pe tine. Christopher mi-a zis ca v-ati imprietenit, ceea ce e bine pentru ca este vampirul nostru de incredere. Doar, Anne.. sa nu faci nimic prostesc si sa ii atragi atentia Alessiei. Este o regina foarte puternica. Poate cu o asa aglomerare, la noapte nici nu va baga de seama ca esti prezenta. Vom incerca sa umplem sala cu sange uman. Imi pare rau ca trebuie sa auzi asta, dar asa iti va mai taia din miros. Speram.
Mi-am frecat ochii cu o mana. Auzisem destul si ma durea capul. Nu intelegeam de ce trebuia sa iau parte neaparat. Puteam lejer sa stau in camera mea incuiata. N-am mai zis nimic, iar Athor a plecat dupa Ida sa imi aduca costumatia.
Cand am coborat sa iau masa pentru ca eram slabita dupa ce amandoi se hranisera din mine, am descoperit ca in castel era haos total. Toti vampirii se miscau de colo colo pentru a amenaja primirea Alessiei. Ma simteam ca intr-un basm. Desi era frumos, tot sila imi era stiind ce erau.
In sala de luat masa am dat de Dimitri. Era la capatul opus al mesei lungi, scria ceva pe o agenda. M-am uitat la el si s-a uitat in ochii mei. O vreme nu a zis niciunul nimic. M-am asezat cat mai departe. Continua sa ma priveasca. Isi inchise agenda si se apropie, venind in spatele meu, isi aseza mainile pe umerii mei si imi sopti la ureche:
- Mi-as cere scuze pentru noaptea trecuta, dar daca as face asta ar insemna ca nu se va mai intampla niciodata. Si stim amandoi ca nu va fi asa.
M-am ridicat si l-am impins cu toata forta, dar nu s-a miscat.
- Ia mana de pe mine! Cum iti permiti?!
Veni langa fata mea si ma saruta pe buze usor.
- Nu putem avea discutia asta aici, imi zise si se indeparta. Dar, Anne, nu poti sa ne minti. Nici pe mine si nici pe Athor.
Imi dadeau lacrimile de frustrare. Nu era corect sa imi intre in minte si in suflet in asemenea mod.
- In schimb, te rog sa te pregatesti pentru diseara. Probabil Athor te-a informat pana la ora asta. Si, fii cumintica.
Pleca din salon.
Mi-am luat masa cu stomacul intors pe dos si am cautat-o pe Ida sa ma mute din nou in alt apartament. De cand venisem in castel migrasem dintr-un loc in altul ca un beduin. Incepuse sa imi fie dor de Tanya. Oare ce se mai intampla in campus?

Mostenirea Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum