33

15 4 0
                                    

Gandurile mi se invalmaseau in minte si nu ma puteam concentra la nimic. M-am gandit la familia mea din Romania, la rudele mele si stramosii mei. Nu mai avea logica nimic. Insemna ca Valeria nu era decat o ruda de a mea umana? Ca aveam in realitate doua descendente? Blestemul ma urmarise toate secolele la rand si din pura intamplare m-am nascut in Transilvania? Stiam ca nimeni nu putea sa imi raspunda la intrebari si avem sa raman cu ele pentru eternitate. Imi doream sa merg in Egipt, in locul unde mama mea m-a blestemat si tatal meu vampir m-a obligat sa ma nasc. Aveam pe umeri povara unei eterne reincarnari.
Athor intra in apartament usor si veni sa ma imbratiseze.
- Am vorbit cu Dimitri, spuse.
- Deci ai aflat si tu ce sunt cu adevarat.. spun suparata.
- Da.. am aflat. Dar mai sunt atatea raspunsuri de cautat.
- Oh, Athor! Am atatea intrebari... ma simt ca si cum cineva m-a aruncat intr un film SF al propriei mele vieti. Mi-a dat toata viata peste cap. Nu era mai bine daca traiam in ignoranta pana la batranete si imi continuam reincarnarea fara sa stiu?
Incepusem sa plang pentru ca ma simteam singura pe pamant. Nu puteam sa-mi scot din minte cine erau adevaratii mei parinti. Voiam sa stiu cum au murit, cum aratau si ce s-a intamplat cu ei. Eram pe jumatatea Preoteasa si pe jumatate vampir.
- As vrea sa aflu povestea parintilor mei pana la final, ii spun lui Athor.
- Inteleg, o vom cauta impreuna. Vom cauta raspunsurile de care ai nevoie si trebuie sa aflam daca poti scapa de blestemul pus de mama ta.
- Dar cum sa fac asta?
- Mergem in Egipt si cautam raspunsuri, spuse Athor senin.
- Dar Alessia si Aliona sunt pe urmele mele, cum as putea sa calatoresc pana in Egipt fara sa fiu capturata? Doar nu merg cu armata dupa mine... m-am uitat la el intrebator.
Paru sa se gandeasca cateva clipe.
- Cred ca trebuie sa-i mai facem o vizita lui Eliazar, imi raspunse. El este singurul care te-a mai intalnit in trecut, intr-o alta viata de a ta, in momentul in care te-ai nascut. Ar putea avea mai multe raspunsuri.
Am incuviintat hotarata sa petrec cat mai mult timp in compania lui Eliazar, incercand sa aflu raspunsurile de care aveam nevoie.

M-am schimbat de hainele in care eram imbracata si i-am dat un telefon Tanyei.
- Alo, Tanya?
- Anne! Ce faci? Ai renuntat la scoala? ma intreba speriata.
- Nu, clar nu. O sa revin, dar mai dureaza o perioada pentru ca matusa mea inca nu si-a revenit si nu are cine sa stea cu ea. Voi ce faceti, sunteti bine?
- Ah da, nici Athor nu a mai aparut pe la scoala si Lydia este efectiv alt om. S-a tuns baieteste de n-o mai recunosti, se imbraca altfel si s-a schimbat total. Si-a facut o alta gasca din afara campusului, putin cam ciudata. S-a imprietenit cu niste fete care au venit de curand in campus si umbla numai cu ele. Par cam ciudate.
- Hm, am zis intrebator. Ce fete au venit?
- Nu stiu, nu le-am cunoscut si nici nu ma intereseaza. Stiu doar ca intr-o zi, Lydia a intrebat de tine, ceea ce e dubios, daca stiu unde te afli si de ce nu mai dai pe la ore.
- Am inteles, i-am zis Tanyei. Ma voi intoarce in curand. Tinem legatura.
I-am inchis repede telefonul in nas si am fugit la Athor.
- Avem o problema, am zis panicata.
- Ce problema? intreba nedumerit
- Alessia si Aliona cred ca si-au adus vampiri in campus.
Athor ramase pe ganduri.
- De unde stii?
- Am vorbit la telefon cu Tanya. Mi-a zis ca Lydia s-a inhaitat cu un grup ciudat de fete venite de curand si cateva din afara capusului. S-a tuns si s-a schimbat total. Cred ca numai ea putea sa se imprieteneasca cu un astfel de grup. Sunt sigura ca sunt vampirii Alionei. Au intrebat de mine.
Athor incuviinta. I se parea plauzibila ideea mai ales ca puneau intrebari legate de Anne.
- Cred ca mai pot astepta raspunsurile despre parintii mei. Trebuie sa ne intoarcem in campus, nu putem lasa vampirii sa isi faca de cap cu prietenii mei, am zis speriata.
Stia si el ca aveam dreptate. Adusesem armata Alionei pe capul lor si riscam sa pun vietile colegilor in pericol.

Am stabilit sa mai raman in castel inca 2 nopti dupa care sa merg inapoi in campus impreuna cu Athor, Valeria si o parte din vampirii lui Dimitri pe care avea sa-i posteze in diferite cabane din jurul scolii.

Mostenirea Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum