M-am trezit cu o durere de cap incredibila. Cand am iesit din dus am observat doua puncte rosii la baza gatului si mi-am amintit seara trecuta. As fi vrut sa raman in camera, in schimb trebuia sa merg la ore.
Pe la 11:00 aveam ora cu Athor. Cu Sergej. Nici nu mai stiam cum sa zic. Si daca le ziceam celorlalti ca nu il cheama Athor? Probabil m-ar intreba de unde stiu si eu nu aveam ce sa le zic..
Am iesit la 8 pe usa si am mers sa o iau pe Tanya.
- Esti nebuna!? Unde ai fost ieri? Te-am cautat ca nebunii, aveai telefonul inchis, era sa mergem la profesorul Jeff, sa ii spunem tot si sa te cautam! urla Tanya in capul meu.
Nu am zis nimic in afara de faptul ca ma ratacisem pe drum putin. O minciuna scurta dar nu aveam chef de discutia asta.
In sala de curs, Victor s-a asezat intre mine si Nastya. La ora 11:05 a aparut si Athor. Nu m-am uitat la el, eram atat de suparata incat am preferat sa-i evit privirea. Simteam ca se uita la mine dar chiar nu aveam de gand sa fac asta.
Lydia era si ea langa Nastya si o vedeam cum il tintuieste cu privirea. Parca era bolnava.
Am continuat sa susotesc cu Victor si la un moment dat a facut o gluma care m-a facut sa rad fara sa ma abtin. Am pufnit si mi-am pus mana la gura. Stiam ca se uita la mine, dar nu mi-a zis nimic. Toata ora am tinut-o asa si stiam ca il calcam pe nervi. Cand s-a terminat, am iesit cu Victor, am trecut pe langa Athor ca si cum nu era acolo. Depaseam masura pentru ca era nepoliticos fata de un profesor, dar nu ma puteam abtine dupa seara trecuta.
In cantina am vazut-o pe Lydia agatata de el. Vorbeau in continuu, dar am decis sa nu le mai acord atentie. Cred ca si ceilalti vedeau ce bine se inteleg dar nu zicea nimeni nimic. Eu mi-am petrecut timpul in compania lui Victor, incercand sa nu ma mai gandesc la Athor pentru ca nu era normal. Spre seara, dupa ce am terminat activitatile, Victor m-a intrebat daca nu vreau sa vedem un film. Stiam ca se refera doar la a vedea un film, nimic mai mult, pentru ca nu era genul, asa ca am acceptat imediat. I-am propus sa vina la mine in camera, pentru ca eu nu voiam sa merg la el. Pe la 9 seara ne-am ales un film, ne-am luat cateva floricele, un suc si ne-am facut comozi.
Nu incepuse bine pelicula cu Elvis Presley, ca se auzi o bataie in usa.
M-am uitat intrebator la Victor si el la mine, dar am ridicat din umeri si am mers sa deschid, crezand ca Tanya si Robert s-au gandit sa ne acompanieze.
Cand am deschis, Athor aparu in fata mea.
Am ramas nemiscata, neintelegand de ce venise.
- Da? am intrebat precauta. Nu voiam sa ma dau de gol cu Victor pentru ca parea complet altceva. Speram sa nu zica nimic din pat.
- Am adus un alt furtun pentru dus, trebuie schimbat din ce mi-a zis instalatorul, spuse sec.
Ma analiza de sus pana jos, aveam un tricou simplu si niste colanti scurti negri.
- Ok, da-mi-l mie, ca il pun eu, am spus smulgandu-l din mana lui.
- Nu-l poti pune tu, pentru ca iti trebuie o cheie speciala.
- Pai da-mi cheia, i-am zis iritata.
- Anne, nu te pricepi. O sa il instalez eu, dureaza 5 minute.
A impins usa la perete si l-a vazut pe Victor in pat. Am simtit cum incepea sa se infurie.
Victor se ridica panicat, incercand sa se scuze ca se afla acolo, ca doar se uita la un film...
- Uite, stiu ca nu avem voie, doar ca ne uitam la un film, nimic mai mult, se scuza el.
- Te rog sa mergi la tine in camera, Victor, nu voi anunta conducerea. Data viitoare sa fii responsabil, a zis cu o voce joasa.
Victor a plecat speriat, iar Athor a intrat in camera si a inchis usa incet, dupa el. Era atat de furios incat imi era teama sa mai zic ceva. Acum ca il puteam vedea in lumina, atat de aproape, ochii ii erau mai intunecati ca niciodata si aveam impresia ca mai avea putin sa ia foc. Era cat camera de inalt si ocupa aproape tot spatiul. M-am dat putin in spate si a venit spre mine, tintuindu-ma cu privirea.
- Ce aveai de gand? ma intreba cu o voce ragusita.
M-am uitat la el incruntata.
- E treaba mea! i-am raspuns
- Crezi ca poti sa te porti cu mine cum ai facut-o toata ziua si sa continui sa incalci atatea reguli?
- Dar tu ce cauti la mine in camera la ora asta?!
- Ti-am zis ce caut. Ce cauta Victor in camera ta? Ce urma? si cand intreba asta, am crezut ca avea sa imi dea o palma. Era atat de furios si nu intelegeam motivul.
- Ce treaba ai tu cu ce am de gand si cu cine? E fix problema mea, ma culc cu cine am chef! desi chiar nu imi trecuse prin cap sa fac asa ceva cu Victor.
Nu am terminat sa inchei bine fraza ca m-a impins pe marginea patului incat mi s-a taiat respiratia. A luat furtunul de la dus si l-a infasurat in jurul mainilor mele, legandu-le la spate si provocandu-mi rani, in timp ce ma zbateam fara efect. Am inceput sa tip imi puse o palma la gura. Nu stiam ce avea de gand.
Am ramas nemiscata uitandu-ma la el. Devenea din ce in ce mai fioros. Cand m-am potolit din tipat, mi-a legat o esarfa gasita pe scaun, la gura.
S- a dat in spate cativa pasi si si-a scos doi colti ascutiti. M-am speriat atat de tare incat am inceput sa ma zvarcolesc in pat ca un vierme. S-a apropiat de mine si voiam sa tip cu toata forta, dar nu se auzea decat un sunet infundat. M-a fortat sa ma opresc si sa ma uit la el. In afara de faptul ca arata ca un animal infometat, incepeam sa o inteleg pe Lydia de ce il privea asa. Era fascinant. Am ramas cu privirea la el cateva secunde si nu am zis nimic. Nu imi era frica de el, stiam ca nu voia sa imi faca rau, eram inmarmurita pentru ca toata viata crezusem ca in Romania legendele cu vampiri sunt o prostie inventata de bunici si strabunici.
Cand a vazut ca m-am oprit din scandal a incercat sa se apropie, sa imi dea esafra jos.
- Bestie ce esti! I-am scuipat in fata. Dezleaga-ma! Am crezut ca legendele despre voi sunt niste aberatii.
S-a uitat la mine lung, fara sa zica nimic. Incepeam sa ma agit pentru ca nu intelegeam ce avea de gand. Nu i se citea nimic pe chip.
- Sunt mai reale ca niciodata. a spus intr-un final.
Mi-a eliberat mainile, moment in care am inceput sa il lovesc cu toata puterea. M-a plesnit peste fata si am ramas inlemnita pentru ca nu ma asteptam.
- Opreste-te! mi-a zis cu o voce groasa
- O sa ma opresc cand iesi din camera asta! ma agitam si il injuram in ultimul hal, probabil socata de situatia ireala in care ma aflam.
Pierzandu-si rabdarea ma apuca de brate si ma arunca in mijlocul patului. Se purta atat de agresiv incat incepusem sa ma sperii de-a binelea.
S-a pus peste mine si ma saruta apasat. L-am muscat de buza de jos cu putere si mi-a rupt tricoul pe jumatate. Am scos un tipat si i-am dat o palma.
- Ce faci?! Termina!
Se opri si ma elibera usor, fara sa se ridice de pe mine. Eram atat de speriata incat lacrimile incepura sa imi curga necontrolat pe obraji. Cand isi dadu seama in ce stare eram de fapt, se ridica si ma trase incet spre el.
- Nu vreau sa iti fac rau... spuse usor.
M-am uitat nedumerita la el.
- Ce vrei de la mine? Esti ... un monstru..
Ma privi cu durere in ochi si am simtit mila pentru el. Probabil traiam o trauma pentru ca nu voiam sa fac nimic sa ma salvez.
-Asculta, spuse intr-un final, te rog sa ma crezi ca nu vreau sa te ranesc. Nu pot sa stau departe de tine.. atat pot sa zic...
Am ridicat dintr-o spranceana intrebator, dar nu a continuat. S-a apropiat de mine insesizabil si m-a sarutat usor. L-am lasat, pentru ca si eu simteam dorinta, dar nu aveam cum sa spun asa ceva.
Si-a dat tricoul jos si am putut sa il vad. Era sculptat, era perfect. Mi-am infasurat mainile in jurul mijlocului lui nereusind sa il cuprind. Era atat de gresit ce se intampla, dar pur si simplu nu mai gandeam rational.
M-a sarutat pe gat, vazand cele doua puncte rosii facute de el la cabana. Le saruta, continuând pana ajunse la sâni, dupa care isi infipse coltii in unul, facandu-ma sa tip de durere. Mi-au dat lacrimile dar ma tinea nemiscata. Il rugam sa se opreasca, iar cand o facu am simtit cat era de periculos. Isi lasa saliva peste rana, muscandu-ma iar, pana ma facu sa tip ascutit, apoi ma sãrutã, manjindu-ma de propriul sange.
- De ce faci asta? am intrebat cu voce slaba
- Te-am marcat, a spus calm
- Cum m-ai marcat?!
- Acum voi sti ce vei face ... cu oricine.
- Cum iti permiti! am urlat impingandu-l in spate. Si daca fac ce? Poti sa simti pana nu mai poti.
S-a uitat la mine cu o privire periculoasa.
- Nu as vrea sa fac rau nimanui.
- Ma ameninti?!
- Nu te amenint. Te avertizez.
- Dar ce vrei de la mine? Esti cu Lydia. Nu iti ajunge? deja simteam ca ma enervez.
- Lydia doar imi ofera.. hrana.
Am ramas cu gura cascata. Nu mai aveam cuvinte.
- Atunci de la mine ce vrei? imi venea sa imi pun mainile la ochi si sa dispar. Esti doar un monstru..
Nu mi-a raspuns la intrebare. S-a uitat la mine mult timp, la sanii mei. Ma analiza si incepeam sa ma simt prost. Imi dadeam seama ce vrea, dar nu voiam sa ma foloseasca ca pe o bucata de carne.
- Uite ce e, nu sunt pui la caserola. Nu te mai gandi ca poti sa ma folosesti si sa ma arunci ca pe un os, am zis scarbita.
S-a uitat amuzat si l-a pufnit rasul. Era prima data cand il vedeam razand asa sincer si era atat de frumos.
- Nici nu semeni cu un pui la caserola. Nu asta aveam de gand, a raspuns indignat.
- Atunci ce vrei?
- Vreau sa fii cuminte, s-a uitat patrunzator la mine.
- Dar ce treaba ai tu? Fac ce vreau, abia m-ai cunoscut, de cate ori sa ma repet?
- Cat timp vei fi aici, vei fi cuminte. Maine o sa-ti instaleze cineva furtunul cel nou, cat vei fi la cursuri.
S-a intors si a plecat fara sa mai adauge nimic.
M-am uitat la cele doua intepaturi si am lipit un plasture peste ele. Cum adica m-a marcat? Putea sa stie ce gandesc, oare? Incepeam sa o iau razna la gandurile astea, asa ca am ales sa adorm in timp ce ma uitam la film.
CITEȘTI
Mostenirea
RomancePovestea Annei incepe intr-un campus din Oxford, cand il cunoaste pe Athor, profesorul ei, alaturi de care are sa descopere ca lumea in care traieste nu este deloc ceea ce pare si este in pericol de moarte. Secretele incep sa apara pe parcursul pov...