35 "Reintoarcerea in campus"

20 4 0
                                    

Plecarea mea de la ei trebuia sa ramana secreta. Drumul pana in campus a fost ocolitor, pentru a nu risca sa dam de cineva. Dimitri ne arata pe harta, pe unde trebuia sa ne deplasam cu masina pentru a nu fi reperati de vampirii Alionei. Valeria isi lua cu ea haine mai tineresti pentru a se da drept o noua eleva si verisoara mea pentru ca tot semanam atat de bine. Imi era inca teama ce reactie aveam sa am la mirosul unui om. Dupa ce ajungeam si ne instalam, aveau sa faca un test pe mine, in cabana de langa padure. Problema era pe cine aveau de gand sa faca testul.
- Si pe cine vrei sa aduci la cabana? L-am intrebat precauta pe Athor
- Pe Tanya, raspunse foarte convins.
- Nu! In niciun caz! Refuz!
- Ba da. Astfel te vei stapani, fie ca vrei, fie ca nu. Va trebui sa gasim un motiv pentru care o chemi acolo si noi vom sta bineinteles, ascunsi. In caz de ceva intervenim.
- Dar nu pot sa-i risc viata Tanyei, m am plans eu.
- Tocmai de aceea nu o vei risca.
Imi inchise gura si ma lasa sa ma gandesc bine la ce aveam de facut.
Drumul pe care mergeam era anevoios si plin de gropi. Era un drum de pamant prin padure pe care mergeau doar masinile de teren. Eram in masina cu Athor, Valeria si inca un vampir pe nume Ilaia, fost luptator, cu o varsta considerabila de 400 de ani.
Ne lua aproximativ o zi sa ajungem in campus, iar cand am intrat in parcare, era deja apusul. Ne-am furisat prin zonele cele mai putin circulate, pana in camerele noastre pentru a nu fi vazuti.
Prima data ne-am dus cu totii in apartamentul lui Athor pentru a lua legatura cu Dimitri sa ne anunte daca restul vampirilor s-au instalat deja in cabanele din jurul scolii. Ne informa ca erau cu totii pe pozitii, monitorizand activitatile din campus.
M-au lasat sa merg in camera mea sa ma schimb. Totul era asa cum lasasem inainte sa plec. Am stabilit sa-i dau intalnire Tanyei la cabana, pentru a o cunoaste pe verisoara mea Valeria.
- Anne, yey, te-ai intors, ce bine! Ce ma bucur! Incepusem sa ma simt parasita. Ai venit si cu o verisoasa? Abia astept sa o cunosc! Hai la cafenea si cu ceilalti, imi zise.
- As vrea sa mergem la cabana prima data, verisoara mea e mai timida, ar prefera mai intai sa te cunoasca pe tine, apoi pe ceilalti, daca nu te deranjeaza, am zis facand o grimasa in telefon.
- Ah, inteleg. Sigur, nu este nicio problema. Voi fi la cabana la ora 22:00. Sper sa nu ma ratacesc pe drum, zise precauta.
- Ok,  ne vedem acolo, am raspuns si am inchis telefonul.
Eram sigura ca Tanya banuia ca ceva e ciudat cu mine din comportament, dar nu-mi zise nimic.
La zece seara eram deja in cabana si o asteptam. Am putut auzi pasii ei apropiindu-se de cabana si un fascicul de lumina imprastiat de lanterna pe care o tinea in mana, strecurandu-se printre crapaturile scandurilor.
- Anne...? sopti in momentul in care intra in cabana.
- Aici sunt, am raspuns de la etaj, unde aprinsesem cateva lumanari ca sa poata vedea in intuneric pentru ca eu nu mai aveam nevoie.
Urca incet scarile cu teama. Ii puteam simti frica si bataile inimii de la distanta. Deci asa putea simti Athor temerile mele, am zis in gand.
Cand se apropie mai mult i-am putut simti mirosul patrunzator. Nu puteam descrie ce era. Era ceva de nedescris, nu mai simtisem niciodata. Te atragea ca un magnet. M-am fortat sa-mi stapanesc gandurile si m-am apropiat, iar ea sari sa ma ia in brate.
- Ce door mi-a fost de tine!
Inconstient coltii mi-au iesit la atingerea pielii ei, dar aveam noroc ca era intuneric si nu s-a vazut prea bine. Am reusit sa-i retrag si m-am rupt din imbratisarea aceea insuportabila.
- Tanya, uite, ea e Valeria, verisoara mea.
Valeria îmi urmari atent fiecare miscare si lãsã timp sa imi stapanesc impulsurile. Iesi din umbra in final si ii intinse mana Tanyei.
- Imi pare bine, zise afisand un zambet cuceritor.
- Wow, dar semanati ca doua picaturi de apa, se mira Tanya. Superb. Parca ati fi surori.
Valeria ma privi pret de o clipa fara nicio expresie, apoi se intoarse spre Tanya si ii dadu un sarut pe obraz, ceea ce ma facu sa simt un gol in stomac. Dar totul de petrecu rapid si prieteneste.
Am ramas in cabana sa mai discutam pana s-a facut ora 00:00. Mirosul Tanyei imi inunda toata fiinta si aveam momente in care ma holbam stupid la ea. M-am apostrofat in minte si am incercat sa ma concentrez pe ceea ce imi zicea.
Se parea ca Lydia venise in grupa noastra cu 2 dintre noile ei prietene. Jeff ii tinuse locul lui Athor cat a fost plecat, iar Valeria avea sa fie si ea in grupa cu noi.

Am condus-o pe Tanya inapoi in campus, alaturi de Valeria. Athor reusise sa-i faca loc Valeriei in camera de langa a mea pentru a elimina orice risc, iar pe Ilaia l-a postat in camera cealalta, astfel incat sa fiu incadrata de ei doi. Ne-am dus la culcare, dar pentru a fi siguri, Athor ma lua la el in apartament.

Mostenirea Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum