Merhaba ❤️
Umarım yeni bölümü seversiniz iyi okumalar ❤️❤️
26. BÖLÜM
"Seni canından çok seven adamı sev..."
Benim aklım ve kalbim karmakarışık bir hal almıştı. Bir yandan Yaman'a duyduğum delicesine öfke bir yana da Baran'a karşı hissettiğim karmaşık duygular. Benim aklımı da kalbimi de karıştırmıştı. Ne yapmam gerektiğini, ne düşünmem gerektiğini de bilmiyorum ama düştüğüm bu durum daha fazla bu şekilde devam edemezdi. Karmaşık duygularım yüzünden Baran'ı üzemezdim. O çok iyiydi. Hatta fazla iyiydi.
Yaman elindeki kalemi sallarken yanında oturan Kağan bana tuhaf bir şekilde bakıyordu. Galiba beni bu şekilde görünce şaşırmıştı. Şaşırmakta haklıydı da. Sonuçta iki yıl sonra evli bir kadın olarak karşısındayım.
Yaman Kağan'ı göstererek konuşurken bakışlarımı onlardan çektim.
"En yakın arkadaşım ve aynı zamanda şirketimin Ceosu Kağan Saygıner."
Baran gülümseyerek konuştu.
"Memnun oldum Kağan Bey."
"Ben de memnun oldum Baran Bey."Ben susup hiçbir şey y söylemezken Yaman tekrardan konuştu.
"Her neyse tanışma faslı bittiyse asıl konuları konuşalım. Bakın ben bu ihaleyi çok fazla gereksiz şeyler yüzünden ihmal ettiğimizi düşünüyorum. Özellikle son yaşanan olaylardan sonra bence daha dikkatli ve daha özenli davranmalıyız."
"Kesinlikle sana katılıyorum Yaman."
"Aslında buraya bunları konuşmak için değil de sabah yaşanan olayları da anlatmak için geldim. Sabah beni Yılmaz holdingin sahibi Kaya Yılmaz aradı. Bana bu ihaleden çekilmemiz gerektiğini söyledi. İlk başta çok sinirlenip onu tersledim ama dün Baran ile benim yaşadığımız olayın kendisinin yaptığını söyleyip birde üstüne üstlük ailem ile tehdit edince açıkcası endişelenmeye başladım."
"Sabah aynı şeyleri bana da zırvaladı."
Yaman Baran'a bakarak konuştu.
"Bak benim bu ihaleye çok ihtiyacım var. Birkaç borcumu halledecektim ama bana bu sabah ihaleden çekilmemi istemekle kalmayıp ailem ile tehdit ettikten sonra ailemin güvenliği için endişelenmeye başladım."
Baran kaşlarını çatıp sinirle masaya vurdu.
"Beni de aynı şekilde tehdit etti. Kaya her ihalede aynısını yapıyor."
Baran'ın söylediklerine şaşırırken kulağına doğru eğilip konuştum.
"Bana neden söylemedin?"
Kulağıma doğru eğilip fısıldadı.
"Söylersem endişelenecektin. Ben de bu yüzden söylemedim."
Baran'a göz devirip ortaya konuştum.
"Bu adamın yaptığı şeyler çok yanlış. Bu Kaya denen adam kendini ne sanıyor?"
Yaman bana bakarak konuştu.
"Belki de güçlü görünüp acınası egosunu tatmin etmeye çalışıyordur."
Söylediği şeyle kaşlarımı çatarak ona baktım.
"Ne saçmalıyorsun sen?"
Bana cevap verme gereği duymayıp sakince ayağa kalkıp konuştu.
"Ailemi ve doğacak olan oğlumu düşünmem gerek. O adamın tehditleri aileme ve oğluma zarar verebilir."Oğlu olacakmış… Ona benzeyen bir erkek çocuğu. Onun gibi gülen belki de onun gibi gamzeleri olan küçük bir erkek çocuğu.
Gözümün önünden Yaman'a benzeyen küçük bir erkek çocuğu canlanırken burukça gülümseyerek ayağa kalkıp sakince konuştum.
"Tamam o zaman bir şeyler yapalım. Mesela bu ihaleden çekilelim. Bizde başka ihalelere bakalım. Biraz zarara uğrarız ama toparlarız."
Baran oturduğu koltukta daha çok yayılırken elini çenesinin altına koyup başını salladı.
"Biz bu ihaleden çekilmiyoruz. Sırf Kaya'nın boş tehditi için bunu yapamam."
Kağan elindeki dosyayı masanın üzerine koyup konuştu.
"Bu adamın katıldığı tüm ihaleyi aldığını duydum. Çekilmezsek bize sinirlenebilir. Ayrıca ihale için herşeyi yapabilecek bir tipe benziyor."
"Kağan'a katılıyorum. Adam dün gece sizi yaraladı. Bugün ne yapacak Allah bilir. Daha fazla başımıza bela almadan çekilelim."
Baran bana bakıp gülümseyerek konuştu.
"Kaya tüm ihaleleri almış olabilir. Ama o ihalelerde ben yoktum. Ben finansal açıdan Kaya'nın holdinginden üç kat daha güçlüyüm. Hisselerim bile onun hisselerinin dokuz katı fazla değerli. O benim için bir sinek gibi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÂHİ (Tamamlandı)
ChickLit°°° 20 yaşında genç bir kız olan Bade, babasının kumar borcu yüzünden bir adam ile tanışmak zorunda kalır. Bade zamanla bu adama aşık olurken hiç beklemediği bir şey olur ve sevdiği adam tarafından bırakılır. İki yıl sonra evli bir kadın olarak haya...