Merhaba ❤️❤️
Kalbinizi sıcacık yapacak bir şekilde başlayıp akıllarda ufak deli sorular bırakan bir bölüm olacak gibi umarım bu bölümü beğenirsiniz ❤️🙈
Hepinize iyi okumalar bebeklerim ❤️❤️❤️
Medyaya bakarsanız sevinirim ❤️😘
42. BÖLÜM
Hafif esen rüzgar her geçen gün biraz daha uzayan saçlarımı savururken kollarımı sardım. Üzerime giydiğim Baran'ın beyaz gömleği ile üşürken gözlerimi kapatıp nefes aldım. Bir yaz daha yine bitmek üzereydi ve bir bahar daha kendini belli ediyordu.
Ellerimi terasın soğuk beton duvarına koyup gözlerimi açtım. Soğuktan titreyen bedenime inat çıplak ayaklarımı soğuk mermerde gezdirip mırıldandım.
"En çokta bu ayları seviyorum."
Evin etrafına göz ucuyla bakıp evin dışında ki yolda oynayan küçük yavru köpeğe bakıp gülümsedim.
"Çok tatlı."Gülümseyerek arkamı dönüp Baran'ı uyandırmadan sessizce odadan çıkıp aşağıya indim. Üzerimde ki Baran'ın gömleğine göz ucuyla bakıp dudağımı ısırdım.
"Dışarıya böyle çıkamam ki."
Ayak uçlarımda arkamı dönüp tekrardan yatak odamıza çıktım. Göz ucuyla yüz üstü yatakta yatan Baran'a bakıp dolaptan kot bir şort alıp üzerime geçirip hemen ardından gömleğinin düğmelerini ilikleyip ayak uçlarımda yürüyerek odadan çıktım. Koşturarak aşağıya inip hemen kapıyı açıp ön kapıya doğru yürüdüm. Ben dışarıya çıkar çıkmaz korumalar karşıma dikilirken gülümseyerek konuştum.
"İzin verin geçeyim."
İfadesiz bir şekilde yüzüme bakarak hepsi aynı anda konuştu.
"Olmaz Bade hanım. Baran Bey sizi dışarıya çıkardığımız için bize kızacaktır."Demir kapının arkasında ki yavru köpeği gösterip gülümseyerek konuştum.
"Şuna bakın çok tatlı. Lütfen bırakın onu alayım."
Korumalar başını sallayıp önümden çekilirken koşarak kapıyı açıp dışarıya çıktım. Yavaş adımlarla köpeğe yaklaşıp yanına diz çöktüm. Köpek korkarak gerilerken elimi kaldırıp başının üzerine koydum.
"Sen ne kadar tatlısın."
Köpeğin yavaşça karnından ve bacaklarından tutarak kaldırıp kucağıma aldım. Tozdan dolayı kirlenmiş beyaz tüylerini okşayarak ayağa kalktım.
"Banyo yapalım mı?"
Köpek elimi yalarken kahkaha atıp başını okşadım.
"Acıktın mı sen?"Başımı kaldırıp eve doğru baktım. Korumaların hepsi etrafımda dururken onlara garip bir şekilde bakarak seslendim.
"Bir şey mi oldu?"
Yine hepsi aynı anda konuştu.
"Bir şey yok efendim. Baran Bey sizin her anınızda yanınızda olmamızı istiyor."
"Anladım..."
Köpeği okşamaya devam ederken kulağına eğilip fısıldadım.
"Şuna bak etrafıma koruma sarmış. Benim için çok endişeleniyor."Dudağımı büzerek köpeği sevmeye devam ederken içeriye girip eve doğru yürüdüm. Sessiz adımlarla yatak odamıza çıkıp banyoya geçtim. Küvete sıcak su koyup yavru köpeği içine koyup köpükledim. Köpek korkarak patisini sallarken tüm kirli su yüzüme geldiğinde kahkaha atarak elime aldığım sabunu tüylerinin üzerine gezdirdim.
"Acaba adını ne koysak?"
Beyaz tüylerinin arasındaki siyah lekeler dikkatimi çekerken temiz suyla üzerindeki köpükten arındırdım.
"Senin adın Benek olsun."
Suyun içinden çıkarıp Baran'ın saç havlularının birini alıp içine sarıp kucağıma aldım.
"İsmini beğendin mi Benek?"Benek patilerini havlunun arasından çıkarmaya çalışarak havlarken odaya geçip yatağın üzerine koydum.
"Ahh çok tatlısın benim minik bebeğim."
Benek havlunun arasından çıkarken havluyu elime alıp tüylerini incitmeden onu kurulamaya başladım. Benek ellerimin arasından kaçarak Baran'ın üzerine çıkmaya çalışırken yatağın üzerine çıkıp onu tutmaya çalıştım ama Benek Baran'ın sırtına çıkıp havlamaya başladı.
"Hayır Benek buraya gel annecim. Babayı uyandırmak yok."
Baran kıpırdanarak arkasını dönerken korkuyla bağırdım.
"BARAN DUR BEBEĞİM!"
Baran arkasını dönmeden Benek'i kollarımın arasına aldım.
"Annecim az kalsın baba seni eziyordu."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÂHİ (Tamamlandı)
ChickLit°°° 20 yaşında genç bir kız olan Bade, babasının kumar borcu yüzünden bir adam ile tanışmak zorunda kalır. Bade zamanla bu adama aşık olurken hiç beklemediği bir şey olur ve sevdiği adam tarafından bırakılır. İki yıl sonra evli bir kadın olarak haya...