Merhaba❤️
Nasılsınız ballarım ❤️❤️
Bölüme geçmeden önce çok önemli bir duyuru ile başlayayım.
📌26 Marttan itibaren artık MÂHİ ve Mavi Gri kitaplarım için yeni bölümler Cumartesi günleri gelecek. Sebebine gelecek olursak gün içerisinde çok fazla yoğun oluyorum ve yeni bölümleri daha doğrusu MÂHİ'nin yeni bölümlerini yazmak için pek vaktim olmuyor bende bu yüzünden böyle bir karar aldım. Umarım bu karar sizi mutlu eder. ❤️Bu arada yeni kitabıma göz atmayı unutmayın bebeklerim. Kitabımın ismini bölüm sonuna bırakıyorum. ❤️❤️
Evettt duyuruyuda yaptığıma göre hepinize iyi okumalar bebeklerim 😘😘
53. BÖLÜM
Başımda ki inanılmaz derece ağrıyla gözlerimi açtığımda yüzüm yastığa gömülmüştü. Gözlerimi açar açmaz yastığı görmemle homurdanarak yatakta sağa döndüm. Baran gülümseyerek çıplak bir şekilde yanımda yattığını görmemle elimi ağrıyan başımın üzerine koyarak mırıldandım.
"Off başım çatlayacak gibi ağrıyor."
Sağ elini çıplak sırtımda gezdirip gülümsedi.
"Günaydın güzelim."
Ağrıyan başımla gözlerimi zorla açıp Baran'ın çıplak sırtımda ki eline baktım. Ve dün gecenin tüm ayrıntısı zihnime doldu.Dün gece söylediğim ve yaptığım saçma şeyler aklıma geldiğinde dudağımı dişlerimin arasına alıp odanın içine göz gezdirdim. Baran beni kendine çekip sıkıca sarılarak başını boyun aralığıma koyup fısıldadı.
"Nasılsın güzelim?"
Baran boynuma küçük öpücükler kondururken elimi ağrıyan başıma koyup fısıldadım.
"Baran dün gece… Offf neler yaptım ben."Söylediğim şeyle kahkaha atarak beni kendine çekip üzerine çıkmamı sağladı.
"Neler yapmadın ki güzelim?"
Utançtan yüzümün kızardığını hissederken Baran saçlarımı kulağımın arkasına itip gülümsedi.
"Arada böyle sarhoşmu olsan. Çok güzel oluyorsun."
Gülümseyerek dudağımı dudağının arasına alıp öperken yatakta dönüp sırtımı yatakla buluşturup dudaklarımdan ayrıldı.
"Ben duşa giriyorum Dünyam."
Dünyam kelimesine baskı yaparak söylediğinde dün akşam barda söylediğim şey aklıma gelirken gözlerimi sıkıca kapatıp dudağımı dişlerimin arasına alıp ezdim.
"Yaa Baran."Baran kahkaha atarak üzerimden kalkıp banyoya giderken gözlerimi açıp arkasından baktım. Aklıma gelen fikirle ve yürek isteyen cesaretle ayağa kalkıp bende arkasından gidip kapıyı kapadım. Baran şaşkınca arkasını dönüp bana baktı.
"Hâlâ sarhoş değilsin değil mi?"
Gülümseyerek fısıldadım.
"Hayır değilim. Sadece duş alamayacak kadar yorgunum ve başım ağrıyor. Belkide beraber duş alırız."
Söylediğim şeyle gülümseyerek elimi tuttu.
"Tamam güzelim."Baran sıcak suyu açıp altına girerken benimde elimden tutup çekti. Sıcak su başımdan aşağı akarken gözlerimi sıkıca kapatıp fısıldadım.
"Hâlâ bana kızgın mısın?"
"Hayır."
Kesin ve net bir şekilde hayır demişti. Ama yinede buna inanmıyordum. Biliyorum hâlâ bana kızgındı.
Sıkıntıyla nefes alıp gözlerimi açtım.
"Emin misin Baran?"
Saçlarımı omzunun arkasına itip gülümsedi.
"Eminim güzelim."Omuzlarımdan tutup beni çevirip saçlarımı köpükledi.
"Bugün pazar günü."
"Öyle mi?"
Eline tarak alıp saçlarımı okşadı.
"Evet."
Baran saçlarımı nazikçe tarayıp derince iç çekti.
"Bir gün güzel kızımızın saçlarını da böyle tarayacağım."
Söylediği şeyle gözlerimi sıkıca kapatıp ellerimi karnımın üzerine koyup fısıldadım.
"Tarayacaksın…"Gözlerim dolarken fısıldadım.
"Baran ben çok güçsüzüm değil mi?"
Saçlarımı taramaya devam ederek konuştu.
"Hayır güzelim. Sen çok güçlüsün."
Saçlarımı taramayı bırakıp elini karnımın üzerindeki elimin üzerine koyup başını omzuma koydu.
"Kim ne derse desin umursama. Tamam mı?"
"Tamam."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÂHİ (Tamamlandı)
Literatura Feminina°°° 20 yaşında genç bir kız olan Bade, babasının kumar borcu yüzünden bir adam ile tanışmak zorunda kalır. Bade zamanla bu adama aşık olurken hiç beklemediği bir şey olur ve sevdiği adam tarafından bırakılır. İki yıl sonra evli bir kadın olarak haya...