Merhaba canımlarım yeni kitabımın tanıtım bölümüyle geldim. Umarım beğenirsiniz ❤️
...
Bir baba evladını göz göre göre öldürür müydü? Onu toprağa koyup diri diri gömer miydi? Kızını öz evladını para için satar mıydı ya da kumar bahsinde kızını ortaya koyar mıydı? Yapmazdı, yapamazdı değil mi? Çünkü evladı onun canıdır, kanıdır en önemlisi onun bir parçasıdır. Kimse bunu yapamazdı. Ama öz babam bana bunu yaptı. Birtanecik kızını para uğruna sattı. Canının bir parçasını kumar masasında sattı.
O gece ben yandım. O gece geleceğim yandı. O gece umudum, hayallerim yandı. Herşeyimle etimle kemiğimle ben yandım. O gece yanan külleriyle kalan ben ve soğuk, buz gibi gözler bana bakan o. Bana baktı ve o soğuk kahverengi gözler küllerimi soğuttu. Benden geriye kalan bir parçam olan küllerimi soğuttu.
"Seni bu bataklıktan kurtardım bence bana teşekkür etmelisin."
Soğuk buz gibi bana bakan kahverengi gözlere öfkeyle baktım.
"Sana teşekkür etmemi bekleme ben de. Senin gibi zalim bir insana ancak nefret kusarım."
Yavaşça yanıma yaklaşıp eğildi ve kulağıma fısıldadı.
"Unutma seni dünyaya getiren insanlar sevmedi ve seni bana sattı. Asıl zalim kim sence?"
Arkasını dönüp yürüdü.
"Asıl zalim sensin. Buna izin veren sensin."
Üzerime doğru yürüyüp bağırdı.
"Mahi"
"Adımı bile doğru düzgün bilmiyorsun. Benim adım Bade. Mahi değil."°°°
20 yaşında genç bir kız olan Bade, babasının kumar borcu yüzünden bir adam ile tanışmak zorunda kalır. Bade zamanla bu adama aşık olurken hiç beklemediği bir şey olur ve sevdiği adam tarafından bırakılır. İki yıl sonra evli bir kadın olarak hayatına devam eden Bade sevdiği adam yıllar sonra karşısına çıkar ve ondan nefret ettiğini söyler.
Yıkılan bir kadın, sevdiği kadının evli olduğunu öğrenince ondan vazgeçen bir adam ve ilk defa aşkın ne demek olduğunu karısının bir çift mavi gözü ile öğren adamın hikayesi. Bu hayatı mahvolmuşken hâlâ güçlü olamaya çalışan bir kadının, MÂHİ'nin hikayesi.
°°°
Uzak gelecekteki sen. Şu anki seni asla unutma. Şimdi sen nerede olursan ol sadece bir süre dinleniyorsun. VAZGEÇME! Küllerinden yeniden doğacaksın.
...
Başlama Tarihi 08/04/2021
İnstagram:@obirwattpadyazar1
⚫Kapak yapımı bizzat bana aittir.
°°°
Nasıl buldunuz?
Konu ilginizi çekti mi?
En yakın zamanda ilk bölümü gelsin mi?
Sizleri çok seviyorum. Kocaman öptüm. Siyah Papatyamın yeni bölümünde görüşmek üzere bayyy❤️❤️❤️❤️👋🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÂHİ (Tamamlandı)
Literatura Feminina°°° 20 yaşında genç bir kız olan Bade, babasının kumar borcu yüzünden bir adam ile tanışmak zorunda kalır. Bade zamanla bu adama aşık olurken hiç beklemediği bir şey olur ve sevdiği adam tarafından bırakılır. İki yıl sonra evli bir kadın olarak haya...