2. BÖLÜM

3.2K 103 161
                                    

Merhaba canımlarım MAHİ'NİN yeni bölümü ile geldim.❤️

Nasılsınız? Umarım iyisinizdir.❤️

Medyada Yaman Soylu var.❤️

Umarım bu bölümübeğenirsiniz.❤️

İyi okumalar.❤️

...

2. BÖLÜM

Acı insanı olmak istediği gibi biri yapar diyorlar. Peki benim acım neden beni olmak istediğim gibi yapmıyordu? Neden olmak istediğim gibi olamıyordum? Olmak istediğim ben, neden benden uzaktı?

Koltukta sızmış babama şüpheyle baktım. Babam o adama bir şey mi yapmıştı? Ya da o adam babama bir şey mi yapmıştı? En önemlisi o korkunç adamın beklemekten hoşlanmadığı şey neydi? Aklımda dönüp duran sorular vardı ama bir türlü o sorulara cevap bulamıyordum.

Fırat elinde kahve ile yanıma geldi.
"Şunu içirelimde sorunu neymiş anlayalım."
Başımı sallayıp elindeki kahveyi alıp babamın yanına gittim. Baş ucuna oturup hafifçe başını kaldırdım. Bir yudum içirip hüzünle onu izledim. Gerçekten de babam kötü bir insan mıydı? Belki diğer insanlar babamı kötü, sarhoş ve kumarbaz olarak görebilirlerdi ama benim için öyle değildi. Benim için sadece sevgiye muhtaç ve karısını kaybetmiş bir adamdı.

Yarı ayık kafa ile bana bakıp gülümsedi. Elimdeki bardağa baktı ve kaşlarını çatıp elinin tersiyle elimdeki kahve bardağını fırlattı.
"Sana içki getir demedim mi? Kalk ve bana içki getir. Hadi!"
Korkuyla kalkıp babama baktım.
"Ben getirmiştim ama o adamları görünce..."
Babam sarhoş haliyle ayağa kalkıp karşıma dikildi.
"Kes sesini. Bir şeyi de düzgün yap be."
Bu söylediği sözler asla kalbimi kırmıyordu. Eminim o bunları söylemek istemiyordur.
Elimi elinin üzerine koyup gülümsedim. Ama babam sinirle bana bakıp elini havaya kaldırdı.
Gözlerimi sıkıca kapatıp yüzüme gelecek olan tokadı bekledim.
"Sakın Bade'ye tokat atayım deme."

Fırat'ın sesini duymam ile gözümü açtım. Fırat tam önümde durmuş babamın havada duran elini tutuyordu. Araya girip Fırat'a baktım.
"Fırat sen karışma ben hallederim."
Fırat sinirle bana bakıp bağırdı.
"Nasıl halledeceksin? Bu ayyaş adamdan tokat yiyerek mi?"
Babam asala bana tokat atmak istemezdi ama sarhoş olduğu için bunu yapıyordu. Kendinde değildi.
"O benim babam."
Fırat babamın elini bırakıp sinirle omuzlarımdan tutup salladı.
"Lan bu adam sana tokat atıyordu. Sen ona hâlâ baba mı diyorsun?"

Babam bize gülerek bakarken Fırat dayanamayıp babamın yüzüne yumruk attı. Yere düşen babamın yanına gidip oturdum.
"İyi misin baba?"
Beni itip yerden kalktı.
"Yeter! Ben artık seninle uğraşamam."
Fırat yanıma gelip beni kollarımdan tutup ayağa kaldırdı.
Babam bana bakıp işaret parmağını salladı.
"Senden de, bu yanındaki piçtende, tüm o adamlardan da, parasızlıktanda ve tüm o borçlardan sıkıldım. Artık ne olacaksa olsun. Umurumda değilsin."
"Baba ne diyorsun sen?"

Sallana sallana salona gidip yerdeki telefonu eline alıp birini aradı.
"İstediğiniz olsun. Ama benim borcumu kapatacaksınız. Söz verdiğiniz gibi para da vereceksiniz."
Dediği şeylere anlam veremeyip onu izledim.
"Ne zaman isterseniz gelip alabilirsiniz Yaman Bey?"
Babam bana bakıp sırıttı.
"Artık kızım sizindir Yaman Bey."

Duyduğum şeyle nefes alamadım. Babam az önce ne demişti? Ben doğru mu duymuştum? Babam beni tanımadığım bir adama mı vermişti? Dayanamayıp dizlerimin üzerine çöküp oturdum. Fırat benimle beraber yere oturdu. Beni kendine çekip sıkıca sarıldı.
"Baba sen ne diyorsun?"
Telefonu kapatıp yanıma geldi. Yerdeki boş içki şişesini alıp duvara fırlattı.
"Artık senden kurtuluyorum. Senden ve kumar borçlarımdan kurtuluyorum. Bir de üstüne para da alıyorum. Senin bu kadar çok edeceğini bilseydim. Daha önce seni o adama verirdim."

MÂHİ (Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin