Merhaba canlarım ❤️❤️
Nasılsınız? ❤️
Hepinize mutlu, huzurlu ve iyi bir bayram dilerim 🍭❤️❤️
Mini bir yeni bölümle geldim. Umarım beğenirsiniz. Hepinize iyi okumalar.
13. BÖLÜM
Sabah ışığı arsızca odanın camında içeriye girerken ağlamaktan şişmiş gözlerimi zorla açtım. Ardından duvardaki saate göz ucuyla baktım. Saat sabahın 6'sı ve ben dün geceden beri hâlâ aynı yerde oturmuş Yaman'ın gelmesini bekliyordum.
İçimden bir umut onun yanıma gelip beni affedip ardından sıkıca sarılacağını söylüyordu. Ama geçen 6 saat boyunca o umut artık bir toz tanesi olmuştu. Göz yaşlarım kurak topraklarımı ıslatmaya devam ederken yavaşça ayağa kalktım. Kalktığım anda dönen başım ile birkaç adım sendeledim. Bulanıklaşan görüş açıma aldırmayıp yavaşça kapının kulpunu çevirip açtım. Sarsak adımlarla odadan çıkıp merdivenlerden inmeye başladım. Her attığım adım boşluğa düşerken salona geçtim. Herkes salonda otururken onlara bakıp yavaşça yürüdüm. O sırada Kağan başını ovalayıp ayağa kalktı ve diğerlerine bakarak konuştu.
"O ses kaydı çok saçma. Böyle bir şey olması imkânsız."
Konuşması bittiği anda Kağan ile göz göze gelirken bana acıyarak bakıp ismimi fısıldadı.
"Bade."
Odada ki herkesin bakışı anında bana dönerken içimde kalan son güç ile onlara bakıp çaresizce fısıldadım.
"Yaman nerede?"Hepsi bana hüzünlü gözlerle bakarken ben son bir umut etrafta bakıp Yaman'ı aradım ama yoktu. Yaman yoktu...
Nazlı dolu gözlerle bana bakıp yanıma geldi.
"Dün gece çıktı ve eve gelmedi."
Göz yaşlarım yanağımdan süzülüp giderken gözlerimi sıkıca kapadım.
"Çok kötü görünüyorsun Bade."
Zar zor dudağımı aralayıp fısıldadım.
"Bana söz vermişti. Seni hiçbir zaman bırakmam demişti Nazlı. Ama dün gece bana sözümü tutamam dedi."
Nazlı'ya sıkıca sarılıp konuşmaya devam ettim.
"O beni bırakmaz değil mi?"
"Bırakmaz tabii ki de."İçim kor alev gibi yanarken Nazlı'dan ayrılıp elimi kalbimin üzerine koydum.
"Naz burası çok acıyor. Bu acı hiç geçmiyor." dediğim anda benden izinsiz boğazımdan hıçkırık kaçtı. Ardından hıçkırıkların devamı gelirken ben daha fazla dayanamayıp yere çöktüm. Nazlı korkuyla benimle beraber yere çökerken diğerleri oturduğu yerden kalkıp yanıma geldi.
"Bade iyi görünmüyorsun."
"İyi görünmek umurumda değil."Boğazıma oturan yumruyu yutkunup gözümden akan yaşı sildim.
"Canım yanıyor..."
Nazlı bana sıkıca sarılıp saçlarımı okşarken konuştum.
"Tamam bana inanmasın isterse kızsın bağırsın ama gitmesin. O benden gitmesin."
"Hepsi geçecek Bade."
"Geçmeyecek içimde yanan bu acı geçmeyecek."Nazlı'dan ayrılıp odadakilere baktım. Kağan ve Hakan bana üzülerek bakarken Müge teyze, Ece ve Nazlı benimle beraber ağlıyordu. Derin nefes alıp oturduğum yerden kalktım. O sırada dış kapı açıldı ve Ece "Abim geldi." diyerek bağırdı.
Hemen arkamı dönüp Yaman'a baktım. Üzeri, saçı her yeri dağılmıştı ve bitkin görünüyordu.
Kapıyı kapatıp içeriye geçti ve ardından bize baktı. Bize derken onlara baktı. Bana bakmıyordu.
"Hazırsanız çıkalım. Bir saat sonra uçak kalkacak."
Kağan Yaman'ın yanına gidip konuştu.
"Kardeşim bu halin ne? Bir de bu halde İstanbul'a mı gideceksin?"Yaman'ı uzaktan izlemeye daha fazla dayanamayıp yanına gidip koluna dokundum. Dokunduğum kolunu çekip bana bakmadan konuştu.
"Evet bu halde gideceğim. Ayrıca o da bizimle gelecek. Onu evine sen bırakacaksın Kağan."
"O derken?" dedi Kağan ama ben anlamıştım. Bana demişti. İsmimi bile ağzına almayışı beni daha çok üzüyordu.
"Ben Kağan. O kişi benim. Beni bırakacaksın." derken sesim titredi.Dolu gözlerle Yaman'a baktım. Ama Yaman yüzüme bile bakmadı. Sinirliydi hâlâ ama böyle yapmamalıydı.
"Yaman yüzüme bile bakmayacak mısın? Bana bir şey söylemeyecek misin?"
Bana cevap vermeyip arkasını dönüp yukarıya çıkarken merdivenin başında durdu. Sırtı bana dönük bir şekilde konuştu.
"Herkes hazırlansın İstanbul'a dönüyoruz." dedi ve bana tek bir kelime etmezken sırtını dönüp merdivenlerden çıkıp gitti.Vee VOTE
☀️☀️☀️
Mini bölüm nasıldı?
Yaman sizce abarttı mı?
☀️☀️☀️
Bu bölüm de böyle kısacık olsun. Ama yeni bölümde telafi edeceğim ve yeni bölüm en kısa sürede gelecek. Kendinize iyi bakın. Yeni bölümde görüşmek üzere bay. Hepinizi kocaman öptüm ❤️💋💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÂHİ (Tamamlandı)
Chick-Lit°°° 20 yaşında genç bir kız olan Bade, babasının kumar borcu yüzünden bir adam ile tanışmak zorunda kalır. Bade zamanla bu adama aşık olurken hiç beklemediği bir şey olur ve sevdiği adam tarafından bırakılır. İki yıl sonra evli bir kadın olarak haya...