37. BÖLÜM

952 27 4
                                    

Merhaba ❤️❤️

Nasılsınız?
Bende üç bölüm birden yayınlamanın verdiği tatlı bir yorgunluk var. Umarım sizlerde çok iyisinizdir.❤️

Bu bölümün çoğunu Yaman'a ayırmak istedim. Biraz da Yaman'ın düşüncelerini, içinde yaşadığı savaşı ve kendi ile hayat arsında yaşadığı mücadeleyi anlattım. Umarım tam olarak anlatabilmişimdir.

Hepinize iyi okumalar bebeklerim ❤️❤️❤️

Medyaya bakarsanız sevinirim ❤️😘

37. BÖLÜM

"Sevgilim..."
...
"Seninle olacağım günü bekliyor olacağım."

YAMAN SOYLU'NUN ANLATIMINDAN

'Sen hayatımı mahvettin. Şimdi de bana iyi gelen şeyi Baran'ı elimden alıyorsun. Lütfen bırak beni, Baran'ın yanına gideyim.'

Zihnimde yankılanan sesle masadaki içki dolu bardağı alıp kafama dikip gözlerimi kapadım.
Günlerdir kafamın içinde dönüp duran tek şey Bade'nin sesi. Onun gözlerimin önünde o adam için bana yalvarışıydı.

'Ben kocama birşey olacak ve beni bırakıp gidecek diye çok korkuyorum.'

Gözlerimin önüne Bade'nin yalvarışları gelirken öfkeyle elimdeki bardağı sıkarken elimdeki içki bardağı alındı.
"İçme şu zıkkımı. Bir haftadır bundan başka birşey içmiyorsun."
Öfkeyle gözlerimi açıp Kağan'ın elinde ki içkimi alıp kafama diktim.
"Bundan sana ne?"
"Hadi ama Yaman ben senin en yakın arkadaşınım. Oğlum seni düşünüyorum. Bu içki masasında ölüp gideceksin diye korkuyorum lan."

Benim için korkan birileri var. Nedense bunu düşünmek gülmeme neden oluyordu.
Yavaşça başımı kaldırıp Kağan'a baktım.
"Benim ölmem kimsenin umrunda değildir diye düşünüyordum."
"Saçmalama lan."
Garsonu tek işaretimle yanıma çağırırken konuştum.
"Bana iki şişe daha getir."
"Tabi getiririm efendim."

Garson yanımdan giderken Kağan öfkeyle ayağa kalkarken konuştu.
"Senin derdin ne?"
Garson elinde iki tekila ile gelip onları masaya bırakırken şişenin birini açıp bardağımı doldurdum.
"İçmek ister misin?"
Kağan söylediğim şeyle daha çok sinirlenip masadaki şişeleri yer fırlattı.
"Ece'nin, annenin ve karın Arzu'nun ne halde olduğunu biliyor musun?"

Karım, eşim, hayat arkadaşım… Bunlar bir erkek için rüyalarını süsleyen kadın ile bir ömür geçiriyor demesiydi. Benim için ise sadece çocuğumun annesiydi.

Elimdeki içki dolu bardaktan bir yudum alıp gülerek konuştum.
"Bilmem... Acaba ne haldeler?"
Öfkeyle bağırdı.
"Tamam bir şerefsizsin Yaman. Neden böyle söylüyorum biliyor musun? Kocasını kaybetmiş bir kadın evde oturmuş göz yaşlarıyla oğlunu bekliyor. Ama annesinin o halini düşünmek oğlunun umrunda değil. Kardeşi ise abisinin son iki yılda yaptığı pislikleri temizlemekle meşgul ve ben senin pisliklerin yüzünden Ece'nin hayatından endişe ediyorum. Ama Yaman Bey'in kardeşi umrunda değil. Karısı her an doğuracak evde göz yaşları ile onu bekliyor ama Yaman beyin bu da umrunda değil. Onun şuan tek düşünebildiği Bade."
Bade'nin ismini söylemesiyle ona öfkeyle bakarken Kağan biraz daha ileri giderek konuştu.
"Pardon unuttum o çok düşündüğün Bade'nin hayatını da sen kendi ellerinle mahvettin."
Gözlerimi sinirle kapatıp elimdeki bardağı sıktım.
"Sen ancak sevdiğin insanlara zarar veriyorsun. Ama artık ben o insanları sevdiğini bile düşünmüyorum. Eğer sevseydin annenin üzülmemesi için yanında olurdun, eğer sevseydin tüm pisliklerini kardeşinin üzerine yıkmazdın, ki şayet Bade'yi de seviyor olsaydın başka birinden çocuk yapıp da o kızı da kandırıyor olmazdın."

MÂHİ (Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin