Merhaba canlarım ❤️
Nasılsınız? ❤️
Yeni bir bölüm ile geldim. Umarım beğenirsiniz iyi okumalar.
Bu arada oy vermeyi unutmayın ⭐⭐
Size ufak bir soru ;
Sevmek mi daha güzel yoksa sevilmek mi?
(Soruyu cevaplamadan geçmeyin❤️)10. BÖLÜM
Âşık olmak kalbinde kelebekler uçması, mutluluktan ayaklarının yere basmaması ve kalbinin her zamanki attığında daha hızlı atması demekse. Ben çok fena âşık olmuşum. Çünkü şu an tüm ihtişamı ile karşımda duran adam tüm bu duyguları bana yaşatmakla kalmıyordu beni kendimden geçirip göklere çıkarıyordu. Orada bir kuş misali uçuyor ve hayatım boyunca hiç hissetmediğim şeyi hissediyordum. Sevildiğimi hissediyordum. Hem de delice...
Yaman ile Ürgüp sokaklarında gezerken elimi sıkıca tutmuştu ve bana buradan gittikten sonra neler yapacağımızı anlatıyordu. Ama ben sadece onu izliyordum. Alnındaki ufak çizgiyi, saçlarını eli karıştırmasını ve gülerken kısılan gözleri ile kusursuz bir adamdı.
"İstanbul'a gidelim sen bizde kalırsın. Annem, ben, sen ve Ece bir süre beraber yaşarız. Fırat ile kalmanı istemiyorum. Onları unut diyemem ama belki ama belki arada görürsün. Ayrıca sen ne istersen o olacak. Seni birdaha üzmeyeceğim. "
Hiçbir şey söylemeyip onu izlemeye devam ettim.
Yaman bir süre duraksadı ardından geçtiğimiz sokaklara bakıp gülümsedi.
"En kötü olduğum zamanlarda hep buraya gelir bu sokakları tek başıma gezerdim. Ama şu an çok mutluyum ve bu sokakları seninle el ele geziyorum."
Elimin üzerine minik bir buse kondurup gülümsedi. Gülümseyip elini sıkıca tuttum.
"Artık yalnız değilsin. Ben varım."
"Sonsuza kadar hep sen olacaksın."Sokaklardan geçerken içimden geçen tüm düşünceleri dile getirdim.
"Ben daha önce sevilmenin nasıl bir şeye olduğunu bilmiyordum Yaman. Ama şu an sen sevilmenin nasıl bir şey olduğunu bana gözlerin ile anlatıyorsun."
"Senin o gece mavisi gözlerini ilk gördüğüm anda o hırçın tavrın ve masum yanın beni benden alıyor ve sana her geçen gün daha çok âşık olmamı sağlıyor. Ben her geçen gün sana daha çok âşık oldukça benim gözlerim de sana her geçen gün daha fazla sevildiğini hissettirecek."Söylediği şeyle daha fazla dayanamayıp boynuna atlayıp sıkıca sarıldım. O kendine has kokusunu içime çekip başımı boyun girintisine koydum.
"Seni seviyorum."
Söylediğim şeye ben bile şaşırırken Yaman bana sıkıca sarılıp kucağına alıp beni döndürmeye başladı.
"Şu an çok mutluyum Bade."
"Ben de çok mutluyum Yaman."Bir anadan başımızdan aşağıya yağan yağmur ile neye uğradığımızı şaşırırken Yaman'dan ayrılıp gökyüzüne baktım. Masmavi gökyüzü birden bulutlarla kaplanmıştı ve bardaktan boşalırcasına yağmur yağıyordu.
"Yağmur yağıyor hemen eve gidelim."
Yaman söylediklerime aldırmayıp elimden tutup koşmaya başladı. Ben de onunla beraber koştum. Birkaç dakika öylece yağmurun altından delice koşup sokak sokak gezdik. Ben de üzerim sırılsıklam olmasına aldırmadan bu güzel anın tadını çıkardım.Yaman gözlerimin içine bakıp elimi tutup kendine çekti.
"Ne yapıyorsun?"
Gözümün içine bakıp sağ elimi elinin arasına aldı ve diğer eli ile de belimden tutu.
"Dans ediyoruz."
Delice gülerken Yaman'a ayak uydurup dans etmeye başladım. Başımızdan aşağıya yağmur yağarken biz delice dans ediyorduk. Gelen geçen insanlar bize bakarken hiçbirşeyi umursamayıp bu güzel anın tadını çıkardım.
Birkaç dakika sonra gülüp alnını alnıma dayadı.
"Hayatım da hiçbir zaman şu an ki kadar mutlu olmadım."
Gözlerimi kapatıp acı ile gülümsedim.
"Ben mutluluk ne onu bilmiyordum? Şu ana kadar."
Yüzümü ellerinin arasına alıp fısıldadı.
"Senin için mutluluk benim Bade. Benim için ise mutluluk sensin."
"Ben seni mutlu edebilir miyim?"
Gözlerimi açıp Yaman'a baktım. Kaşlarını çatmış bana bakıyordu.
"O ne demek oluyor?"
"Ben kimi sevdiysem o..."
Ellerimi kaldırıp gösterdim.
"Bu ellerimin arasından kayıp gidiyor ve ben hiçbir şey yapamıyorum."
"Öyle bir şey olmayacak."
"Olmayacak değil mi?"
"Olmayacak."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÂHİ (Tamamlandı)
Chick-Lit°°° 20 yaşında genç bir kız olan Bade, babasının kumar borcu yüzünden bir adam ile tanışmak zorunda kalır. Bade zamanla bu adama aşık olurken hiç beklemediği bir şey olur ve sevdiği adam tarafından bırakılır. İki yıl sonra evli bir kadın olarak haya...