25. BÖLÜM

1K 34 73
                                    

Merhaba ❤️

Umarım yeni bölümü seversiniz iyi okumalar ❤️❤️

25. BÖLÜM

Sen kalbimi süsleyen en güzel hissin...

...

Ağrıyan başımı ovalayıp elimdeki dosyaları incelemeye devam ettim. Saatlerdir kafamı dağıtmak için bu dosyalara bakıp duruyorum. Ama yine de Baran ile sabah yaşadığımız olayı unutamıyordum. Baran ile yakınlaşmamızı ve ben banyodayken konuştuğum şeyleri duyup bana trip atması aklımdan bir türlü aklımdan çıkmıyordu.

Sıkıntıyla nefes alırken elimdeki dosyayı kenara atıp odamdan dışarı çıktım. Ben odamdan çıkmam ile sekreter Sevda Baran'ın odasında koşturarak çıkıyordu.
Acaba bir şey mi olmuştu?
Sevda yanımdan geçerken kolundan tutup onu durdurup kenara çektim.
"Ne oluyor Sevda? Ne bu acelen?"
Sevda endişeyle bana bakarken hızlı hızlı konuştu.
"Baran Bey telefonda bizimle aynı ihaleye girecek olan karşı şirketten Kaya Bey ile konuştu. Sonra her ne olduysa sinirlendi. Şimdi de odasında dönüp duruyor. Kesin Kaya bey ihale ile ilgili ters birşeyler söyledi."

"Sevda kahvem nerede kaldı?"

Baran'ın öfkeli sesi odasında yankılanırken Sevda hızla yanımdan ayrıldı.
Sevda'nın arkasından koşturarak gidip mutfağa geçtim.
"Sevda sen bırak ben yaparım."
"Ama Bade hanım."
"Hadi git sen."
"Tamam Bade Hanım."

Sevda mutfaktan çıkarken ben de Baran'a kahve hazırlamaya başladım. On dakikada acı türk kahvesini yapıp hemen Baran'ın odasına doğru yürüdüm. Kapısının önüne geldiğimde durup kapıyı çaldım.
"GİR!"
Öfkeli sesi içeriden yankılanırken kapıyı açıp içeriye girdim.

Sırtı bana dönük bir şekilde camın önünde durmuş kafasını cama yaslayıp dışarıyı izliyordu.
"Kahveyi masama bırak ve çık Sevda."
Söylediği şeyle kahvesini masaya bırakıp yavaş adımlarla yanına gidip durdum.
Cama yasladığı başını kaldırıp arkasını dönerken öfkeyle bağırdı.
"Sevda sana ne dedim ben!"
Yüzünü acıyla ekşitirken elini omzuna atıp inledi.
Elimi omzuna koyarken konuştum.
"Omzuna bir şey mi oldu?"
Kafasını kaldırıp bana bakarken sıkıntıyla nefes aldı.
"Seni mi geldin? Ben de seni Sevda sandım."

Omzuna koyduğum elimi çekip yanımdan uzaklaşıp masasına oturdu.
Baran bana neden böyle davranıyordu? Onu kızdıracak bir şey mi yapmıştım? Eğer sabah söylediğim şeylere kızdıysa bence bu kadar kızgın olmamalıydı.
Yavaş adımlarla yanına gidip arkasına geçtim. Sakince gülümseyerek omuzlarına dokundum. Omuzlarına dokunmamla acı ile inlerken bağırdı.
"Bade çek elini!"

Korkuyla elimi çekerken yüzüne baktım. Elini başına koymuş gözlerini kapatıp birşeyler mırıldandı. Mırıldandığı şeyi anlayamazken Baran'ın bana karşı tavırları canım çok sıkılmıştı. Bana neden böyle davranıyordu ki? Ben ona ne yapmıştım?

"Baran bana neden böyle davranıyorsun?"

"Nasıl davranıyormuşum Bade?"

Gömleğinin kollarını sıkıntıyla katlarken yine aynı şekilde acı ile inledi. Baran'ın bu halleri beni korkuturken gözlerine endişeyle baktım.

"Baran iyimisin?"

"İyiyim bir şeyim yok."

Odanın kapısı çalınırken Baran seslendi.
"Gir."
Sevda elinde birkaç krem ve sağlık çantası ile içeriye girip hepsini masanın üzerine koydu.
"İstediklerinizi getirdim Baran Bey."
"Tamam teşekkürler Sevda. Çıkabilirsin."

MÂHİ (Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin