Merhaba ❤️❤️
37. Bölümde birazcık üzülmüş, birazcık duygusal olmuş olabiliriz ama bu bölümle bunu telafi edeceğimi düşünüyorum. Çünkü kalbinizi sıcacık yapacağım bir bölümle geldim. Bazı yerlerde +18 kısımlar var. Okumak istemeyen atlayabilir. ❤️
Umarım bu bölümü beğenirsiniz ❤️🙈
Hepinize iyi okumalar bebeklerim ❤️❤️❤️
Medyaya bakarsanız sevinirim ❤️😘
38. BÖLÜM
"Baran!"
Üzerime giydiğim kırmızı elbisenin fermuarını çekemezken öfkeyle tekrardan bağırdım.
"Baran!"
Baran gömleğinin düğmelerini takarak banyodan çıkarken Baran'a sırtımı döndüm.
"Elbisemin fermuarını çekermisin?"
Baran yavaş adımlarla yanıma gelirken göz devirdim.
"Baran acele edermisin kınaya geç kalacağız."İki adımda yanıma gelip elini belime koyarak yavaşça elbisemin fermuarını çekti.
"Teşekkürler."
Baran'a dönüp gömleğinin düğmelerini iliklemeye başladım.
"Beni kızların yanına koyduktan sonra erkeklerle buluşacaksın ya sakın çok içme. Gece ayık olmanı istiyorum."
Elini yanağıma koyup gülümsedi.
"Sen istersinde ben yapmazmıyım."
Gömleğini iliklemeyi bitirip yatağın üzerinde ki papyonu elime aldım.
"Aferim benim kocama. Şimdi de şu papyonu takalım."Baran belimden yakalayıp yanağını yanağıma sürterken sakallarının yanağıma batmasıyla yüzümü buruşturdum.
"Baran papyonu takmam gerek."
"Çok güzel olmuşsun. Seni böyle gördükçe bir kez daha aşık oluyorum."
Omuzlarından iterek konuştum.
"Bu çok güzel ama sen de şu papyonu takarsan ben de sana bir kez daha aşık olacağım."
Elimde ki papyona yüzünü ekşiterek bakarken papyonu elimden çekip aldı.
"Bunu takmayacağım."
"Emin misin?"Baran başını sallarken gömleğinin yakasından tutup kendime çektim. Gözlerini içine bakarak yavaşça nefes alıp verdim. Kurumuş dudağımı dilimle ıslatırken elindeki papyonu çekip aldım.
Gömleğinin yakasını düzeltip papyonu takarken Baran derince nefes alıp elini kalçamın üzerine yerleştirdi.Biliyorum şuan ben kendisine çok yakın oldukça içi gidiyordu. Ama Baran'ın bu şekilde karşımda uslu bir çocuk gibi olması benim çok hoşuma gidiyordu. Açıkçası şuan ne istersem onu yapacak kıvamdaydı. Ve ben onun böyle olmasından çok hoşlanıyordum.
Papyonu takıp geri çekilip arkamı döndüm. Baran kolumdan yakalayıp beni kendine çekip sıkıca sarıldı. Sırtım Baran'ın göğsüne sertçe değerken Baran belimdeki elini yavaşça çekip elini üzerimdeki kırmızı elbisemin gögüs dekoltesinin içine soktu. Şaşkınca Baran'ın göğsümden içeriye giren eline bakıp konuştum.
"Baran ne yapıyorsun?"
"Dekoltenin ne kadar açık olduğunu kontrol ediyorum."
"Saçmalıyorsun."
Baran parmaklarını göğsümün arasında git gel yaparken dudağımı dişlerimin arasına alıp konuştum.
"Bunun sırası değil. Geç kalıyoruzzzz…"
Sol eliyle karnımın üzerini okşarken sağ eliyle sağ göğsümü sıktığında bağırdım.
"Ahh! Şunu yapma!"Gözlerimi kapatıp dişlerimi sıkarken Baran eğilip boynumu öpmeye başladı. Elimi kaldırıp Baran'ın saçlarını çekiştirirken Baran biraz daha ileri gidip sol elini de dekolteden içeriye girdirip öfkeyle tısladı.
"Bu dekolte çok fazla açık."
Baran'ın saçını bırakıp göğsümde ki ellerini tuttum.
"Hatırlatırım bu elbiseyi sen seçmiştin."
"Biliyorum. Sana çok yakışacağını bildiğim için aldım. Ama bu kadar güzel olacağını bilseydim almazdım."Ben kına için evden birşey ayarlamak istemiştim ama Baran bunu kabul etmeyip bana üzerimdeki elbiseyi almıştı. Ve şimdi de sanki birazcık kıskanıyor gibiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÂHİ (Tamamlandı)
Genç Kız Edebiyatı°°° 20 yaşında genç bir kız olan Bade, babasının kumar borcu yüzünden bir adam ile tanışmak zorunda kalır. Bade zamanla bu adama aşık olurken hiç beklemediği bir şey olur ve sevdiği adam tarafından bırakılır. İki yıl sonra evli bir kadın olarak haya...