2/ "Benim yıllarca acı çekmemin nedeni bu göz yaşlarını görmek değil."

603 64 125
                                    


Ortamda sessizlik oldu. Kimse bu mutlak sessizliği bozamıyordu. Sasuke ne diyeceğini bilmiyor, Menma hala babası Naruto ile Boruto'nun nasıl aynı kişi olduğunu anlayamıyor, Sarada ise görmemesine rağmen çok sevdiği ve özlediğini babasını izliyordu.

"Babi," dedi Sarada parmağını Naruto'ya uzatarak.

Naruto dizlerinin üzerine çöktü ve maskesi ile beresini çıkardı. Artık karman çorman sarı saçları ve yüzü görünüyordu. Sadece sol gözü kapalıydı.

"Babacığım," dedi Naruto tek kolunu açıp sarılmasını isterken. Bir yandan da ağlıyordu.

Sarada yavaşça yürüdü ve babasına minik kolları ile sarıldı. Naruto hıçkırırken minik kızına sıkıca sarıldı. Menma'nın da gelmesini, ve sarılmasını istediğini gözleriyle belli ederken Menma sadece annesinin arkasına saklanıp kardeşi ile babasını izlemeye devam etti.

"Menma," diye fısıldadı Naruto.

Menma gözlerini yumdu ve kafasını annesinin bacağına bastırdı.

"Bebeğim, babana-" derken Sasuke, Menma bağırarak sözünü kesti.

"O benim babam değil! Benim babamın adı Naruto! O adının Boruto olduğunu söyledi!"

"Menma..." Diye fısıldadı Sasuke ve çömerek oğlu ile göz göze geldi. "Baban sana direkt olarak gelip 'ben senin babanım,' diyemezdi. O bir an panik yapmıştır eminim ki,"

"Madem babamsın," dedi Menma ağlayarak Naruto'ya bakarken. Yine de dimdik ve korkusuzca babasına dikleniyordu. "O zaman cevap ver, en sevdiğim yemek ne?"

Naruto boynuna sarılmış kızını tek ve sağlam koluna oturttu ve ayağa kalktı. "Ramen." Dedi tereddütsüz.

"Nereden biliyorsun?" Diye sordu Menma şüpheci bir şekilde.

"Çünkü benim oğlumsun," dedi Naruto yaşlı gözlerle gülümseyerek. "Ve doğduğunuzdan beri sürekli ikiniz hakkında haberler alıyorum. En sevdiğin renk mavi, en sevdiğin yemek ramen ama bol baharatlı. Kahvaltıda zeytin yemeyi çok seversin ve ingilizce konuşmayı daha çok seviyorsun."

Menma trip atarcasına kafasını çevirdi ve sessiz kaldı. Kendi yarattığı sessizliği ise tekrar kendi bozdu. "Neden hiç bir özel günde yanımızda değildin?"

Naruto'nun gülümsemesi buruldu ama gülümsemeyi kesmedi. "Bir süper kahraman olarak dünyayı kurtarmakla meşguldüm."

"Hiç tanımadığın insanlar senin için ailenden önemli miydi?"

Sasuke oğlunu kucağına aldı. "Bebeğim, büyüyünce anlayacaksın. Söz veriyorum."

"Babi," dedi Sarada babasının yanağına işaret parmağı ile dokunurken. "Babi, babi," diye sayıklamaya devam etti.

Naruto'nun gözleri yaşlardan dolayı parlarken Sasuke'ye baktı. Sasuke ise kucağındaki oğluna bakıyordu. Naruto'ya bakmıyordu. Naruto ise eşleşme bağı sayesinde kırgınlığını iliklerinde hissediyordu. Sasuke, yıllarca yalnız kalması yüzünden kırılmıştı.

"Kim kahvaltı ister?" Diye sordu Naruto ortamı toparlamak amacıyla. "Babanızın yemek konusunda çok hünerli elleri vardır."

"Saat on bir," dedi Menma babasına kızarken. "Biz her gün sabah onda kahvaltı ederiz. Bunu bile bilmeden aniden gelip, hiçbir şey yokmuş gibi ailemize dahil olmaya çalışıyorsun!"

Naruto'nun gülümsemesi soldu ve bakışlarını kaçırdı. Beş yaşındaki bir çocuk tarafından azarlanmaktan, ve çocuğun haklı olmasından utanıyordu. "Ben..."

"Babime bayırma!" Dedi Sarada abisine kızarken.

"Daha on dakika önce o hayatımızda hep olan ama asla göremediğimiz birisiydi! Nasıl onu savunursun?!" Diye kızdı Menma'da.

The First Uchimaki / NaruSasu-HarcoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin