Sasuke bilinci yerine geldiğinde her şeyi bekliyordu, ama bu kadar da değil.
İlk olarak, hareket edemiyordu çünkü tüm vücudu parmak uçlarına kadar ağrıyordu. Kalçasının ağrıyıp ağrımadığını söyleyemezdi çünkü gerçekten kalçasını hissetmiyordu. Vücudunun ne kadarının morarmış olduğunu ise göremiyordu. Şuanlık tek görüş açısı göğsünde yattığı Naruto'nun yüzüydü.
Naruto'nun hala ayı gibi uyuduğunu farkettiğinde ise çocuğu uyandırmak için bağırmıştı. "BEN BURADA HAREKET EDEMİYORUM SEN İSE UYUYORSUN!"
Naruto afallama ile gözlerini açarken kıpırdanmış ve acı ile inlemişti. Sırtı dayanılmaz bir sızı içindeydi. "Efendim?" Diye söylendi uyku sersemi bir şekilde.
Sasuke gözlerini devirdi. "Acı ile inlemeye hakkın yok. Beni kucağına al ve banyoya götür."
Naruto pişkin pişkin sırıttığında Sasuke kaşlarını çattı ama Naruto hala sırıtmaya devam ediyordu. Sasuke derin bir nefes aldığında ise Naruto kendini zorlayarak yataktan kalktı. Aynanın önüne geçti ve sırtını merak ettiği için arkasını döndü. Ve bir siktir çekti.
Sırtının her yeri, abartısız yer yeri sıyrıklarla ve tırnak izleriyle doluydu. Bazen bu tırnak izleri o kadar derine inmişti ki yer yer kurumuş kan lekeleri vardı. Tırnak izleri ise omuzundan kollarına ve göğsüne doğru iniyordu. Bıçakla kasten yapılmış, veya devasa bir kedinin saldırısına uğramış gibi duruyordu.
"Siktir çekme de gel beni kaldır, ben de kendime bakmak istiyorum." Dedi sırtı yatağa dönük olduğu için Naruto'nun halini göremeyen Sasuke.
Naruto aynadan Sasuke'nin sırtına baktı ve şokla bir kaç saniye yerinde donakaldı. Ardından, Sasuke'yi daha fazla kızdırmamak için yatağın yanına gitti ve cüssece kendinden küçük çocuğu kucağına aldı. Uyku sersemi fark etmediği Sasuke'nin vücudu ise sanki birazdan öleceğinin canlı kanıtı gibiydi.
Aynanın önüne gelmek yerine Naruto arkasını döndü ve Sasuke'nin aynayı görmesini engelledi. "Bak, ilk olarak söylüyorum ki benim hiç bir suçum yok. Hepsi Aru ve Ruka'nın suçu. Benim de o an bilincim yerinde değildi yani bana kızman hiçbir şey değiştirmeyecek."
Naruto Sasuke'nin yüzünü göğsüne bastırdığı için Sasuke kendi vücudunun halini de göremiyordu. Bu yüzden Naruto göremeyecek olsa bile kaşlarını çattı. "Aynaya dön."
"Bana güven, bakmamalı-"
"Ayna." Dedi Sasuke tek kelime ile. Naruto ise itiraz etmeden arkasını döndü. Sasuke bu altı yılda anneliğin de getirisi ile itiraz edilmesi imkansız birisine dönüşmüştü.
Naruto arkasını dönünce Sasuke'yi kucağından indirdi ve çıplak çocuğu belinden tutarak ayakta durmasını sağladı. Sasuke yere değen ayak tabanlarının ve ayakta durmasını sağlayan bacaklarındaki kasların acıması ile inledi ve Naruto'nun omuzuna tutundu.
Abartısız tüm vücudu kırmızı-mor izlerle doluydu. El bilekleri, ayak bilekleri, beli ve boynu sertçe sıkılmaktan morarmıştı. Göğüsleri ısırılmaktan ve emilmekten olsa gerek şişmişti. Eşleşme izi hafif kanlıydı, yani alfası onu tekrar ısırarak ikisinin de daha fazla zevk almış olmasını sağlamış olmalıydı. Arkasını dönmek istediği belli edercesine hareketlendiğinde, Naruto canını acıtmamaya gayret ederek ters dönmesini sağladı. Sasuke boynunun üstünden aynaya bakarken bile acıyan vücudu yüzünden inlemişti.
Sırtı ise tam bir faciaydı. Kalçasında tam beş tane morarmış parmak izi vardı. Parmakların olmadığı ve beyaz olması gereken ten ise kıpkırmızıydı. Yer yer belli olan kırmızı parmak izleri ise kalçasına inen tokatların somut kanıtıydı. Hele hele sırt çizgisi... Artık yoktu. Morluklardan bir yol çizilmişti ve çizginin başından sonuna kadar sürüyordu. Ayrıca ayaklarından kalçasına kadar da kırmızı-mor karışımı bir yol çizmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The First Uchimaki / NaruSasu-Harco
Fiksi Penggemar(OmegaVerse!)+(Smut!)+(NaruSasu!)+(Harco!)+(Mpreg!)+(AlfaNaruto!)+(OmegaSasuke!)+(AlfaHarry!)+(OmegaDraco!)+(Alfaİzumi!)+(OmegaShisui!)+(AlfaSakura!)+(OmegaHinata!) Tamamlandı" -ChakraVerse Serisi 2. Kitap- Beklenmeyen bir kötü, bozulacak ilişkiler...