Sabah olduğunda, Sasuke elbette yine çocukları tarafından uyandırılmıştı. "Anne! Anne!" Diye bağırdı Menma.
Sasuke hızlıca uykusundan sıyrıldı ve kafasını kaldırıp karnına oturmuş oğluna uyku sersemi bakındı. Menma ağlıyordu.
"Oh, bebeğim. Neden ağlıyorsun?" Diye sordu Sasuke doğrulup oğlunun göz yaşlarını silerken.
"Babam yok, klon biz uyurken patlamış. Evin hiçbir yerinde de yok. Babam tekrar bizi bıraktı!" Mavi gözlerinden yeni göz yaşları süzülürken, Sasuke oğlunu kucağına aldı ve ayağa kalktı. "Bekle bakalım, bir de ben arayayım babanı. Sarada uyandı mı?"
"Hayır, babamızın bizi terk etmesi onu daha çok üzer diye uyandırmadım." Dedi Menma kafasını annesinin omuzuna gömerken. Babasını sevse bile annesinin yeri onda apayrıydı. Annesini çok kıskanırdı ve onu asla paylaşamazdı.
Sasuke aşağı kata indi ve kötü bir oyunculukla salona bakındı. "Tüh, nerede acaba bu baban. Neyse, gel de kapıdan dışarı bakalım."
Menma ne olduğunu anlamazken Sasuke kapıyı açtı ve kapının önünde yorgana sarılmış bir şekilde oturmuş ve soğuktan burnu kızarmış Naruto'ya baktı. "Sana bir ders annecim. İnsanlar veya eşyalar farketmez, bir şeyi nereye koyduysan ordadır. Ah, doğru. Ben babanızı dün akşam kapının önüne koymuştum ve hala kapının önünde."
"Artık içeri girsem olur mu?" Dedi Naruto sesi kısılmış bir şekilde.
Menma şaşkınlıkla babasına baktı. "Bizi tekrar terk etmedin mi yani?"
Naruto Sasuke'nin suçlayıcı bakışları altında zorlukla gülümsedi. "Hayır, sadece annen beni evden attı."
Menma annesinin kucağından indi ve babasına sarıldı. Naruto da tek kolu ile oğlunu kucağına çekti ve yorganı etraflarına sardı. "Sizi asla tekrar terk etmem bebeğim."
Sasuke ayağı ile ritim tuttu. "Dilencilere benziyorsun. Yorganlarını topla ve içeri gir. Sana acıdığım için değil, çocuklarım için evde kalmana izin veriyorum. Hemen duşa gir ve yıkan."
"Emredersiniz kaptan," dedi Naruto burnunu çekerek. Gözlerinin kızarması hiç uyumadığına işaretti.
Naruto ayağa kalktı ve oğlunu kucağından indirdi. Yorganı ve yastığını kolunun altına aldı ve hızla içeri girdi. Sıcak hava tutulmuş boyunlarını ve omuzlarını aniden gevşetirken derin bir nefes aldı ve ciğerlerinin de gevşemesini sağladı.
Yorganla yastığı koltuğun üstüne attı ve hızla banyoya ilerledi. Sıcak bir duş almak ve rahatlamak istiyordu.
Sasuke Naruto'nun ardında bıraktığı yorganları toplarken Menma da kardeşini uyandırmaya gitmişti. Bir kaç dakika sonra Sasuke yorganları odasındaki dolaba yerleştirmiş, Menma da Sarada ile salona gelmişti.
"Babi neyde?" Diye sordu Sarada etrafında dönüp odaya bakınırken.
"Bıcı bıcı yapıyor prensesim." Dedi Sasuke gülümseyerek.
Sarada anladığını belli edercesine kafasını salladı ve abisi ile televizyonu açarak izlemeye başladılar. Menma da kardeşinin saçlarını örüyordu.
Sasuke bir kaç dakika çocuklarını izledikten sonra gölge klonları yaptı. Klonlar sofrayı hazırlarken, kendisi de üst kata çıktı. Duşu her zaman oyalanmadan alan Naruto biraz sonra çıkacak olmalıydı.
Üstünü değiştirdi ve yatağın üstüne oturdu. Bir kaç dakika sonra tam da tahmin ettiği gibi, vücudundan sular akan ve sadece beline bir havlu bağlamış Naruto banyodan çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The First Uchimaki / NaruSasu-Harco
Fanfiction(OmegaVerse!)+(Smut!)+(NaruSasu!)+(Harco!)+(Mpreg!)+(AlfaNaruto!)+(OmegaSasuke!)+(AlfaHarry!)+(OmegaDraco!)+(Alfaİzumi!)+(OmegaShisui!)+(AlfaSakura!)+(OmegaHinata!) Tamamlandı" -ChakraVerse Serisi 2. Kitap- Beklenmeyen bir kötü, bozulacak ilişkiler...