Guncele gelmek icin atiyom"Hamilesin?" Dedi Naruto hala inanamayarak.
"Hamileyim." Dedi Sasuke.
"Hamile..." Dedi Naruto kelimenin anlamını hatırlamaya çalışırcasına. Sonra parmağı ile Sasuke'nin karnını işaret etti. "Orada şey mi var? Şey..."
"Bebek," dedi Sasuke iki elini karnına koyarak. "Evet, bebek var."
"Kimden?" Dedi Naruto hala anlayamayarak.
"Senden. Bu senin bebeğin."
"Saçmalama!" Dedi Naruto. "Seks yapmadık bile!"
"Bu bebek Tanrı'nın reenkarnesi. Elbette doğması için iki insanın seks yapmasına gerek yok."
"O zaman bebeğin babası ben değilim, bebeğin babası Tanrı?" Dedi Naruto Sasuke'nin iddiasını çürütmek için.
"Ben de Meryem Ana'yım!" Dedi Sasuke sinirlenerek. "Saçma sapan konuşma, aptal! Tanrı'nın reenkarnesini sadece senin ve benim ruhumun Tanrı tarafından seçilmiş ruhu taşıyabilir!"
"Kafam almıyor artık! Bu nasıl olabilir!" Dedi Naruto Sasuke'nin karnını göstererek.
"Bu değil aptal! O bizim bebeğimiz! Adı Boruto. Sarışın, mavi gözlü, tilki bıyıklı ve bir Omega."
"O-omega mı?" Naruto'nun sesi titredi. "Benim Omega bir oğlum mu olacak?"
"Evet, aptal." Dedi Sasuke gülümsemesine engel olamayarak. "Senin omega bir oğlun olacak."
Naruto elini Sasuke'nin karnına yerleştirdi. Yeşil bir çakra somut hale gelirken bebeği nazikçe muayane etti. "Tanrım... Orada... Bebek... Be-bebek..."
"Bana Ruka söyledi. Eğer Omega olsaydı doğası gereği bunu anlayamazdı ama Alfa olduğu için bedenimde başka bir ruhu hissetmiş. Test yaptığımda da pozitif çıktı."
"Hastane!" Dedi Naruto oturduğu koltuktan hızla fırlayıp panik yaparak. "Omega oğlumuzu kontrol ettirmeliyiz!"
Sasuke Naruto'nun onu çekmesiyle ayağa kalktı ve gülümsedi. "Oğlumuz dedin."
"Karnında taşıyorsun ne de olsa." Naruto bunu Sasuke'nin yüzüne bakmadan, sadece karnına odaklanmışken söyledi.
Ve Sasuke anladı. Naruto ikisi tekrar çocuk sahibi olacağı için sevinmiyordu.
Naruto çocuğu olacağı için seviniyordu.
Sasuke sadece çocuğu doğuracak bir araçtı.
-----------------------
Sakura onu muayane için kontrole geldiğinde Sasuke cidden her şeyi sorguluyordu?
Neden?
Yıllar yıllar öncesinde oğlunu doğurma sebebi Naruto'nun ondan ayrılmasını istememesiydi. Bunun acısını mı çekiyordu? Bu yüzden mi aşık olduğu adamın gözünde 'taşıyıcı anne' statüsündeydi?
Tanrı bu kadar acımasız mıydı?
Aslında cevap evet, Sasuke cidden Tanrı ile tanışmış birisi olarak gönül rahatlığı ile cevap verebilirdi. Bu yüzden içi rahattı. Yakında bir Tanrı büyütecekti ve onu asla bu kadar acımasız yetiştirmeyecekti.
Sasuke Konoha'da aranan bir ninja olduğu için hastaneye gidememişti ve bu yüzden Sakura onu evde muayane edip bakımını kendisi yapacaktı. Ve pembe saçlı kadının yaptığı çakra muayenesi tek bir sonuç gösteriyordu.
Sasuke hamile değildi.
"Ne saçmalıyorsun?" Diye sordu Sasuke.
"Karnında bir çakra yok Sasuke. Kaç kere test yaptın?"
"Sekiz!" Dedi Sasuke. "Sekiz test yaptım. Bir hata olmalı."
"Hepsi senin planındı!" Dedi Naruto sinirlenerek. Öyle bir sinirlenmişti ki gözleri kırmızıya dönmüştü. "Beni yanında tutmak için bu saçma sikik bebek planını uyguladın! Beni can evimden vurdun! Seni hain sür-"
Sasuke uzandığı yerden doğruldu ve Naruto'nun kasıklarına kuvvetli bir tekme savurdu. "SÖYLESENE O KELİMEYİ!"
"Sürtük." Dedi Naruto elleri otomatik olarak kasıklarına kapansa bile siniri eksilmemiş bir şekilde.
Sasuke Naruto'ya sert bir yumruk atmaya çalıştığında Naruto çocuğun yumruğundan sıyrıldı ve boynuna doğru kolunu savurdu. Sasuke çocuğun kolunu tutup bükerken Naruto sendelediğinde Sasuke'ye çelme takıp ikisinin de yere düşmesini sağladı. Naruto altındaki Sasuke'ye sert bir yumruk geçirirken Sasuke de Naruto'nun yakasını tutarak tüm gücüyle suratının ortasına kafa atmıştı.
"YETER!" Diye bağırdı Sakura Naruto'yu Sasuke'nin üstünden çekip odanın diğer tarafına ittirirken.
Odanın diğer tarafından bir hıçkırık sesi duyulduğunda Naruto bahçe kapısına bakmış ve bir adet ağlayan Sarada ve kardeşine sarılan Kawaki görmüştü. Arkalarında da sinirli bir şekilde onları izleyen Gaara vardı.
Gaara sinirli bir şekilde Naruto'nun üstüne yürüdü. "Seni lanet!-" Gaara Naruto'nun yüzüne sert bir yumruk geçirdiğinde Naruto karşılık vermedi ama Sakura tekrar araya girerek Gaara'yı Naruto'dan iterek uzaklaştırdı. "HEPİNİZ ŞUNU KESİN! BURADA İKİ TANE KÜÇÜK ÇOCUK VAR!"
Sasuke kanayan burnunu elinin tersi ile sildi ama kapıda onları izleyen iki çocuğuna bakamadı.
Sakura da boşaltamadığı sinirini atmak için arkasındaki koltuğu tekmeledi ve koltuğun yarısının duvarın içine girmesine sebep oldu. "Ben çocukları buradan alıp gidiyorum. Gaara, sen de benimle geliyorsun. Bir saat içinde beta aletleri ile geleceğim. Eğer ikinizden biri diğerine zarar verirse onun etini liğme liğme ederim!"
Sakura Sarada'yı kucağına almak için hamle yaptı ama Sarada Kawaki'nin arkasına saklandı. Küçük kız için hiçbir zaman ona kötü davranmayan abisi şuan tek koruyucuydu.
Kawaki Sarada'nın omuzuna kolunu atarak onu hızla dışarı çıkardı. Sakura da son bir kez sessiz kalmış ikiliye öldürücü bakışlarından attı ve dışarı çıktı.
"Sasuke'ye bir daha zarar verdiğine şahit olursam-"
"Vermeyeceğim." Dedi Naruto net bir şekilde. "Gidebilirsin."
"Sasuke..." Dedi Gaara endişeli bir şekilde Sasuke'ye bakarken.
"İyiyim Gaara, endişelenme." Sasuke çocuğu rahatlatmak için gülümsedi.
"İtachi seni koruyacak bir alfa ile eşleşmeni istemişti. Bu yüzden Naruto'yu buldu." Dedi Gaara ters ters Naruto'ya bakarken. "Bu gün olanlar tekrarlanırsa iş İtachi'nin kulağına gider. Emin ol İtachi'nin merhamet göstermeyeceği tek şey kardeşine zarar veren insanlar."
"Gaara," dedi Naruto. "Git."
Gaara dışarı çıktığında Naruto ve Sasuke tekrar baş başa kalmışlardı.
"Sasuke-"
"Git," dedi Sasuke. "İlaçların odada. Yarından itibaren önümüzdeki iki hafta kızışman var. Üç gün sonra benim de başlıyor. Başka bir yerde kalırım."
"Güzel," dedi Naruto dileyeceği özürü dilinin ucundayken yutarken. "Kızışmamda seni ve iğrenç kokunu hissetmek istemem zaten."
"Bunu bana on yıl önce ilk söylediğinde kokumu güzel bulduğunu ama beni korumak için terslemen yüzünden tam tersini söylediğini biliyorum. Tabiki de sen bu anı Chara'yla yaşadığını hatırlarsın."
"Bunu nasıl bilebilirsin ki?"
"Doğumundan itibaren zihninden her geçen düşünceyi biliyorum. Üç yıl boyunca bir Yarı-Tanrı sayılırdım, unutma." Sasuke ayağa kalktı ve yukarı kata çıkmak için hateketlendi.
"Sasuke," dedi Naruto. "Güzel bir kokun var."
"Biliyorum," dedi Sasuke, Naruto'nun olduğu yerden yanmış odun kokusu yayılmaya başlarken. "Ama ben artık daha yumuşak kokuları seviyorum. Mesela... Mandalina gibi."
Naruto'nun gözleri bir aydınlanma ile açılırken kafasındaki bir kaç tahta yerine yerleşmişti.
Gaara'nın feromon kokusu mandalinaydı.
Hahaha
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The First Uchimaki / NaruSasu-Harco
Fanfic(OmegaVerse!)+(Smut!)+(NaruSasu!)+(Harco!)+(Mpreg!)+(AlfaNaruto!)+(OmegaSasuke!)+(AlfaHarry!)+(OmegaDraco!)+(Alfaİzumi!)+(OmegaShisui!)+(AlfaSakura!)+(OmegaHinata!) Tamamlandı" -ChakraVerse Serisi 2. Kitap- Beklenmeyen bir kötü, bozulacak ilişkiler...