24/ ''Baskın Alfa olmak için hazırım.''

183 28 231
                                    

Hastaneye gittiklerinde direkt olarak odaya yönelmişlerdi ama birilerini bulamamışlardı. İkili, doğruca hastane müdürü Tsunade'nin yanında soluk almışlardı. Tsunade'de onlara Yönetici Toplantısı'nın başladığını söylemişti.

Harry Hokage pelerinini omuzlarına alırken, zaten hazır olan Naruto ile doğruca toplantı odasındalardı.

''Gecikme için kusura bakmayın,'' Dedi Harry sandalyesine yerleşirken. Naruto da hemen yanına yerleşti. ''Olayları özetleyebilir misiniz?''

''Tabiki de Hokage-sama,'' Dedi Asistan İno, olayları özetlemek için hızla gönüllü olurken. ''Obito'nun toplantıya basmasından sonra İzumi-sama'nın genjutsusu üstünden kaldırıldı. Ayrıca Jiihun-san'ın eski eşi Uchiha Rin geri döndü. Kendisi yıllarca Obito tarafından genjutsuya maruz bırakılmıştı. Üstünde yapılan kontrollerle hiçbir şekilde genjutsuya rastlanmadı. Ayrıca Uchiha Rin'in iddiasına göre Naruto-sama'nın evlatlık oğlu Uchimaki Kawaki, Uchiha Rin ve Uchiha Obito'nun oğluymuş.''

Naruto gerilerek oturuşunu dikleştirdi. ''DNA testi yapıldı mı?''

''Evet efendim. Üzgünüm ama Uchiha Rin doğru söylüyor, babası konusunda emin değiliz ama Kawaki'nin annesi Uchiha Rin.''

Naruto ne diyeceğini bilmediği için kafasını sallayarak onayladı. ''Devam edebilirsiniz.''

''Uchiha Rin'in anlattıklarına göre, Uchiha Obito'nun planı Sasuke-san'ın soyundan gelen birinin gözlerini kullanarak Kırmızı Rinnegan açmakmış. Sasuke-san'ın soyunun önemli olma nedeni ise rinnegan gözüymüş.''

''Sasuke'nin rinneganı mı?'' Diye sordu Naruto, yüz ifadelerine hakim olmaya çalışırken. Eğer Sasuke durumu kurtardıysa bile açık vermemeliydi. Şüphelenmelerini istemezdi.

''Evet, bilmiyor olabilirsiniz ama Obito tarafından bayıltıldığında bir rüya görmüş. Yaratıcı diye hitap ettiği doğa üstü bir varlık Obito'nun dünyanın dengelerini bozduğunu söylediğini ve bu yüzden ona Mor Rinnegan'ı verdiğini anlattı. Bu hikaye mitler ile de doğrulandı.''

''Rinnegan hakkında neler biliyoruz?'' Diye sordu Harry.

''Maalesef çok bir şey değil. yüzlerce yıl önceden kalma efsaneler var elimizde. Kırmızı Rinnegan 'Sahte Rinnegan' olarak geçer. Eternal Mangekyou Sharingan açtıktan sonra başka bir Eternal Mangekyou Sharingan kullanıcısının gözünü çaldığınızda açılır, ama güçsüzdür. Mor Rinnegan gibi özellikleri yoktur ve Mor Rinnegan'ın aksine kalıtsal değildir. Kırmızı Rinnegan'ı Altın Rinnegan yapmak için ise bir Mor Rinnegan kullanıcısının veya onun soyundaki birinin gözü gerekmekte. Altın Rinnegan'ın gücü ise... Emin olun ki düşüncesi bile korkutucu. Nekromansi.''

''Mor Rinnegan'ı nasıl Altın Rinnegan yapabiliriz?'' Diye sordu Harry. ''Sasuke-san eğer Altın Rinnegan açabilirse bu hepimiz için iyi olur. Savaşı baştan kazanırız.''

''Mitlerde bir şey belirtilmemekte. Galiba bu olay tarihte hiç görülmemiş bir şey.''

Naruto bunu nasıl yapabileceklerini biliyordu.

''Başka bir şey var mı?'' Diye sordu Harry.

''Hayır efendim. Tek gereken Obito'ya ani saldırı düzenlemek için gereken ekip. Bu yüzden en iyi insanları seçmeliyiz.''

''Basit.'' Dedi Harry. ''Hokage olarak bu göreve gidecek insanları bizzat ben ayarlayacağım.''

''Bu Konsey'in toplanma nedeni oylama.'' Dedi, Sarutobi Klanının yöneticisi Asuma. ''Hep beraber göreve gidecek insanları seçmeliyiz.''

''Bu bir intihar görevi.'' Dedi Naruto öne eğilirken. ''Gidecek insanlar gönüllüler olmalı. Biz atamamalıyız.''

''Kim bu göreve gönüllü olur ki?'' Dedi İnoichi Yamanaka. ''Biz insan atamazsak kimse gönüllü olmaz. Bu köydeki herkes köy için ölmeyi göze alarak yaşamak zorunda. Köyün amacı bu.''

The First Uchimaki / NaruSasu-HarcoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin