Sasuke üst katta gözden kaybolduğunda Naruto hınçla ayağa kalktı ve çocuğun peşinden üst kata çıktı. "Mandalina mı?!""Kokusunun güzel olduğunu inkar edebilir misin?"
"Sen ve Gaara arasında ne var?!" Dedi Sasuke'nin bileğini tutarak.
"Bu seni ilgilendirir mi?" Sasuke meydan okurcasına tek kaşını kaldırdı.
"Biriniz çocuklarımın annesi, diğeriniz de öz ikiz kardeşim. Tabiki de ilgilendirir." Naruto Sasuke'ye tekrar zarar vermek istemediği için bileğini bıraktı.
"Kendine durup bir sor o zaman, neden öz ikiz kardeşin bile senin yanında olmuyor? Cevap basit. Gaara'yı kardeşin olarak görmüyorsun. Onu sadece itaat ettireceğin başka biri olarak görüyorsun. Sen onunla aynı anneden doğdun."
"Bu doğru değil!" Dedi Naruto inkar ederek.
"Beni kandıramazsın Naruto. Doğduğun andan itibaren tüm anılarını, yaşadıklarını ve düşündüklerini biliyorum. Gaara köye geldiği an o senin için sadece bir araçtı. İkiniz de ninja dünyasında en güçlülerdensiniz ve tek kuyruklu canavarlar sizde. Yapamayacağınız şey yok. Gaara kardeşin değil. Gaara sadece diğer insanları itaate zorlaman için kullandığın bir araç."
"Öyleyse ne olmuş yani?!" Naruto kollarını birbirine bağladı ve sırıttı. Sasuke Naruto'yu tanıyordu. Şuan sadece duygusal olarak açık vermek istemiyordu. "Gaara ile asla kardeş gibi olmadık. O sadece benim ucuz bir kopyam. Benim gücüm onun dokuz katı. Ben dokuz kuyrukluyum, o ise bir."
"Cidden Naruto, seni tanıyamıyorum." Sasuke hayal kırıklığı ile aşık olduğu adama baktı. "Sen böyle birisi değilsin."
"Ne olduğumu biliyorsun."
Biliyordu. Aslında Naruto tam da böyle birisiydi. Sadece sevdiklerine karşı iyi davranırdı ve artık Sasuke'yi sevmiyordu. Shinobi Tanrısı, Son Uzumaki ve İlk Hokage böyle birisiydi.
"Güç," dedi Naruto. "Ben güçlüyüm."
Sasuke parmağını Naruto'nun göğsüne bastırdı. "Hayır. Zayıfsın."
Sasuke'nin parmağından çıkan elektrik Naruto'nun kalp atışını durdurarak bir kaç saniyeliğine afallamasına sebep oldu ve Naruto sırt üstü yere düştü.
Sasuke ayağı ile Naruto'yu göğsünden yere bastırdı. "Seni siktiğimin portakal ağacına geri götürmüyorsam nedeni çocuklarımın baba ile büyümesini istemem. Benim dışımda tüm insanlara bu şekilde davrandığını biliyordum ama bunu hiçbir zaman sorun etmemiştim. Keşke en başından bunu sorun etmiş olsaydım."
Sasuke ayağını çektiğinde Naruto toparlanarak oturdu. Kapı çaldığında Naruto'nun rüzgarı ile açıldı ve Sakura içeri girdi. ''Üst kattayız.'' Diye seslendi Sasuke.
Sakura yukarıya adımladı ve ikiliyi süzdü. Naruto bu sırada ayağa kalkmıştı ve kavga ettiklerine dair fiziksel bir belirti yoktu.
''Aşağı gelin,'' Dedi Sakura. ''Gaara ultrason cihazını getirdi. Ve önemli haberlerimiz var.''
----------------------------------------
Sakura Sasuke'nin karnına bir jel sürüp ultrason aletini karnında gezdirmeye başladı. "Eğer hamileysen, bu hiç iyi değil. Bence hamile olmaman daha iyi."
"Neden?" Dedi Sasuke.
"Hamile değil." Dedi Naruto ilgilenmiyormuş gibi kafası başka yöne dönük bir şekilde.
"Eğer hamileysen..." Sakura lafını yarım bıraktı ve makineye odaklandı. "Siktir."
"Sakura?" Dedi Naruto hemen kafasını kardeşine çevirirken.
"Sasuke, hamilesin."
Sasuke gülümserken Naruto mimiklerini kontrol altında tutmaya çalışıyordu. "Bu iyi haber, değil mi?" Diye sordu Sasuke.
"Bu kötü haber." Dedi Sakura. "Karnında bir beta taşıyorsun."
"Bir dakika, bu imkansız!" Dedi Naruto itiraz ederek. "Bebekler anne ve babanın çakrasından oluşur. İki çakralının çocuğu asla beta olamaz. Bu yüzden betalar ve çakralılar çocuk yapamaz."
"Bu bebeğin çakrası yok.''
''Çakra yoksa çocuk da yoktur!'' Diye söylediğini savunmaya devam etti Naruto.
''Bu çocukta çakra yok!''
''Betalar iğrenç canlılar! Tanrı'nın reenkarnesi bir çocuk asla beta olamaz!'' Sonra sanki anlamış gibi Sasuke'ye bakarak aşağılayıcı bir şekilde sırıttı. ''Yoksa başka birinden çocuk peydahladın da 'Naruto'ya aşığım' imajına zarar gelsin istemiyor musun? Kimden peydahladın çocuğu? Gaara'dan mı?''
Ardından gerçekleşen şeylere kimse hazırlıklı değildi. Gaara Naruto'yu yumruklayarak üstüne çıkmıştı ve yüzüne ardı ardına yumruk atıyordu. Gözleri Shukaku'nun etkisiyle turuncu parlıyordu ve hazırlıksız yakalanan Naruto'nun burnundan akan kan etrafa sıçrıyordu. Gaara'nın etraflarına yaptığı çakra duvarı yüzünden Sakura da Sasuke de onlara yaklaşamıyordu.
Tabiki de Naruto'nun afallaması uzun sürmedi. Kurama sayesinde kırmızı parlayan gözleri ile çocuğu üstünden devirmiş ve yerlerini değiştirerek bu sefer altındaki çocuğu yumruklayan o olmuştu. Sanki zevk alıyormuş gibi kahkaha attı. ''SENİN AKSİNE BEN BAŞARDIM! BANA AŞIKKEN SENİN BİR ŞANSIN OLUR MU SANIYORSUN?!''
Gaara'nın gözleri biçim olarak Shukaku'ya dönüşürken Naruto'yu yakasından tutarak yüzüne kafa attı. ''SENCE SASUKE BİR ZAFER Mİ?!''
Naruto çocuğun üstünden çekilip ayağa kalktı. Gaara'da Shukaku'nun bir kuyruğu gözükürken Naruto da tam dokuz tane vardı. ''Sen zaferden ne anlarsın ki? Hayatın boyunca dişe dokunur tek bir şey bile yapmadın! Yıllardır benim gölgemde yaşıyorsun! Bensiz başardığın tek bir şey yok bile!''
Ortamda ürkütücü bir çakra sezildi. Aniden ikisi de kuyruklu modlarından ayrılırken etraflarındaki çakra duvarı korkunç bir çatırtı ile kırıldı ve Sakura içeri girdi. Çakra duvarını aşmak için byakugou açmıştı ve alnından başlayan siyah çizgiler kıyafetinin açıkta bıraktığı kısımlardan belli oluyordu.
İlk olarak Naruto'ya sert bir yumruk attı. Ardından Gaara'ya. İkisi de sessiz kaldılar ve tepki vermediler.
''Ne kadar aptalca davrandığınızın farkında mısınız?'' Diye sordu Sakura, ürkütücü bir sakinlikle. ''Siz kardeşsiniz. Sasuke de ikinizin birden değer verdiği birisi. Neden bu kadar saçma davranıyorsunuz?''
''Sasuke'ye karşı hiçbir hissim yok.'' Dedi Naruto, ifadesiz gözlerle Sasuke'ye bakarken. Sasuke de ona aynı gözlerle bakıyordu. Hissiz olduğundan değil, hislerini saklamayı bildiğinden.
''Naruto, ne kadar saçma davrandığının farkında değilsin.'' Dedi Gaara çocuk azarlar gibi parmağını Naruto'ya sallayarak.
''Kapa çeneni kızıl budala.'' Naruto Gaara'nın üstüne yürüdüğünde Sakura Naruto'yu göğsünden ittirdi. Naruto ise sinirle göğsündeki eli ittirdi. ''Sana da vurmaktan çekinmem!''
''Denesene,'' Dedi Sakura parlayan yeşil gözleriyle aşağılayıcı bir şekilde.
''Sen böyle birisi değilsin!'' Dedi Sasuke Sakura ile arasına girerek. ''Benim aşık olduğum Naruto bu değil.''
''Hayır, tam olarak bu. Ben böyle birisi değilim.''
''Charasuke'yi düşün.'' Dedi Sasuke. ''Onunlayken böyle birisi değildin.''
Bu cümle Naruto'nun sanki birisi ona yumruk atmış gibi afallamasını sağladı. ''Ben... Ben...'' Diye kekeledi. ''Ne olduğunu biliyorum.''
Naruto aniden Sasuke'nin kollarına bayılırken, zihninde yabancı bir kahkaha duymuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The First Uchimaki / NaruSasu-Harco
Fanfic(OmegaVerse!)+(Smut!)+(NaruSasu!)+(Harco!)+(Mpreg!)+(AlfaNaruto!)+(OmegaSasuke!)+(AlfaHarry!)+(OmegaDraco!)+(Alfaİzumi!)+(OmegaShisui!)+(AlfaSakura!)+(OmegaHinata!) Tamamlandı" -ChakraVerse Serisi 2. Kitap- Beklenmeyen bir kötü, bozulacak ilişkiler...