16/ "Sen Uchiha çetesi reisi Uchiha İtachi'nin kardeşisin.''

185 21 44
                                    

Ertesi gün büyük bir aile kavuşması vardı. Naruto kilolarca et, tavuk, köfte ve balık almıştı. Çünkü koskocaman bir aile buluşması olacaktı. Naruto, Sasuke, Kawaki, Menma, Sarada, Aiko, Ru, Shisui, İzumi, Kakashi, Lily, Tsunade, Gaara, Harry, Draco, Sakura ve Hinata olacaktı. Sasuke; Gaara ve Hinata'yı tanımıyor sayılırdı ama ikisi de artık hayatında önemli bir role sahip insanlardı.

Piknik erken saatlerde başladı. İlk gelenler Harry ve Draco Malter çiftiydi. Evlendiklerinde soyadlarını birleştirerek kendi soylarının başlangıcı olmuşlardı. Aynı Sasuke ve Naruto gibi.

Sasuke ona yaklaşan parabataisini hissettiğinde Menma'ya elektriği kullanarak elektronik cihazları şarj etmeyi öğretiyordu. Menma'nın element tipi de Sasuke gibi elektrikti.

"Bekle, dayın geldi!" Dedi Sasuke oğluna ve hızlıca koltuktan atlayarak kapıya koştu. Kapıyı açtığında üstüne çullanan bir adet parabataisi vardı. Harry yoktu çünkü o bahçeye Naruto'nun yanına geçmişti. İki kardeşe biraz özel alan tanımıştı.

"SASUKE SASUKE SASUKE SASUKE!" Diye bağırarak kardeşi sayılan çocuğa sıkıca sarıldı. "7 YILDIR GÖRÜŞMÜYORUZ! ŞAKA GİBİ!"

Sasuke dolan gözlerini akmasın diye kırpıştırdı. "Çok büyümüşsün!"

"Tanrı aşkına, sen hem büyümüş hem de yiğenimi büyütmüşsün!"

"Seninde karnın büyümüş!"

Sasuke hemen dikkatini parabataisinden çekip karnındaki minik yiğenine verdi. "Dört aylık değil mi? Cinsiyeti ne?"

"Erkek." Dedi Draco eli ile karnını okşarken. "Kız olsun isterdim nedense. Yine de sağlıklı olması yeter de artar."

"Yani, önce sağlık." Dedi Sasuke de hak vererek. "İsim seçtiniz mi?"

"Albus ve Scorpius arasında kaldık. Hala daha da seçemedik."

"Neyse, halledilir o işler. Gel de bahçeye çıkalım." Parabataisinin koluna girdi ve hala koltukta oturup parmaklarında alev çıkarmaya çalışan oğluna seslendi. "Menma, Kawaki ile birlikte gidip Akademi'den Aiko Ru'yu alın. İzumi ve Shisui gelmek üzeredirler."

"Tamam!" Diye heyecanla. Kuzeni Aiko'yu çok seviyordu ve onunla zaman geçirebilmek için Kawaki'ye bile katlanırdı.

Evet, birlikte bir yıl geçirmiş olmalarına rağmen ikilinin yıldızı hala barışmamıştı. Kawaki babasına verdiği sözü tutarak Menma'nın huyuna gidiyordu ama Menma hiç alttan almıyordu ve Kawaki'ye nefret kusmaya devam ediyordu.

Sasuke ve Draco bahçeye çıkıp eşlerinin yanına gittiler. Harry hemen eşini belinden kavrayıp yürümesine yardımcı oldu ve banka oturtturdu. Yanında özel olarak getirdiği belli olan çantadan yastık çıkardı ve sırtına yerleştirerek eşinin rahatlığından emin oldu.

"Harry!" Diye sinirle tısladı Draco. "Bari insan içinde yapma!"

Harry umursamazmış gibi omuz silkti. Umursamadığı da belli oluyordu zaten. "Banane. Eşim hamile ki yapıyorum. Sasuke tekrar hamile kalsın da o zaman görürüm ben onları."

Naruto ve Sasuke sessiz bir anlaşma ile Portakal konusunu açmamaya karar verdiler. O sıra, "Merhabalar!" Diye böldü Kakashi muhabbeti. Kimse nereden geldiğini anlamamıştı ama kimsenin sorgulayacağı falan da yoktu.

Ardından insanlar bir bir gelmeye başladı. Sakura ve Hinata çifti de ilk gelenler arasındaydı. Sasuke zaten özlem giderdiği dostuna bir kere daha sarılıp halini hatrını sordu ve eşi Hinata ile tanıştı. Mesafeli davranmak gibi bir niyeti bile olsa Hinata sanki yıllardır görüşmediği arkadaşlarından farksızmışcasına Sasuke'ye sarılmıştı. Sasuke sonradan Naruto evde değilken ve çocuklar akademideyken onunla ilgilenen ve başında nöbet tutan kişinin Hinata olduğunu öğrenecekti.

The First Uchimaki / NaruSasu-HarcoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin