Peygamberlerin en iyisine dogum gunu hediyesi tekrar dogum gunun kutlu olsun asko <333
Ertesi gün Kawaki apar topar Japonya'daki hastaneye kaldırıldığında üstündeki muayene tek bir sonuç vermişti.
Kawaki'nin omurgası mucizevi bir şekilde iyileşmişti.
Dokuz yaşındaki bir çocuğun anti çakra denilen tuhaf bir jutsu ile omurgasını iyileştirdiğini söylese bile kimse inanmazdı. İnanacak olsalar bile söylemezdi. Bu Menma ve Kawaki arasında bir sırdı.
Sasuke elbette hastaneye gidememişti. Haberleri ancak eve geldiklerinde alabilmişti. Naruto dönüş yolunda Af belgesini hazırlamış olsa bile hemen kabul edilmesi imkansızdı. O zamana kadar ortalıkta görünmese iyi olurdu. Sasuke de bu sırada Draco'ya uğrayarak kızını almıştı. Ona da gerçekleri anlatacaktı ama biraz daha büyümesini istiyordu. Menma da onun yaşındayken Obito'nun manipülasyonlarına kanmıştı ama Menma babasız geçirdiği zamanları hatırladığı için onun kin tutması daha kolaydı. Sarada ailesindeki neredeyse tüm dramlardan uzak büyümüştü.
Kawaki ve Naruto içeri girdiğinde Naruto seslendi. "Hayatım, biz geldik."
Sasuke hemen önlüğü ile birlikte mutfaktan fırladı ve ıslak ellerini önlüğe sildi. "Hoşgeldiniz! Kawaki, iyi misin bebeğim? Ağrın veya sızın var mı?" Sasuke oğlunun önünde diz çöktüğünde Sarada da koşarak mutfaktan gelmişti. "Babi! Abi!"
"Prensesim!" Naruto ona koşan kızını kucağına aldığında Kawaki de annesinin endişeli ellerinden kurtulmuştu. "Anne, iyiyim. Sakin ol biraz."
"Kawaki-abime ne oldu?" Diye sordu Sarada.
"Uf oldum abiciğim. İyiyim şimdi." Kawaki Sarada'nın saçlarını karıştırınca Sarada düşünceli bir şekilde sordu. "Menma abime ne oldu peki?"
Hepsi bir kaç saniye sessiz kaldı ama Naruto durumu toparladı. "O geziye çıktı. En yakın zamanda gelecek."
"Bana hediye de getirir mi?" Sarada masumca sordu.
"Sana güzel bir hediye bulmak için yolunu uzatacakmış, ben öyle duydum." Dedi Kawaki gülümseyerek.
Abisinin dediğine koşulsuzca inanan Sarada gülümsedi ve yerinde zıpladı. "Abi hadi oyun oynayalım!"
"Prensesim abin biraz dinlense ya?" Dedi Sasuke.
"Abi lütfeen!" Sarada yalvarırcasına abisine baktığında Kawaki annesine itiraz etti. "Ben iyiyim demiştim. Minik prensesler için her zaman iyi olurum."
"Ama kendinize dikkat edin." Diye uyardı Naruto.
"Merak etme baba!" Dedi Kawaki Sarada'nın onu çekeleştirmesi ile bahçeye çıkıp gözden kaybolmadan önce.
"Çok hızlı büyüyorlar," dedi Naruto iç çekerek. Sasuke ise ağzını tutarak hemen girişteki tuvalete koşmuştu.
Naruto hemen peşinden gitti ve bir eli ile beline sarılırken diğer eli ile yüzündeki saçları çekti.
Sasuke öğürmesi bittiğinde nefeslendi. "Tanrım... Sabah bulantılarım başladı." Dedi nefeslerinin arasından.
"İyi misin?" Diye sordu Naruto ne yapacağını bilemeyerek.
"İyiyim. Endişelenme."
"Nasıl endişelenmem? Sakura veya Tsunade'yi çağırmamı ister misin?"
"Sakin ol. Bunlar normal." Sasuke elinin tersi ile ağzını sildi ve ayağa kalkarak elini yüzünü yıkadı. "Bir kaç hafta sonra geçer. Hatta bir kaç gün sonra falan. Yaratıcı ile son konuşmamın üstünden 2 haftayı geçik süre geçti. Bebek de iki aylıktan biraz büyükmüş. Tahminen her hafta bir aylık kadar büyüyor olmalı. Herhalde iki ay sonra doğum olacaktır."
Naruto kendini daha da kötü hissetti. "Sözde iki tane çocuğum var ama eşim hamileyken ne yapıp ne yapmamam gerektiğini bile bilmiyorum. Tanrım... Sence hokage olmamalı mıyım? Bence hayatımın geri kalanını izole bir şekilde herkesten uzak ve minik ailemizle geçirmeliyiz. Köye ihtiyacımız yok."
Sasuke Naruto'yu öpecekti ama ağzının kokuyor olabileceğini düşünerek vazgeçti. Bu yüzden sadece yanağını okşadı. "Hayatım... Sakin ol. Ben bebeğimizin kaçak bir şekilde dünyaya gelmesini istemiyorum. Bu af işini en kısa zamanda hallet ve köye taşınalım."
Naruto kararsızdı ama konuyu şimdi konuşmamaya karar verdi. "Bence araştırma yapmam lazım. Baba olmak hakkında."
"Saçmalama!" Diye itiraz etti Sasuke. "Harika bir babasın. Tekrar baba olacaksın ama bu sefer çocuklarının her anına şahit olacaksın."
"Korkuyorum," dedi Naruto elini Sasuke'nin karnına yerleştirerek. "Baba olmakta çok fazla çuvalladığımı biliyorsun."
"Ve bende anne olmakta çuvalladım." Sasuke elini karnındaki elin üstüne yerleştirdi. "Beraber olduğumuzda her şeyi yendik. Ölümü bile. Bunu mu halledemeyeceğiz?"
"Sana aşığım," dedi Naruto aşk dolu gözlerle. "Bu yüzden sana tüm hayatımı adayacağım. Eşleşemeyeceğiz ama seninle evleneceğim. Betalar gibi düğün yapacağız. Ölene kadar sana ait olacağım. Güzel bir törenle birlikteliğimizi tekrar kanıtlamış olacağız. Sadece Menma'nın geri dönmesini ve Hokage olmamı bekleyeceğiz."
Sasuke utanarak gözlerini kaçırdı ve gülümsedi. "Bana söz ver... Sen Hokage olmadan ve Menma bize geri dönmeden evlenmeyeceğiz. Söz mü?"
"Söz," dedi Naruto Sasuke'ye kısa bir öpücük verirken.
Sasuke hemen geri çekildi. "Aptal! Daha dişlerimi fırçalamadım! Ağzım kokuyor!"
Sasuke hemen dişlerini fırçalamak için diş fırçasına macun sürerken Naruto duvara yaslanıp kıkırdadı. "Seni her halinde seviyorum."
"Karnım burnumda halim dahil mi?" Diye sordu Sasuke.
"En çok o zaman seveceğim." Dedi Naruto Sasuke'ye sırtından sarılıp ensesini öperken.
"Ha yani çocuğunu taşımadığımda daha mı az seviyorsun?" Sasuke ağzına diş fırçasını sokmadan hemen önce sordu.
"Tabiki de daha az seviyorum. Bu soru mu?" Naruto oyunbazca sırıtınca Sasuke göz devirdi. "Şaka yapıyorum," dedi Naruto. "Biliyorsun, sen mucizevi bir varlıksın. İkimizin aşk parçalarını dünyaya getiriyorsun ve sen aşkımızı daha da güçlendirmek için bunları yapıyorken senden daha fazla sevdiğim kimse olamaz."
Sasuke ağzını çalkaladıktan sonra arkasına dönüp Naruto'ya uzun bir öpücük verdi. "Yatağa geçelim mi?"
"Buna hayır dediğim gün kafama sık çünkü karşındaki kişi ben değilimdir."
Tovbe hasa ilk defa gorenler begensin cabuk bakin bolum attim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The First Uchimaki / NaruSasu-Harco
Fanfiction(OmegaVerse!)+(Smut!)+(NaruSasu!)+(Harco!)+(Mpreg!)+(AlfaNaruto!)+(OmegaSasuke!)+(AlfaHarry!)+(OmegaDraco!)+(Alfaİzumi!)+(OmegaShisui!)+(AlfaSakura!)+(OmegaHinata!) Tamamlandı" -ChakraVerse Serisi 2. Kitap- Beklenmeyen bir kötü, bozulacak ilişkiler...