9/ "Baba mı?"

437 44 97
                                    

"Burada ne işin var?" Diye sordu Naruto sertçe, Neji içeriyi görmesin diye kapıdan çekilmezken.

"Uchiha -veya yeni soyadıyla Uchimaki- Sasuke, Uchimaki Menma ve Uchimaki Sarada'yı sakladığın o ev burası mı?" Diye sordu sahte bir merakla. Cevabını bildiği bir soruyu soruyordu.

Kafasını çevirip yandaki eve baktı. "Aa, burası da Uchiha çete reisi Uchiha İzumi'nin eşi Uchiha Shisui'nin evi değil mi? Hani babamın başında olduğu saldırıda ölen Uchiha İtachi'nin eski eşi. Oğlun, kızın, ve Uchiha Shisui'nin oğlu Uchiha Aiko da o evde olmalı. Galiba onun bir yanındaki evde de Uzumaki Lily ve evlatlık kızı Uchiha Ruhiza yaşıyor. Uzumaki Lily, şu yeni Genelkurmay Başkanı Harry Potter'ın annesi değil mi?"

Naruto kapıdan dışarı çıkarken kapıyı arkasından kapattı ve Neji'nin üstüne yürüdü. "Ne istiyorsun?"

"Aa, hiçbir şey. Hiçbir şey." Dedi Neji sahte bir şekilde gülümserken. "Niye yaşadığını tüm dünyaya yayarak köye ihanet suçundan idam edilmeni sağlayayım ki? Üstelik, bu evde kendini ölmüş gibi gösteren tek kişi sen değilsin. Uchimaki Sasuke... Japonya cephesini kapatırken fazla çakra kullanımından şehit olmamış mıydı? "

Naruto'nun çenesi kasıldı. "Nereden öğrendin? Bunca, şeyi, nereden, öğrendin!"

"Bir Hyuuga her şeyi kolayca öğrenebilir." Dedi Neji ağzının kenarıyla sırıtırken.

Naruto sinirlerine hakim olmakta gerçekten zorlanıyordu. Kendisinin tehdit edilmesi başka, Sasuke'nin ve ailesinin tehdit edilmesi bambaşkaydı.

"Sakin ol Naruto-sama," dedi Neji, sama ekini aşağılayıcı bir şekilde söylerken. "Buraya seni tehdit etmeye gelmedim. Ben babam değilim. Uchiha Madara ile iş birliği yaparak Uchihalara saldıran babamdı. Savaşta betalar ile anlaşma yaparak çakralılara saldıran da babamdı. Ben bunların hepsinin aleyhine oy kullandım."

Naruto işin nereye gideceğini beklerken içinden Aru'ya Ruka ile iletişim kurmasını ve Sasuke'nin asla dışarı çıkmamasını, dışarıdaki kişinin Neji Hyuuga olduğunu, Sasuke'yi görürse saniyesinde Naruto'yu öldüreceğini söylemesini istemişti. Böyle bir şey yoktu ama diğer türlü Sasuke'yi evin içinde tutamazdı.

"Senden istediğim tek bir şey var. Kız kardeşim Hinata... Çok hasta. Gerçekten, ama gerçekten çok hasta. Babam eğer ben ölürsem reisliğe kızkardeşimin geçmesini engellemek için ölmeden önce onu zehirledi. Bu sana karşı kullanılan değil, daha değişik bir zehir. Her geçen gün kız kardeşimi ölüme sürüklüyor. Hiç bir tıbbi ninja onu kurtaramadı. Tsunade Senju ve Haruno Sakura ile olan yakın bağların yüzünden sana geldim. Eğer kız kardeşimi kurtarırlarsa Hyuuga klanı ben başında olduğum sürece size borçlu kalacak. Ve ben senin sakladığın sırları hiç kimseye anlatmayacağım."

Neji kafasını çevirdi ve yan evden çıkıp gelen iki minik çocuğu gördü. "Bunu biraz düşün. Cevabını bana nasıl ileteceğini biliyorsun." Ardından hızla ortadan kayboldu.

Naruto boşluğa dalmış bir şekilde baka kalırken, aradan bir kaç dakika sonra elini çekeleştiren minik el ile kendine gelebilmişti. Bu Menma'ydı. "Baba, iyi misin?"

"Hm hm," dedi Naruto düşüncelerinden arınıp gülümserken. "Hadi eve, annenizin yanına gidelim."

Menma babasının elini tutup onu çekeleştirirken Sarada da babasının ayağının dibinde yürüyordu. Üçlü içeri girerken, Menma merakla sordu. "Baba, annemle bir gün yalnız kalma nedeniniz neydi? Shisui Enişteme sorduğumda cevabı senin vereceğini söyledi."

"Annene sor." Dedi Naruto işi başından atmak için.

"Off," dedi Menma somurtarak. "Tamam o zaman."

The First Uchimaki / NaruSasu-HarcoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin