"UZUMAKİ NARUTO!" Diye bağırdı Tsunade, kollarını birbirine bağlamış bir şekilde. Hastanedeydiler. Sakura Sasuke'yi boş bir odada muayane ediyordu. Tsunade ise Naruto'yu kulağından tuttuğu gibi kamera odasına götürmüştü. "YEDİ YILI GEÇİK SÜREDİR SASUKE İLE BERABERSİN AMA AŞAMADIĞIN TEK BİR HUYUN VAR! O DA İKİNİZDEN BİRİ ZARAR GÖRDÜĞÜNDE DAHA İYİLEŞMEDEN SEKS YAPMAK!"
"Sen nereden biliyorsun ya!" Diye bağırdı Naruto, hatta ciyakladı sayılır. Kulağını Tsunade'den kurtaramıyordu. Çakra ve güç bir yere kadar, Tsunade Naruto'nun karşı koyamayacağı nadir insanlardandı.
"İZLE DE ÖĞREN BAKALIM NEREDEN BİLİYORUM?! KAMERA GÖREVLİSİ BENİ ÇAĞIRMASA RUHUM DUYMAYACAK! NASIL REZİLLİK ÇIKARDIĞINI BİLİYOR MUSUN?!"
Tsunade Naruto'yu bırakınca Naruto toparlandı ve sarışın kadının başlattığı videoyu izlemeye başladı. Sasuke ve Naruto kameranın açısına giriyor ve öpüşüyorlardı. Sasuke Naruto'nun kemerini çıkardığında ve Sasuke'nin ellerini bağladığında Tsunade videoyu durdurdu. "Gerisini izleyemedim! Bari evde yapın! Bu insanlara yayılabilirdi! VE SASUKE DAHA İYİLEŞMEDİ!" Naruto'nun kafasına yumruk attığında Naruto homurdandı ve kafasını ovdu. "Ama kimse görmedi. Neyse, videoyu alabilir-"
Tsunade tekrar vuracakken Naruto sıyrılıp kaçtı. "YA BEN 25 YAŞINDA Bİ SHİNOBİYİM! HAYATIMA KARIŞMA! SENİ ŞİKAYET EDERİM!''
"BENDE SENİ BOĞABİLİRİM!" Diye bağırdı Tsunade Naruto'yu kovalarken. Naruto ise hızla kamera odasından çıktı ve koşmaya başladı.
Tsunade Naruto'nun çocukluğuna kanmadı ve peşinden koşmadı. Altmışlı yaşları geçmişti bile. Aksiyon ve heyecanı yeni nesile bırakmayı tercih ediyordu. Henüz 25 yaşındaki Naruto ise aksiyon ve heyecanı bolca yaşıyordu.
Sahi, daha 25 yaşında olmasına rağmen 26 Yaşındaki Sasuke ile evliydi. Biri altı biri dört yaşında iki çocuğu vardı. Bir tane de altı yaşında evlatlık çocuğu vardı. Diğer çocuğu Boruto ise şuan portakalda vitamindi ama doğması yakındı. Naruto Bey'imiz hayata fazla sikişken ve atılgan başladı anlayacağınız.
Naruto duraksamadan odaya girdi ve yatakta oturarak Sakura'ya gözünü muayane ettiren Sasuke'nin arkasına oturdu. Göğsünü omeganın sırtına yasladı ve kafasını arkadan boyun girintisine soktu. "Ne zaman bitecek?" Diye sordu mızmızlanarak. "Eşimi çalmak ve götürmek istiyorum."
Sasuke gülümsedi ve eli ile Naruto'nun saçlarını okşadı. "Beni doğruca akademiye götürüyor ve oğlum ile kızımla hasret gidermemi bekliyorsun.
Sakura elindeki minik fenerle Naruto'nun alnına vurdu. "Şımarma! Git işlerini yap sen!"
"Kocamı özledim!" Diye itiraz etti Naruto. ''Sahi, İzumi ve Shisui'nin de bir bebekleri olacak. Anlaşılan savaş kazanıldığında herkes kutlama seksi yapmış. Biz hariç."
"Seks muhabbetinizi yanımda yapmak zorunda mısınız?!" Diye itiraz etti Sakura. İkili kendi dünyalarında konuşurken Sakura Sasuke'nin son muayanesini de bitirmişti ve sol gözünü kapatan göz bandını aşağı indirdi.
"İyi mi değil mi onu söyle de gidelim o zaman!" Dedi Naruto gözlerini sinirliymiş gibi kısarken.
"Gayet iyisin. Hatta fazla iyisin. Çakran eskisinden de fazla, özellikle de sol gözün. Belgeleri araştırıp Rinnegan hakkında daha fazla şey öğrenmeye çalışacağım. Daha önce böyle bir şeyin görüldüğüne eminim."
"Sana güveniyorum." Dedi Sasuke. "Naru, gidelim hadi."
"Naru ne ya!" Dedi Naruto itiraz ederek. "Kocacığım der insan!"
Sasuke kafasını geriye attı ve Naruto'nun kulağına fısıldadı. "Alfa'm, artık gidebilir miyiz?"
"Hemen güzelim." Dedi Naruto yutkunup ayağa kalkarken. Doğal rutinini gerçekleştirerek yine azmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The First Uchimaki / NaruSasu-Harco
Fanfic(OmegaVerse!)+(Smut!)+(NaruSasu!)+(Harco!)+(Mpreg!)+(AlfaNaruto!)+(OmegaSasuke!)+(AlfaHarry!)+(OmegaDraco!)+(Alfaİzumi!)+(OmegaShisui!)+(AlfaSakura!)+(OmegaHinata!) Tamamlandı" -ChakraVerse Serisi 2. Kitap- Beklenmeyen bir kötü, bozulacak ilişkiler...