20/"Eh, eksiklikleri tamamlarsak güzel bir biyografi olabilir.''

142 24 21
                                    

"Hokageliğimin verdiği yetkiye dayanarak Konsey Toplantısı'nı başlatıyorum."

Konuya ilk giren Shikamaru oldu. "İzumi-sama'nın evine yapılan saldırı hakkında neler biliyoruz?"

"Saldırıya şahit olan iki çocuk var. Uchimaki Menma ve Uchimaki Sarada. Dilerseniz Uchimaki Menma anlatabilir. Sarada daha dört yaşında olduğu için anlattıklarına güvenemeyebiliriz. Menma altı yaşında ama akademi öğrencisi."

"Altı yaşındaki bir çocuk mu bize olanları anlatacak?!" Diye hiddetle sordu Asuma. Babası Hiruzen Naruto'nun ingilterede olduğu zaman şehit olmuştu ve konseyde belki de Naruto'dan en çok nefret eden insandı.

"Uchimaki Menma benim oğlum. Ayrıca doğruluk mühürü yaptığımız takdirde bir sorun olacağını düşünmüyorum." Diye yanıtladı Naruto, sanki saldıracakmış gibi sandalyesinde öne eğilirken. Evet, Asuma'nın duyguları karşılıklıydı.

Asuma'nın üstünden yükselen bir hava dalgası odadaki herkesin yüzüne vururup kıyafelerini uçururken, Naruto Kurama'ya özgü kırmızı gözlerini ortaya çıkarmıştı. İkisi de kavgaya hazır bir haldeydi

''Bırakalım da anlatsın." Dedi Kakashi. Asuma'nın yakın arkadaşlarından olduğu için Asuma sinirini içine attı ve sessiz kaldı.

Konsey toplantısındaki tek asistan olduğu için İno ayağa kalktı ve dışarı çıktı. Bir kaç saniye sonra elini tutan ve hafifçe titreyen Menma ile içeri girmişti.

Sarışın kız tek dizinin üstüne çöktü ve cebinden stelini çıkardı. "Avuç içini açar mısın tatlım?"

Menma bir kaç saniye odadaki büyük ve tanımadığı insanları süzdü ve yutkunarak avucunun içini açtı. Soğuk acı avucundan tüm koluna yayılıp kolunu uyuştururken sadece eline çizilen siyah mühüre baktı.

Mühür tamamlandığında İno yerine oturdu. "Uchimaki Menma," dedi Harry yiğeninin masum yüzüne bakarken. "Bize bugün İzumi-sama'ya olan saldırı ve Uchiha Shisui'nin kaçırılması hakkında bildiklerini anlatır mısın?"

"Tabi," dedi Menma ve annesi tarafından ona ezberletilen şeyi anlatmaya başladı. "Kawaki ile birlikte Aiko, Ru ve Sarada'yı akademiden almaya gittik. Beraber dönerken Aiko kitaplarını eve bırakmak istedi diye eve uğradık. Sonra biz Shisui-dayım ve İzumi-halama yardım ederken aniden o adam içeri girdi. Direkt Ru ve Aiko'ya saldırarak etkisi altına aldı. Kawaki hemen bizi kapalı bir toprak kutuya hapsettiği için kalanı göremedim. Tek bildiğim İzumi-hala ile çok fazla dövüştükleri ve bu sırada Shisui-dayımın baygın olduğu. Adam baskın alfaydı. Feromon kokusu tuzlu suydu ve gözleri oyulmuştu, ama yine de genjutsu yapabiliyordu."

"Çıkabilirsin." Dedi Harry, ve Menma babasına son bir bakış atarak odadan çıkmıştı. Babasının gözlerinde gördüğü gurur her şeyin iyi geçtiğini kanıtlıyordu.

"Bizzat Haruno Sakura'nın muayenesinden geçtiler. İzninizle, çağıralım." Dedi Naruto.

İno yine dışarı çıktı ve bir kaç saniye sonra Sakura ile geri döndü. "Sayın Konsey," dedi Sakura eğilirken. "Ben Haruno Sakura. Konoha Hastanesinde Tsunade-san'dan sonra en yetkili kişiyim."

"Lütfen raporunuzu okuyun." Dedi Harry.

Sakura elinde tuttuğu kağıdı görebileceği şekilde tuttu ve bilimsel terimli kısımları atlayarak okumaya başladı. "...Yapılan muayeneye göre hastaların hepsi aynı tip genjutsuya yakalanmıştır. Bu genjutsudan kendi başlarına kurtulamıyorlardır ve çakra sistemlerine yabancı çakra girmesi de onları uyandırmıyordur. Baygın Shinobilerde aktif bir şekilde Alfa/omega çakrası vardır ama bu hastalarda yoktur. Bir takım muayaneler sonucunda kesin olarak söylenebilir ki bu genjutsu yakalanan kişinin alfasını/omegasını kontrol etmektedir..."

The First Uchimaki / NaruSasu-HarcoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin