2

90 8 1
                                    

My's P.O.V

När vi hade lagt på kom jag på att vi slutade klockan 14:15. Jag suckade tungt och kom sedan på den bästa idén.
Så jag gick till min lärare och sa:
-hej! Lars jag har jätte ont i magen och mår inte så bra.
-hej My! Om du har så ont i magen så får du nog gå hem.
-ok men måste gå nu vi ses. Sa jag och började gå.
-hur dum får man vara!? Mumlade jag.

När jag kom till rektorn bad jag om ledighet. Jag fick ledigt i 3 veckor och sedan gick jag hem.

Hemma var jag äntligen själv. Men Jag var tvungen att packa direkt för mitt tåg gick 06:00.

när jag packat allt för att åka till Stockholm så var klockan 21:57 redan så jag gick och gjorde mig redo för att gå och lägga mig.

KATIAS.P.O.V

Idag har jag berättat för alla att My ska komma och alla blev imponerade när jag visade en video på henne. Klockan var nu 9:45 och jag väntade inte länge innan My kom

MY'S.P.O.V.

Jag såg Katia stå och vänta så jag gick till henne.
-omg hej Katia.
-hej My.
-ska vi åka till studion.
-ok.

*nu är de i studion*

KATIAS P.O.V

- Hej killar
-Hej Katia sa dem
-hej sa My lite blygt
Alla killar reste sig och slutade spela FIFA.

*Oscars P.O.V*

👉är det henne vi ska sjunga med och träffa i 4-5 VECKOR!?!??!!?👈
*ingens P.O.V*
Katia presenterade My.
*My's P.O.V*
Nu var klockan 16:47.Katia
hade för 10minuter sedan berättat om deras turné som börjar i morgon🙀😃😮.Jag och Oscar började med maten eftersom daff & Katia pratade och killarna spela och Oscar inte ville spela så han hjälpte mig.När våfflorna var klara kom alla 10 minuter sent så jag passade på att prata med Oscar.Vi blev "vänner" och jag berättade om mitt liv i Göteborg.Men när alla ätit klart så sa Katia att vi skulle sova i turné bussen och jag fick välja vem jag skulle sova med och vart vi skulle sova.Jag valde att sova i den breda och mest omtyckta sängen med Oscar.Vi var tvungna att gå och lägga oss för klockan var 21:13 och vi skulle gå upp 6:55.Men nu ligger jag och Oscar och pratar om lite vad som helst.

Stockholm?Where stories live. Discover now