~Oscars perspektiv~
Jag var så nervös när jag skulle fråga så jag höll på att skita på mig. Ringen kostade 5.500 kr men mamma hjälpte mig att betala den. Hon var den ända som visste det.
"Felle och Omar kommer och några minuter och Ogge o My om 10" sa jag till Evelyn som säkert hade studerat ringen i en kvart.
"Va?" Sa hon och kollade upp. Jag skrattade och kysste henne ömt.
"Felix och Omar kommer snart." Sa jag och la mina händer på hennes.
"Hur mycket kostade ringen?" Frågade hon. Jag skakade bara på huvudet och reste mig upp.| knack!! |
Jag gick och öppnade dörren och mötes av Omar, Felix och en chips påse.
"Tjaa!" Sa jag och gjorde en bro hug med båda.
"Omar hörde du han har inte tappat talförmågan!!" Tjoade Felix.
"Så du kan äta på Donken nu!?" Tjoade Evelyn och hoppade ut ur sovrummet.
"Jag var bara nervös" sa jag.
"Du åt typ ingenting på grund av att du var nervös?" Frågade Evelyn chockat.
"Men vad var du nervös för?" Frågade Omar.
"Detta" sa Evelyn och visade sitt vänstra ringfinger.
"Herrejä*lar" sa Felix och Omar nickade instämmande.
"Modigt" sa Omar.***
~Evelyns perspektiv~
Jag satt på golvet med min dator på bordet framför mig. Jag gick in på youtube och satte på en av mina favvo youtubers.
"Vad är det där?" Sa Oscar som satt i soffan som stod bakom mig.
"Therese. Men om jag sätter på pewdiepie så ska du översätta" sa jag och flinade.
"Visst men erkänn att du skulle satt på honom ändå." Sa han.
"Kanske" sa jag och kysste honom. Jag satt på videon och Oscar översatte skitbra."Varför gjorde du det inte själv?" Frågade Oscar och skratta.
"Jag är ledig" sa jag och lutade huvudet mot soffan.
"Eller bara lat" sa han och satte på en ny video.---------------
Kort kapitel jag veeet! Bara 316 ord😞
YOU ARE READING
Stockholm?
FanfictionMy Karlsson är en 15 årig tjej som bor i Göteborg.Hennes mamma dog för 5 år sedan.Men sen är hon mobbad.Mer får ni läsa i "boken"