"Vad vill du fråga då"frågade Oscar
"Sedan vi blev ihop hur många meter har vi varit ifrån varandra max?"fråga jag
"Typ 10 meter eller något sånt"svarade Oscar.
"Och det är ingen överdrift eller hur?"frågade jag.
"Nej fast om man tänker efter så är det nästan sjukt att vi har varit ihop i ett halv år och bara varit 10 meter ifrån varandra"sa Oscar. "Ja men tänk att vi alltid har varit så nära varandra"sa jag. Nu är klockan 14:42 och vi ligger å Skypar med Stella.
"Vad gör du då Stella?"
"Ligger i min säng och längtar tills i morgon. Vad gör ni då?"
"Jag är trött på att mysa"svarade jag och lutade huvet mot Oscar's axel.
"Hur länge har du och Oscar myst då?"
"Hela dagen"sa jag
"Men vill ni komma hem till mig? frågade Stella
"Ja vi vet ju vart du bor så vi kommer om 10"sa jagNu stod vi utanför Stella,daff och Elin's dörr.(Elin är Stella's mamma) Dörren öppnades och där stod daff.
"Hej vad gör ni här?"När vi hade förklarat för daff varför vi var här så ropade daff på Stella. Han sa att vi kunde gå in. Precis när vi fått av skorna så kom Stella ner och frågade
"vad vill ni göra?"
" spelar ingen roll"
"Okej men vi kan gå upp till mitt rum" Stella gick upp för trappan och vi följde bara med.
När vi satte oss i sängen så kände jag att jag behövde göra mina behov så
"Jag behöver gå på toa"sa jag och Oscar i mun på varandra.
"Okej första dörren till vänster"sa Stella. Vi gick tillsammans till toaletten.
"Jag behöver inte gå på toa jag vill bara titta mig i spegeln egentligen"sa jag.Precis när vi kom in till Stella's rum så ropade daff
"Maten är klar"
"Vi kommer"svarade Stella.~klockan 17:04 å Oscar och Evelyn är hemma hos Oscar igen~
Jag och Stella hade blivit bra vänner. I morgon åker jag,Oscar,Myran,Ogge,Felix,Malin,Emma och Omar hem till oss. (Oss=mig,Malin och Emma i Göteborg)
YOU ARE READING
Stockholm?
FanfictionMy Karlsson är en 15 årig tjej som bor i Göteborg.Hennes mamma dog för 5 år sedan.Men sen är hon mobbad.Mer får ni läsa i "boken"