~ Felix's perspektiv ~
Jag vakna av att Oscar sa till Evelyn att han älskade henne med. Jag kände hur avundsjukan kom och jag ville bara kyssa henne. Men Oscar hade blivit jätte arg och hatat mig i all evighet. Jag vet att det är dumt att ens tänka tanken men Eve är så jä*la snygg. Oscar är jätte försiktig med vem hon är med. Det förvånar mig inte att han har kameror i hela hotellrummet. Eve är snyggare än Malin. Lätt.
"God morgon" sa jag. Oscar vände som om och log.
"God morgon" sa han.
"Vill du ha?" Frågade han och höll en skål med chips.~ Oscars perspektiv ~
Jag gick på toa lite snabb. När jag kom tillbaka hade de läpparna mot varandra. Jag blev så arg.
"FELIX SPRING FÖR DITT LIV DU ÄR SÅ KÖRD!!" Skrek jag och han sprang allt vad han hade till dörren.
"JAG VILL ALDRIG MER SE DIG!!" Skrek jag efter honom. Jag gick in till sovrummet.
"Oscar snälla tro mig. Han tvingade mig. Han höll sin hand så jag inte kunde ta bort huvudet" sa hon och jag kände mig riktig besviken. Jag gick till min dator och kollade noga vad kamerorna hade filmat. Och det Eve sa var sanningen hon hade till och med slott till honom på kinden men han slutade inte.
"Jag skulle aldrig kyssa någon annan när jag är förlovad med dig" sa Evelyn när jag kom in i sovrummet.
"Jag vet med att se sin flickväns läppar tryckta mot sin bästa väns läppar är förjä*ligt" sa jag och en tår trillade ner för min kind och jag såg en på Evelyns också. Jag la mig bredvid henne och kysste henne försiktigt.
"Jag älskar dig" sa jag.
"Jag älskar dig med" sa hon och kramade mig. Jag kramade henne tillbaks.~Evelyns perspektiv ~
Felix hade messat hela kvällen men jag hade bara iggat honom.
Till Felix😠
Jag blockar snart ditt nummer😠
Från Felix😠
Nej snälla jag vill bara be om ursäkt😔
Till Felix😠
Jag ha du är förlåten😇
Från Felix😠
Är du seriös? 😱❤️
Till Felix😠
Nej jag är inte seriös😠 fattar du väl?
Från Felix😠
Ok😭💔
Till Felix😠
Det kan ta lång tid tills du är förlåten😠
YOU ARE READING
Stockholm?
FanfictionMy Karlsson är en 15 årig tjej som bor i Göteborg.Hennes mamma dog för 5 år sedan.Men sen är hon mobbad.Mer får ni läsa i "boken"