45

14 4 0
                                    

(🚫Varning Stav fel🚫)
Både jag och My kutade in i hotellrummet för att inte dö.
"Ni kunde ta det som en komplimang. För vi lägger inte ut så fula bilder på my story" sa My och sprang in i sovrummet. Jag följde med och 'konstigt' nog följde killarna också med.
"Jag vet att ingen av er skulle slå eller sparka oss så ni är inte farliga" sa jag och flinade.
"Är du säker?" Frågade Oscar o flinade ännu större.
"Ja, för man är inte normal om man slår sin flickvän" sa jag o kysste honom o gick förbi honom. Samma gjorde My fast på Ogge.
"Ni kanske är starkare än oss men ni är inte lika smarta som oss" sa jag och vi gick mot soffan. Vi la oss i soffan så att inte killarna skulle sätta sig. Men det sket sig då de istället satte sig på oss.
"Om du reser dig upp får du..." Sa jag.
"Då får jag ha min tumme för att låsa upp din mobil" sa han. Jag gick in på min mobil och Oscar reste sig upp.
"Så" sa han och gav mig min mobil. Jag tryckte in min bokstavs kod och klickade på Spotify. Tryckte på shuffle och WTFOOO började spelas.
"Stäng av! Du vet att jag inte tycker om att lyssna på våra låtar" sa Oscar.
"Jag vet det är därför jag sätter på den" sa jag.

~My's perspektiv ~

Ogge gick för att hämta något i vårt hotellrum så jag, Eve o Oscar satt i soffan o pratade.
"Saknar du redan Ogge?" Frågade Evelyn retsamt.
"Jag är van. jag bor i Göteborg och Ogge i Stockholm. Där emot dör du utan Oscar" sa jag och flinade.
"Ja säkert" sa hon.
"Du är som Oscars lilla stalker" sa jag.
"Jag är tillbaka" sa Ogge och satte sig mellan mig och Oscar. Jag gick in på Instagram tog en ganska gammal bild på mig och Ogge och skrev en kort text.

På ungefär en timme fick jag över 2 tusen likes.

-----------------

344 ord😊 🚫varning för stav fel igen🚫

Stockholm?Where stories live. Discover now