Jag vaknade av mig själv. Jag kollade mot klockan och inser att jag sovit ganska länge. Klockan hade precis passerat 11. Jag låste upp min mobil och tryckte på ask.fm.
Har du nån tatuering? Visa bild!
[bilden där uppe]Jag log mot skärmen innan jag startade tv:en.
"The Simpsons" mumlade jag.-tre dagar senare-
Jag satt på bussen mot skolan. Jag var aningen nervös. Det var en ny tjej som skulle börja i klassen.
Jag klev av bussen och började gå mot skolans port. I stort sätt riktades alla blickar till mig i nån sekund. Jag gick till mitt skåp och hämtade mina grejer. Jag stängde skåpet och väntade på att lektionen skulle börja.
"Tjena" sa en röst som tillhörde Pontus. Han och hans gäng/stalkers. gick i 3:an.
"Hej" svarade jag.
"Vad gör du här då'' frågade han och lutade sig mot skåpet bredvid. Jag skrattade åt hur självklart svaret var men svarade ändå.
"Väntar på att min lektion ska börja"Dagen hade flutit på och jag satt äntligen hemma och pratade i telefon med Oscar.
(O=Oscar E=Evelyn)
O: Hur mår du?
E: Bra, vaddå då?
O: är det inte okej att fråga hur ens flickvän mår eller?
E: *skratt*
E: hur mår du själv då?
O: bra!
E: kul!(För er som inte fattade så va detta bara en lite del av deras samtal😂)
---------------
Tjaa! När jag skulle fixa det sista i kapitlet så klipptes 200 ord bort och lite sånt.. Så den där frågan ser så ensam och random ut😂
Frågan var 'dagens fråga' när jag skrev det.. Så för er som har ask vet att det var ganska länge sedan😁
äntligen ett kapitel uppe😊 hoppas att ni tyckte det var bra eller iallafall okej..
Ha det bra (eller iallafall okej😂) för det ska jag ha bc jag har inga läxor!!
YOU ARE READING
Stockholm?
FanfictionMy Karlsson är en 15 årig tjej som bor i Göteborg.Hennes mamma dog för 5 år sedan.Men sen är hon mobbad.Mer får ni läsa i "boken"