Kapitel 33

16 5 0
                                    

Klockan var 07:02 och presenten var klar. Frukosten var nästan klar då min mobil plingade till.

Felle king👑 :

Vi kommer om 5😎

Jag:

Ok, dörren är öppen👌

Felle king👑 :

Ok👏

***

Vi alla satt i sängen med mobil eller Xbox konsoler i handen. Jag tog en gammal bild på mig och Evelyn som stod på ett berg vid solnedgången och kysstes. La ut det på Instagram med texten:
Min lilla 16-åring har blivit min lilla 17-åring😘. Grattis Evelyn🎈🎊🎉💝.
( orkar inte översätta till engelska)

Bara några minuter efter hade det kommit massa kommentarer och likes. De flesta var fina men vissa var hat. t.ex. 'Hälsa grattis från mig' 'hoppas hon får en bra födelsedag💕' 'ni är så söta tillsammans❤️'

Det var några av alla tusen kommentarer.
"Vad gör du?" Frågade Evelyn som satt i mitt knä.
"Inget, har du bestämt vem du vill ha med dig till USA?" Viskade jag för att ingen skulle höra. Hon nickade till svar.
"My" viskade hon tillbaks.

~ Evelyns perspektiv ~

"My" viskade jag. Han nickade och jag lutade mig mot hans bröst.

Jag tog på mig min favvo klänning som jag skulle ha på deras konsert. *suck*
"Vad är det?" Frågade Oscar och kram mig bakifrån. Han gungade oss försiktigt fram och tillbaks.
"Vet inte om jag ser bra ut i denna klänningen." Säger hon och kollar på mig i spegeln.
"Du är jätte fin" viskade han och kysser mig.
"Tack, jag älskar dig" viskade jag
"Jag älskar dig med"

------
Jätte kort och dåligt kapitel men ska till Ullared med MoaAxelsson0 och några andra nu. Föresten läs gärna hennes berättelse den är skit bra👌.

Stockholm?Where stories live. Discover now