*tänk att jag kommer gifta mig med Oscar alltså det är helt sjukt*
"Vad är det?" Frågade Oscar.
"Du såg så koncentrerad ut" la han till.
"Nej det var inget" sa jag.***
Jag stod och borstade tänderna.
"Älskling har du sätt min tandborste?" Ropade Oscar.
"Du la ner den i min fred Perry väska" sa jag och gick in i sovrummet. Ställde min dator på bordet som var som ett nattduksbord fast det var över hela sängen. (Finns på bilden).***
Vi låg i sängen och kollade på pll. Jag gäspade och lutade huvudet mot Oscars axel. Det blev reklam och jag suckade tungt då. Reklamen var för Paradise Hotel.
"Vad ska vi titta på nu då?" Frågade Oscar. Jag ryckte på axlarna.
"Vi kanske borde sova snart. Klockan är ju tolv" sa jag. Oscar nickade. Jag tog upp min dator och puttade bort bordet. Jag la ner datorn i väskan och kröp in i Oscars varma famn."Oscar kan jag få gå på toa?" Frågade jag. Han skakade på huvudet och hans grepp runt mig hårdnade.
"Seriöst! Oscar. Jag kommer typ göra det i sängen snart" sa jag.
"Det skadar inte mig" sa han och kysste mig.
"Jo det gör det då jag gör det på dig" sa jag och flina. Han släppte mig sakta och jag kutade till toan."Men nu får du inte gå någonstans" sa han och jag la mig till rätta i hans famn.
"Och om du behöver gå på toa så får du skylla dig själv" sa han. Min mobil plingade till och någon halv sekund senare gjorde Oscars också det. Felix hade gjort en grupp med oss tre. Och döpt den till USA.Från Felle king👑
Hoppas jag inte stör men kan jag komma till ert rum nu? Omar sover så ja.
Till Felle king👑
Självklart😉
Från Felle king👑
Tack🙏
Det knackade på dörren och vi gick och öppnade. Han grät.
"Vad har hänt?" Frågade jag. Han bara stod där och grät.
"Är det Malin?" Frågade jag och han nickade.
"H-hon gjo-gjorde sl-slut" snyftade han fram. Jag tror inte någon visste vad vi skulle säga.
"Vill du sova här?" Frågade jag då man känner sig ganska skyldig. Han nickade och vi gick till sovrummet.
"Säg till om det blir för jobbigt och om vi sover så kan du bara väcka oss" sa Oscar som bara var tvungen att ligga i mitten. Han kramade om mig och viskade:
"Hur kan man uppmuntra honom?"
"Jag vet inte" viskade jag tillbaka.***
"Oscar" viskade jag för att inte väcka Felix.
"Aa?"
"Jag är hungrig"
" ta hit chipsen och dina hörlurar" viskade han jag gjorde som han sa medan han tog upp datorn och fixade bordet. Vi satte på ett program av Parneviks. Det är mitt favvo program på TV3 tror jag.
"Alltså erkänn att Paradise Hotel är bra... Nej juste det du är bara 17 så du får inte kolla på det" sa han och flinade. Jag pekade finger åt honom och han började skratta.
"Jag älskar dig med" sa han och vi kysstes läängee. Jag tryckte på play och musiken startade.
YOU ARE READING
Stockholm?
FanfictionMy Karlsson är en 15 årig tjej som bor i Göteborg.Hennes mamma dog för 5 år sedan.Men sen är hon mobbad.Mer får ni läsa i "boken"