Merhabalar, bugün benim doğum günüm (13 Kasım)🎈Vizelerim arasında boğuşurken, İstanbul Üniversitesi canıma okumaya devam ederken... Buraya yazmaya başladığımda on üç yaşında bir ortaokul öğrencisiydim. Bugün yirmi oldum. (Bölümü paylaşmak için 2022'yi beklediğim için 21 de diyebiliriz 😅) Üniversite üçüncü sınıf öğrencisiyim ve insanlarla hikayelerimi paylaşmaktan hâlâ büyük bir keyif alıyorum. Bu sene kendim için aşk diliyorum. Dünya barışı sağlanmıyor, küsler barışsa da yeniden küsüyor... Bu sene kendimi düşünmem gerektiğine karar verdim.
Ben dilek hakkımla kendim için aşk arayışına çıkmışken, aşkı bulmuş olan Oğuz ve Nehir'in hikayesinde buluşmuş olalım. (Dilek hakkımı boşa kullanmışım a dostlar!) -31 Aralık güncellemesi-
Buraya kendi doğum günü tarihinizi yazabilirsiniz. Ben başlıyorum, 13 Kasım. 🎈
Bölüm Şarkısı: Gökhan Türkmen - Şerefine
(Spotify'da Sarı Deva adlı çalma listesinde tüm şarkılar mevcut) + Kendime ait birkaç listeyi daha paylaştım
(Bölümü 13 Kasım'da tamamlamıştım. Elimde olmayan sebeplerden ötürü şimdi ekleyebiliyorum.)
Herkese keyifli okumalar 🤍
*********
Gossip and City
Nehir: Bazı şeyler olmuş ve bazı durumlar değişmiş olabilir
Gonca: Yirmi sekiz yıllık hayatın boyunca kurduğun en saçma cümle de bu olabilir
Gonca bu konuda biraz haklı olabilirdi. Giriş için seçtiğim cümle belirsizliklerle doluydu. Büyük harflerle 'EVLENİYORUM' yazsaydım daha mı iyi olurdu diye düşündüğüm bu saniyelerde Gökçe yazdığı için düşünmeyi daha sonraya ertelemiştim.
Gökçe: İlla meraktan çatlamamızı mı bekleyeceksin Nehir?
Battı balık yan giderdi.
Nehir: Ben biraz evleniyor olabilirim
Nehir: Daha doğrusu evleniyorum
Nehir: Belirsiz olan bir durum değil
Nehir: Baya baya evleniyorum
Gonca: Ben de ciddi bir şey söyleyeceksin sanmıştım
Gonca: Arabamı yarın evime yollarsın Gökçe'ciğim 💋
Nehir: CİDDİYİM
Nehir: Ayrıca ne arabasından bahsediyorsun??
Gökçe: Ciddi olduğunu biliyoruz
Gökçe: Bu çakalın oyununa geldim
Gökçe: BİR SENE SONRA EVLENEMİYOR MUYDUNUZ??
Kendi aralarında konuşmayı bırakıp bana açıklama yapmayı düşünüyorlar mıydı?
Nehir: Biri bana açıklama yapabilir mi?
Gonca: Gökçe ile klasik iddialarımızdan birine girmiştik. Her zamanki gibi kazanan ben, yani daha uzun ve hak ettiğim şekilde söylemem gerekirse, harika Gonca Özbey oldu...
Gökçe: Gonca bir iki aya kalmadan evlilik haberi geleceğini söylemişti. Ben en az bir sene sonra evleneceğinizi düşünüyordum. Haksız da sayılmam! Daha geçenlerde sizin aranız bozuk değil miydi? Hayır yani bence düşünmeniz gereken durumlar vardı. Öyle kolay evlenilir mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sarı Deva
RomanceNehir Özbey işkolik bir kadındı ve bu durumu sorgulamayı uzun bir süre önce bırakmıştı. Özel hayatında da patron gibi davranmaya alışmıştı. Her alanda yönetici olabileceğini düşünen bu takıntılı kadın, hayatına aniden girecek olan Beşiktaş aşığı Oğ...