Bölüm 1: Tanımak

18.5K 677 91
                                    

*Birinci Bölüm

"Bir saattir aynı sayfaya bakıyorsun Oğuz."

Oğuz, Çetin'i duymuş olsa da cevap vermemişti. Şu an bütün ilgisini elindeki derginin Nehir Özbey bölümüne vermişti. İtiraf etmesi gerekirse kadının verdiği cevaplardan oldukça etkilenmişti. Lakayıtlıktan uzak, gayet ilgili yanıtlardı.

Bir kadın olarak bulunduğunuz konum sizi zorluyor olmalı?
Cinsiyet konusuna hâlâ bu kadar takılıyor oluşunuz oldukça ilginç. Oysaki sizin geniş fikirli bir insan olduğunuzu düşünürdüm Kenan Bey. Sorunuza yeniden dönecek olursam, evet her insanda olduğu gibi benimde kimi zaman zorlandığım şeyler oluyor ama bir şirketi yönetebilmek için gereken özellikleri taşıdığıma inanıyorum ve bunu kanıtladığımı biliyorum.

"Gerçi röportaj değil de fotoğraflar ilgini çekmişe benziyor."

Evet, fotoğraflar da fena değildi. Hatta oldukça güzeldi. Pembe tonları bu kadına fazlasıyla yakışmıştı.

"Böyle bir kadının, Gonca Özbey gibi bir manyak ile kuzen olması gerçekten ilginç

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Böyle bir kadının, Gonca Özbey gibi bir manyak ile kuzen olması gerçekten ilginç."

Anlaşılan Çetin bugün konuşkan tarafından uyanmıştı ama iyi bir noktaya parmak basmıştı. Gonca Özbey gece hayatının gözdelerindendi.

"Özbey ailesi hakkında oldukça bilgilisin Çetin. Yoksa bilmediğim durumlar mı var?"

"Başını kaldıramadığın dosyalar arasında Türkiye gündeminin gerisinde kalmışsın ama hiç merak etme, ben sana ufak bir hatırlatma yapacağım."

Ağzıyla ritim tutmaya çalışırken etrafına bolca tükürük saçmaktan öteye gidemediğini söyleyeceğim sıra da yeniden konuşmuştu.

"Neşet Özbey."

İşte şimdi her şey rayına oturmuştu. Dün geceden beri tanıdık gelen soyadın sırrı ortaya çıkmıştı.

Neşet Özbey her yere kolu uzanabilen, köklü bir adamdı. Sektör farklılığımız yüzünden ikili işler yapmamış olsak da kendi alanlarında Türkiye birincisi olduklarını biliyordum.

Ağzımı açtığım an da kapı açılınca söyleyeceğim kelimeleri yutmak zorunda kalmıştım.

"Dede?"

Selim Tekinsoy, holding ile ilişiğini kesmiş gibi görünse de gizliden gizliye daima varlığını hissettirirdi. Tabi bu onun buraya gelmiş olmasının sebebini açıklamıyordu.

"Hoş geldin demeyecek misin?"

"Hoş gelmişsiniz Selim Bey. Keyfimize keyif kattınız."

Çetin konuşmaya dahil olup dedemin eline uzandığında, dedemin yüzüne büyük bir gülümseme yayılmıştı. Bu adamda gerçekten şeytan tüyü vardı.

Sarı DevaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin