Bölüm 20: Her Şey Olması Gerektiği Gibi

4K 238 156
                                    

Merhabalar efendim, nasılsınız? Bir süredir hayatımda bazı dalgalanmalar vardı. Belirsizlikler yüzünden aklım fazlasıyla doluydu. Bu durumların çoğunu aştığımı söyleyebilirim. Biraz sancılı oldu, bazı kayıplar ve eksilmeler oldu. Ama şu an çok daha iyi hissediyorum ve buraya geri dönebilecek gücü yeniden kazandığımı düşünüyorum. Öncesinde birçok kere bir şeyler yazmak için hesabıma girmiş olsam da, gerekli heves ve kararlılığı bulamadığım için denemelerim sonuçsuz kaldı. Umarım siz de sorunlarınız ile baş edebiliyorsunuzdur. Hayat, kendi kıymetimizi bir an önce anlamamızı gerektirecek kadar kısa... Kendinize çok iyi bakın.

Bir de benim yerime, çirkin sayılabilecek düzeyde yorum yazanlara cevap verdiğiniz için ayrıca teşekkür etmek istedim. İyi ki varsınız, çok daha güçlü hissetmemi sağlıyorsunuz.

Her şeye inat, Nehir ve Oğuz ile güldüğümüz bir bölüm olması dileğiyle hepinize sanal sarılma gönderiyorum. Keyifli okumalar...

Bölüm Şarkıları: Sezen Aksu - Düş Bahçeleri
Yalın - Yeniden

(Spotify'da Sarı Deva adlı çalma listesinde tüm şarkılar mevcut) + Kendime ait birkaç listeyi daha paylaştım

Bol bol yorum atın, asla çekinmeyin. Ben de bu arada bir sonraki bölümü yazmaya devam edeyim...

"İyi birine benziyor."

Elindeki limon tabağını uzattığı sırada konuşan Oğuz ile fikirlerimizin aynı yönde oluşunu seviyordum. Gerçi düşüncelerimizin çatışmasını da ayrıca sevdiğimi itiraf etmem gerekiyordu. Onunla tartışmanın bile ayrı bir zevki vardı ve bunu kabul etmek birazcık korkmama neden oluyordu. Bunun bağımlılığım haline gelmesini istemezdim.

"Gonca'yı ilk defa bu kadar heyecanlı görüyorum. Hareketli yaşantısı insanların gözünü boyuyor olsa da, içinde duygusal bir çocuğu yaşattığını biliyorum. Bu gece o çocuğun gülümsediğini gördüm. Gözlerini bir an olsun sahneden ayırmadı. Gonca gibi hiperaktif biri için olağandışı bir durum. Umarım düşünmeden hareket etmez ve bu ilişkiye bir şans verir."

Düşünmeden hareket edildiğinde sonucun içler acısı olabileceğini görmüş ve deneyimlenmiştim. Yalnızca bir mesaj yüzünden Oğuz'a hak ettiği açıklama fırsatını tanımadan, kendime yapabileceğim en büyük kötülüğü yaparak kaçmayı tercih etmiştim. Gonca ile birbirimize benzemediğimizi söyleseler de, fevri hareketlerimiz söz konusu olduğunda bu durum değişiyordu.

Çorbamdan tattığımda, basit bir mercimek çorbasının bu kadar lezzetli olmasının nedenini düşünmeye başlamıştım. Mercimek çorbasının içine ne konuyordu? Biraz un, mercimek, yağ, belki patates, Oğuz'un yanımda olması... Sanırım duygusal gelgitlerimin nedeni de son maddeydi.

"Çok garip."

Oğuz'un dikkatli bakışlarının hedefi olduğumu biliyordum. Büyük ihtimalle garip olan şeyin ne olduğunu anlamaya çalışıyordu. Konuşmaya devam etmeden önce çorbamdan bir kaşık daha almıştım.

"Senden önce ve senden sonra... Çok şey değişmiş hayatımda, şimdi fark ediyorum. Bunu anlayabileceğim birçok farklı zaman ve ortam olsa da, ben saat gece ikiye gelirken seninle çorba içtiğimiz bu vakitte anladım. Kabullendim, kalbimde bir kuş kanat çırpmaya başlamış."

Sanki birkaç saniye önce ona duygularımı açmamışım gibi çorbamdan içmeye devam ettiğimde de Oğuz'un bana bakmaya devam ettiğinin farkındaydım. Uzunca bir zaman, farkında olmaya başladığım hâlde göz ardı ederek bu duyguların ağırlığıyla yaşamıştım. Şimdi sindirme sırasını ona devretmiştim.

Sarı DevaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin