Yanlış Anlamışım

6K 275 98
                                    

Medyaya hoay maşşallahh demeden okumaya başlamayalım lütfen

Dediniz mi? Tamam o zaman okuyabilirsiniz. İyi okumalar, yorum ve oylarınızı bekliyorummm
___________

Pişman mıydım? Asla. Yine olsa yine yapardım hatta. O kadar güzeldi ki. O kadar iyi hissettirmişti ki... Jungkook bana o 'seks öğrenme' adı altında yaptığımız sevişme seansında çok güzel davranmış, bittikten sonra beni banyoya taşıyıp kibarca, canımı yakmadan beni yıkamış, güzelce yatırdıktan sonra da yanıma kıvrılıp uyumuştuk.

Sabahına uyandığımda içimde tuhaf hisler vardı. Biz bu duruma nasıl gelmiştik onu düşünüyordum. İşin başı bazı şeyleri öğrenmek amacıyla başlamıştı. Ama dün gördük ki ikimizin de bu umrunda değildi çünkü 3 kere aralıksız, durmadan boşalmıştık. Neydi bu? Öğrendiğini tekrar etmek mi? Öyle olmadığını biliyordum. Biz birbirimize çekilmiş ve o hisleri dile getirmeden öğrenme adı altında kendimizi kandırarak sevişmiştik.

Tek bir sorun var ki o da bu saatten sonra birbirimize karşı nasıl davranacağımız. Onu seviyor muyum? Hayır, hislerim o kadar yoğun değil. Peki onu sevmiyor muyum? Yine hayır çünkü ona sıfır hisle buralara gelemezdim. O yüzden ondan hoşlandığımı şu vakit itibariyle kabul ediyorum. Peki o? O benden hoşlanıyor mudur, belki de sadece sevişmek için sevişmiştir. Elime bir fırsat geçti değerlendireyim demiştir belki de. Ama eğer böyle yaptıysa ve benden hoşlanmıyorsa çok üzülürüm çünkü bana karşı davranışları beni çok mutlu etmişti ve öylesine biri gibi davranmamıştı bana.

Kafamı yan tarafımda uyuyan, yorganın gösterdiği kadarıyla görünen çıplak üst gövdesiyle bana iç çektiren ve masum düşünmemi engelleyen yakışıklı yüzlü Jungkook'a çevirdim. Fazla güzeldi. Biraz büyük burnu, ince ama pembe dudakları, şekilli kaşları, göz kapaklarını örten kirpikleri ve yastığa gelişi güzel dağılmış saçlarıyla o fazla kusursuzdu. Saçlarını okşamak isteği gelince durmadım ve elimi saçlarına çıkartıp alnına düşenleri geriye atıp okşadım yavaşça. Rahatsız olup olmayacağını bilmediğim için hafif kıpırdanmaya başlayınca çektim elimi ve gözlerimi kapatıp eski pozisyonuma döndüm. Uyandığımı anlamamıştı.

Ben de ondan bir şeyler yapmasını beklerken heyecanla, o yanımdan kalkıp gitti. Kalbim kırılmıştı, birden nedense o kadar kötü hissettim ki ağlayacaktım nerdeseyde. Kendimi kullanılmış gibi hissetmekten alıkoyamıyordum. Halbuki zaten öyleydi, biz birbirimizi kullanmak amaçlı bir araya gelmiştik bir nevi ama yediremedim işte kendime. Ben ondan hoşlanınca o da benden hoşlanır sanmıştım. O da benim saçımı okşar hatta belki de beni öperek uyandırır sanmıştım.

Böyle düşündüğüm için kızıyorum kendime. Onun bir suçu yokken suçluyorum resmen. Beni sevmesini bekliyorum ama öyle bir şey olmayacak tabiki, onun aklından böyle şeylerin bile geçtiğini zannetmiyorum ki.

Ben de onun gibi davranacaktım bu yüzden. Herhangi iki kişi gibi. Gece güzel geçsin diye eğlendik ve bitti, bu kadardı. Fazla büyütmenin de bir manası yoktu bu yüzden.

İçeriden tabak seslerini duyunca ayaklanıp giyindim ve seslerin olduğu yere mutfağa ilerledim. Büyük ihtimalle yiyelim diye kahvaltı hazırlıyordu ama karşısına oturup da tek bir lokma bile yiyecek halde değildim, eve gidip ağlamak istiyordum sadece, aptal gibi.

Mutfağa geçip kapının oradan bir şeyler hazırlayan arkası dönük Jungkook'u izledim biraz, sonra da kendime gelip beni fark etsin diye kısıkça öksürdüm. Bana döndüğünde yine ağlamak istedim çünkü o kadar güzel bir gülümsemeyle bakıyordu ki bana, gidiyorum diyemedim, demek istemedim. Sanki gerçekten de beni önemsiyormuş gibi ve hayır seni kullanıp da atmadım kenara der gibi. Ama öyle değildi biliyordum o yüzden kendimi toparladım.

'' Günaydın Jimin. Ben de bize-'' lafını kestim çünkü tamamlarsa gitmezdim o yüzden ben devam ettim.

'' Benim eve gitmem gerek, Jungkook.''

Bana pek anlamaz bakışlarını attı kaşlarını çatarken. Acaba ben mi biraz abartıyorum diye düşündüm. Sonuçta bir şey de yaptığı yok, hatta fazlası var bize kahvaltı hazırlıyor şuan ama bilmiyorum, bana o samimiyeti veremedi belki de.

Belki de şuan en büyük hatayı ben yapıyorumdur, onu bu yüz ifadesiyle bırakıp giderek.

Ama yaptım. Hiçbir şey demeden onu orada öylece bırakıp gittim, onun ne hissettiklerini bile sormadan çekip gittim.

___________

Jungkook'tan

Jimin'e sabah kalktığımda tuhaf bir hisle doldu içim. Ona baktığımda hala uyuyordu ve çok masum duruyordu. Ona nedense sarılıp, her şeyden uzak tutmak istemiştim bir anlığına. Tabi sonra bu fikrim uçup gitti, rahatsız olacağı aklıma geldiği için ona dokunmaya bile kıyamadım. Sadece izledim güzel yüzünü bir süreliğine. Çok güzeldi, çok naif, bebek gibi... Dün gece belli etmesem de kokusu başımı döndürmüş ve bir ara kendimden geçmiştim.

Ona hissettiğim bu şeyleri tam çözemeyince gözlerimi geri kapattım.
Yaklaşık yarım saat kadarlık bir uykudan sonra geri gözlerimi açtım, Jimin hala uyuyordu, onu uyandırmamak için çok yavaş ve sessiz bir şekilde yerimden kalktım, bize kahvaltı hazırlayacaktım.

Bunun için de nedense çok heyecanlıydım, sanırım ondan hoşlanıyordum ve bu yüzden de güzel bir kahvaltı geçirmek için, onu memnun etmek için elimden geleni yapacaktım.

Onu uyurken gördüğümde aslında kendimi dokunmamak için zor tutsam da öyle gerekiyordu, sonuçta sevgili veya birbirini sevdiğini söyleyen kişiler değildik, onu öperek veya saçlarını okşayarak uyandırsaydım rahatsız olabilirdi, böyle bir şeyi yapacak kişi henüz olmadığım için garipseyebilirdi. Bu yüzden de normal bir şekilde kalktım ama ona yemek hazırlamaktan da kendimi alı koyamadım.

Güzelce yemekleri hazırlarken seslerin geldiğini duydum ama arkama bakmadım, fark etmedim sansın diye. Sonra öksürük sesini duyunca ona doğru döndüm, giyinmişti. Halbuki ben benim gömleklerimden veya tişörtlerimden birini giyer gelir sonra da ne kadar tatlı turduğu hakkında düşünürüm diye düşünmüştüm, tabi bu hali de tatlıydı. Hemen söze girdim,heyecanlı sesimle.
'' Günaydın Jimin. Ben de bize-''

'' Benim eve gitmem gerek Jungkook '' sözümü kesince kaldım öyle. Ne yani gidecek miydi? Ben onu düşünüp burada kahvaltı hazırlıyorum ama o hiç bir şey olmamış gibi bırakıp gidecek miydi beni? Ama ben böyle hayal etmemiştim bugünü. Beraber yemek yiyip, yine beraber toplayacaktık. Sonra da belki film izleriz ya da onu evine bırakırım ve birlikte yürürüz diye düşünmüştüm. Demekki benim ona hissettiklerim tek taraflıymış, aptal ben. Buraya gelme amacımız zaten farklıyken ondan hoşlanmam gerçekten de aptalcaydı. Bir de vakit geçireceğimizi falan kuruyorum kafamda.

Acaba ona yanlış bir şey mi yaptım diye düşünüyorum, belki de bu yüzden gitmek istiyor olabilir ama hiç yanlış bir şey de yapmadım. Gece yatarken gayet mutluydu, sabah rahatsız olmasın diye dokunmadım bile!

Bu yüzden anladım ki hislerimiz tek taraflıymış, ben yanlış anlamışım aramızdaki çekimi.

Onun tek amacı benimle birlikte olup, gitmekmiş.

_______________

Kısa oldu bölüm 😔 idare ediverin
Oy sınırı koymuştum, geçmedi ama canım sıkıldı bölüm atıyorum nssmxxöss

Oy sınırı koyam şuraya : 8 oy (10 yapıcaktım kısa olduğu için 8 dedim hadi yine iyisiniz hee)

Sonraki bölümde gömüşürüz bay bayyy😘😘

How To Have Sex ~ JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin