Bugün 6 ocak 2022
Öyle bi haberiniz olsun
🕯️ 🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️
🕯️🕯️JİKOOK SELCA ATSIN🕯️🕯️🕯️
🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️
🤰🤰🤰🤰🤰🤰🤰🤰🤰🤰🤰🤰🤰🤰
Bu kadar hebele hübele yeter
Şimdi iyi okumalar🐣🐰
Gözlerimi açtığımda yerdeydim. Ne kadar oldu bilmesem de çok uzun zaman olmamıştır ben bayılalı. Düşerken kendimi yerdeki minderlere bırakmam, can sağlığım açısından iyi olmuştu.
Olanlar aklıma bir bir dolduğunda, gözlerim yine dolmuştu.
Jungkook'u başka biriyle görmek, öpüşürken görmek beni bitirmişti, vücudum da bunu kaldıramamıştı zaten.
Tekrar mesaj atmayacaktım veya aramayacaktım, zaten yeterince meşguldü gördüğüm kadarıyla.
Kendimi biraz toparlamaya çalıştım. Annemin söyledikleri hala beynimi kemiriyordu. Hangisine üzülsem, hangi birine yetişsem bilemiyordum. Kafam karmakarışıktı ne yapacağımı,nasıl düşünmem gerektiğini bilmiyordum.
Kalkıp içerideki bir banyoya girip elimi yüzümü yıkadım. Aşağıdan babamın sesini duyunca onu meraklandırmış olduğumu düşündüm, sonuçta belki de yarım saattir balkondaydım.
Salona babamın yanına gittim "Telefonla konuşuyordum da"
"Sen iyi misin oğlum, yüzün sararmış gibi."
"İyiyim, iyiyim. Şey.. Ben bugün burada kalsam olur mu, çok yorgunum hemen uyumak istiyorum."
"Tabiki kalabilirsin, o nasıl laf? Jungkook'a haber verseydin, çocukcağız meraklanmasın."
Tabiki babama olanlardan bahsetmeyecektim. O Jungkook'u böyle çok sevmişken, oğlunun sevgilisi olmasına çok sevinmişken, onu da kendim gibi üzemezdim, yeterince üzgündü zaten annem sağolsun.
" Söyledim. Ben gideyim, iyi geceler sana. "
İyi geceler dileyip hep kaldığım odama gittim. Sadece uyumak istiyordum şuan.
Wonho attığı şeyden sonra 'Bak Jimin Jungkook seni aldatıyor, o sana göre biri değil. İstersen yanına geleyim.' tarzı şeyler yazmıştı ama hiç ona cevap verecek halde değildim. Onun bu halleri de pek hoşuma gitmemişti açıkçası. Bu anı bekliyormuş gibiydi sanki.
Üzerimi değiştirip yatağa uzandım. Telefonuma gelen bildirimleri önemsemedim, kapattım telefonu. Kafam yeterince doluydu ve neredeyse patlayacaktı. Bir de başka şeylerle uğraşamazdım şimdi.
Uyumak çok zordu. Olanları unutmaya çalışıyordum, en azından şimdilik ama olmuyor, beni daha da üzüyordu.
Kafama her şeyi bu kadar takma huyumdan nefret ediyordum.
_________
"Jimin oğlum, kalk istersen kahvaltı yapalım."
Sabah olduğunu babamın sesinden anlamıştım.
Hiç kalkasım yoktu. Ama babama bu halimi yansıtmak istemediğimden tamam diye seslenip, kalktım yataktan.
İğrenç bir sabahtı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
How To Have Sex ~ Jikook
Fiksi PenggemarNasıl seks yapılır bilmiyor musunuz? O zaman bu uygulama tam size göre! ☞SexEducation Size uygun partnerinizi bulun ve size seksi öğretsin! _________ Düz yazı & Texting