🐣💜🐰
Keyifli okumalar
__________________
Saat akşam beşe gelirken, koltukta uzanmıştık ve ben Jungkook'un göğsüne yaslanmış, onun kolunun altına girmiştik.
Oldukça mayıştığımızdan televizyonda oynayan film veya dizi hiç ilgi alanımızda değildi. Birden aklıma Jungkook'u babamın bildiği gelince gözlerim kocaman açıldı.
"Jungkook!"
"Ne bağırıyorsun Jimin ya? Korktum."
"Şimdi sen babam gelmeden gidecektin ya?"
"Evet."
"Artık gitmeyeceksin."
"Ne? Niye?"
Göğsünde ellerimle daireler çizerken fısıltı gibi konuştum. "Uhmm, şeyy... Ben babama seni söylemiş olabilirim."
Beni göğsünden çekip gözüme baktı dik dik. Şaşkın bir tavşana benziyordu. Alt dudağımı ısırıp ciddi olmaya çalışırken gözleri önce dudağıma kaydı sonra çok durmadan tekrar gözüme baktı.
"Ne demek olabilirim?"
"Ihm, öyle işte. Söylemişim."
"Jimin kendinden haberin yok mu senin? Miş diyorsun. Bir de bu şimdi mi söylenir! Söylesene hazırlanayım, böyle mi çıkacağım babanın karşısına! Seksten çıkmış görüntümle?!" birden yükselerek konuşmasına kahkaha atmıştım. Aynı zamanda ayaklanmış bana bağırıyordu tatlı tatlı.
" Ayh Jungkook bir sakin olur musun? Otur şuraya, üstün falan düzgün ayrıca merak etme. Hiç ben seni seksten çıkma halinle birinin önüne çıkartır mıyım hem?"
Dediğimle yanıma geri oturdu. "Ne dedin babana? O ne dedi?"
Uzanıp dudağını öptüm. "Seni çok sevdi aşkım, tanışmayı çok istedi. İki gün önce çağıracaktım seni zaten ama telefonunu açmadığın için, maalesef..."
Derin bir oh çekti. "Nasıl davranayım peki?"
Göz devirdim. Niye bu kadar geriliyordu ki. Babam kadar tatlı bir insanla tanışacaktı, korkmasına gerek yoktu.
"Of Jungkook abartma. Babam çok tatlı bir adam merak etme. Sevgilim gibi davranacaksın hatta kendin gibi davranacaksın sadece."
Dibime girip tek eliyle yanaklarımı tutup biraz sıkınca dudaklarım öne doğru çıkmıştı.
"Bir daha sevgilim de." emir verilmesini sevmezdim ama Jungkook tarafından domine edilmek... İstediği zaman bana istediğini yaptırabilirdi.
Şuan birden sert oluşu, az önceki kedi gibi halinden eser yoktu. Nasıl bir adamdı bu böyle? Sıcaklamıştım sanki.
" Sevgilim. "
İkimiz de birbirimizin dudağına odaklıydık. Beni sertçe kendine çekip dudağımı sömürmeye başladı. Sırf sevgilim dedim diye böyle etkilenmesi beni daha da etkiliyordu.
Böyle aceleci davranmasına inlemiştim. Eli yerini bilir gibi beline ulaşınca beni kucağına çekti. Ensesindeki saçlarını çekiştirirken o kalçamı avuçlamış, sertçe sıkıp, yoğuruyordu. Ne ara bu hale gelmiştik, alt tarafı sevgilim dedim Jungkook, sakin ol.
Nefessiz kalınca ıslak bir şekilde ayrıldık, "Babam,.. babam gelecek."
Alnını alnıma yasladı. "Sana doyamıyorum Jimin, sürekli öpesim var seni, yemek istiyorum, içimde saklamak istiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
How To Have Sex ~ Jikook
FanfictionNasıl seks yapılır bilmiyor musunuz? O zaman bu uygulama tam size göre! ☞SexEducation Size uygun partnerinizi bulun ve size seksi öğretsin! _________ Düz yazı & Texting