Jikook İle Gerdeğe Doğru

2.3K 100 56
                                    


Düğüüünnnnnnn vaaarrrrr
Evleniyor çocuklarıımmm
Bölüm sonu herkes elini cebine atsın lütfen düğün masrafı çok zorladı bu çocukları yardım toplayalım🥺
Top oldum ağlıyorum ya

Neyse şimdi iyi okumalar bebişlerr

________________

O büyük gün geldi çattı işte. 30 Haziran 2022. Benim ve sevgilimin evlilik günü.

Park Jimin'in, Jeon Jimin olduğu... Jeon ailesinin kurulduğu o gün. Bugün.

Üstümde siyah, bana tam oturan takımım pembe saçlarımla çok güzel duruyordu. Bu hayatta aldığım en doğru kararlardan biriydi kesinlikle bu, pembe saç beni olduğumdan daha iyi gösteriyordu.

Kulağıma minik bir halka küpe taktırmıştı Tae. Yüzümde ise sadece kapatıcı ve dudaklarımda da yine Tae biraz renk olsun diye açık bir pembe ruj bulup sürmüştü . Güzeldim.

Buraya hazırlanmaya geldiğimden beri henüz Jungkook'u görmemiştim. Onun nasıl göründüğünü deli gibi merak etsem de çok iyi olduğunu biliyordum.

Kapı tıklatıldığında kalbim küt küt atarken heyecandan ne yapacağımı şaşırıp ileri geri giderken 'gir' diye seslendim. Babam kapının ardından kafasını yavaşça uzattığında derin bir nefes verip rahatlarken 'Gel babacığım' dedim.

Dudaklarını hafifçe büzüp gözleri dolarken bana doğru adımladı. Gözleri üstümde gezinirken gururlu bir gülümseme vardı suratında.

Ellerinin avuçlarını birleştirip suratının önüne çıkardığında o kadar duygulu bakıyordu ki benim de gözlerim dolmuştu ve ondan duygu dolu bir cümle bekliyordum.

Ellerim önümde birleşik masum masum ona bakarken beklediğimin aksine duyduğum cümleye gözlerimi devirdim.

"Bana kalacaksın diye o kadar korkuyordum ki..."

"Ya baba~" uzatarak söylediğim sitemli cümlemle gülüp bana yaklaşırken kocaman açtığı kollarına hiç beklemeden kendimi bıraktım. Beni sıkı sıkı sararken ağladığını hissedebiliyordum.

Babam çok duygusal bir adamdı. Küçükken bile canım acısa annemden önce yetişip yaralarıma gözleri dolu dolu bakardı. Benim ağlamama hiç kıyamazdı.

"Oğlum..." şefkat dolu sorar gibi sesine sadece hımladım. Biraz bekledi, sonra kendisini geri çekerken yüzümü avuçları arasına alıp gözlerime, kendi dolu dolu gözleriyle odaklandı.

"Ben bu zamana kadar sana elimden gelen her şeyi yaptım. Seni memnun edebildim mi bilmiyorum ama ben seni hep iyi bir şekilde yetiştirmeye çalıştım. Ve şuanda seninle çok gurur duyuyorum oğlum."

"Baba..." sesim ağlamaklı çıkarken ona tekrardan sarıldım.

"Öyle deme. Sen her zaman en iyisisin. Benim için çok iyi bir babasın, hep yanımdaydın. Asıl ben sana iyi olabildim mi bilmiyorum. Senin yanından erken çıktım eve, seni tek bıraktım. Özür dilerim. " ağzımdan bir hıçkırık çıktığında beni omzumdan tutup geri çekti.

" Şşş, ağlama oğlum. Özür dileme hiçbir şey için. Sen de benim hep yanımdaydın. Ben hiç yalnız hissetmedim. Şimdi sil gözyaşlarını, Jungkook seni böyle görmesin. " gülümseyerek söyleyince ben de güldüm istemsizce. Ellerimle usulca yaşlarımı silerken tekrar kapı çaldı. Tae minik kafasını uzatmış bize bakarken ona da güldüm. Çok tatlıydı.

" Ağlıyor musunuz? "

" Gel oğlum sen de, ben çıkıyorum zaten. "

" Aa, yok ben gelmeyeceğim. Jungkook gelmek için izin istedi de onu haber vermeye geldim."

How To Have Sex ~ JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin