Mumlandık

1.9K 98 61
                                    

Şuna bi açıklık getirelim millet

Jiminimiz hamile olmayacak
Küçük jeon da olmayacak
Çünkü var zaten :d

Açıklık getirdik diye düşünüyorum

Şimdi defoluyorum

______________

Gözlerimi açtığım gibi gözüme çarpan güneş ışıklarıyla geri kapadım.

Bütün bedenim mayışmış gibi hissediyordum. Halbuki gece baya uzun geçmişti.

En son Jungkook'a sorduğum soru aklıma gelince gülmeden edemedim. Bana 'tecrübe bebeğim' deyip cevaplamasına sinirlenip onu bir süre patakladığımı hatırlıyordum. Ondan sonrası da muhtemelen beni yıkayıp giyindirmiş ve yatağa yatırmıştır.

Gözlerim tekrardan açıldığında biraz gerinip esnedim ,yan tarafıma baktığımda hala uyuyan eşimi görünce gülümsedim. Böyle çok masum duruyordu kerata...

Ona doğru biraz yanaşıp elimi yanağına koyup okşarken gözlerim yüzünün her yerinde dolaşıyordu. Bebek gibiydi aynı. Yaklaşıp uyandırmamaya özen göstererek yanağına minik bir öpücük bıraktım. Çok uzaklaşmadan burnuna önce üfleyip sonra ona da öpücük bıraktım.

Üflediğim için burnunu buruşturunca ben buna kıkırdarken o uyumasına devam edip sırtını bana doğru döndürdü.

Ona arkadan yaklaşıp bu sefer boynuna nefesimi verip oraya dudaklarımı deydirdim.

Hemen huylanıp eliyle kaşıyınca devam ettim nefesimi vermeye. Biraz kıpırdanıp "yah.." gibi ses çıkarınca bu sefer sesli bir şekilde gülüp geri çekildim. Benim sesimi duyunca kafasını bana çevirdi ama gözü hala kapalıydı.

Uzanıp dudaklarına kapandım. Bunu beklemediği için gözünü açıp garip garip bakınca ağzına doğru gülmemi engelleyemedim ama hala öpmeye de devam ediyordum.

O hiç dudaklarını oynatmadan sadece benim öpüşümü kabul ediyordu. Biraz öptükten sonra ayrılıp ona baktığımda gözleri kapalı uyuyor gibiydi.

Ellerimi yüzüne çıkarıp burnundan öptüm. "Uyan hadi~" uzatarak söylediğim şeyi hiç takmadan uyumaya devam edince bedenini çevirip sırt üstü uzanmasını sağladım. Bedenimi onun üstüne uzandırıp yüzünü tekrar ellerim arasına aldım.

Yanaklarını büzüp sıkıştırırken bir yandan da uyanması için söylenip duruyordum.

"Jeon Jimin..." Söylediği şeyle hareketlerimi durdurup sadece bakmaya başladım. Bunu duymak tuhaftı. Gerçekten de evliydik ve ben bir Jeon'dum artık.

Bunun heyecanı içimde büyürken o gözlerini açtı. Çocuksu bir mutluluk vardı sanki gözlerinde. Jeon olmam onu öyle mutlu ediyordu.

"Uslu dursana."

Tekrardan yanakalarıyla oynamaya başlayınca dudak büzdüm.

"Ama sen de uyanmıyorsun. Hem acıktım ben." Çocuk gibi çıkan sesimle konuşurken bakışları daha da büzdüğüm dudaklarıma odaklıyken istemsizce kendisi de büzmüştü dudaklarını.

"Jimin..."

Ellerimi önüme getirip parmaklarımla oynarken hımladım. Gıdımın çıktığına adım kadar emindim ama yine de önemsemedim. Jungkook hem bana öyleyken tatlı olduğumu söylüyordu. Belki şimdi de tatlıyımdır?

"Başka kimsenin yanında böyle yapma tamam mı?" Şefkatli ses tonu sanki küçük bir çocukla konuşuyormuş gibi çıkmıştı. Ne yapmamdan bahsettiğini anlamayınca ona alttan bakışlarımı gönderdim ama sonra hemen geri parmaklarıma çevirdim bakışlarımı.

How To Have Sex ~ JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin